SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Please sir. When moon? When Mustang?
Hamster Powered Hammer zou ik persoonlijk indrukwekkender vinden.quote:
quote:
die zijn heul niet dik en sappigquote:
quote:
quote:
OMGquote:
rawr!quote:
huh?quote:
Nee Poitquote:
Nee niks..quote:
doe es liev!quote:
Ik ben altijd lief!quote:
Eenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief!
En dan mij een beetje Sheldon noemen
Het is toch een handkusje??quote:
Geef een dikke kus aan de dames! En neem er zelf ook 1quote:
quote:
hij kijkt er anders heul niet lief bij!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is toch een handkusje??
[..]
Geef een dikke kus aan de dames! En neem er zelf ook 1
Hij probeert z'n kwijl binnen te houden!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij kijkt er anders heul niet lief bij!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij probeert z'n kwijl binnen te houden!
quote:
Opas doen tegenwoordig ook aan facebook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
patricia paay die striptease doetwaarom zetten mensen die op FB en waarom klikte ik
En daarom is het ook voor dames fijn om ten alle tijden een ontiegelijk kort rokje/jurkje aan te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wtf waar komt al die regen vandaan? Ik moet welgeteld 8 minuten fietsen van mijn stage naar huis en ben zo zuiknat geregend dat ik mijn spijkerbroek niet meer fatsoenlijk uit kan doen (nee insert hier GEEN flauwe grapjes!)
Hmm toch is dat met dit weer niet echt ideaal...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En daarom is het ook voor dames fijn om ten alle tijden een ontiegelijk kort rokje/jurkje aan te doen
ik liep ook door een hoosbui, zelfs ondergoed was natquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wtf waar komt al die regen vandaan? Ik moet welgeteld 8 minuten fietsen van mijn stage naar huis en ben zo zuiknat geregend dat ik mijn spijkerbroek niet meer fatsoenlijk uit kan doen (nee insert hier GEEN flauwe grapjes!)
Same here!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik liep ook door een hoosbui, zelfs ondergoed was natthuis gelijk in pyama gedoken
![]()
baggerweer
pannekoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Same here!!
Ik zit nu in mijn roze badjas, zo maar eens troostpannekoeken bakken!
ben je er nog bij zaterdag babe?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef GameBabe het volgende:
Ik had de regenbroek bij me en aan en ben twee keer net niet nat geregend
kom anders gewoon x hier gamen danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:21 schreef wc-eend het volgende:
Maar Poitemans heb jij Guitar Hero voor de PS3... ik moet het opnemen tegen Shar... mijn skills zijn van epische proporties nu (Easy kan ik bijna alles, behalve slayer, op 5 sterren)
veel beterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
Ja dat moet ik binnenkort ook eens plannen
Ik heb guitar hero maar die gaat er niet in.. Echte mannen spelen Rockband!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:21 schreef wc-eend het volgende:
Maar Poitemans heb jij Guitar Hero voor de PS3... ik moet het opnemen tegen Shar... mijn skills zijn van epische proporties nu (Easy kan ik bijna alles, behalve slayer, op 5 sterren)
Nog nooit gedaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb guitar hero maar die gaat er niet in.. Echte mannen spelen Rockband!
en vrouwen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb guitar hero maar die gaat er niet in.. Echte mannen spelen Rockband!
Stromens water zou beter zijn heb ik me ooit laten vertellen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang moet je een verbrande vinger in het ijs houden?het doet nog steeds f-ing pijn
Je mag em best lenen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en vrouwen?
ik ga zaterdag jouw rockband pikken
jamaar veel rugpijn nu en kan daar niet zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Stromens water zou beter zijn heb ik me ooit laten vertellen..
[..]
Je mag em best lenen hoor
Wel in een potje met ijs doen. Kan je ze erna met prittstift weer vast makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Eraf hakken helpt ook tegen brandwonden heb ik me laten vertellen.
Koelen met lauw water, 10 minuten, is het beste. Maar blijven zitten met ijsklontjes (doe er een theedoek omheen) is ook een redelijke oplossing. Is er blaarvorming of alleen roodheid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar veel rugpijn nu en kan daar niet zittendaarom ijsklontjes gepakt nu op bank
blaar zit er al op zit al langer al tien minquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Koelen met lauw water, 10 minuten, is het beste. Maar blijven zitten met ijsklontjes (doe er een theedoek omheen) is ook een redelijke oplossing. Is er blaarvorming of alleen roodheid?
Niet! doorprikkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
blaar zit er al op zit al langer al tien min
Inderdaad, niet doorprikken.. gewoon iets innemen tegen de pijn (als je dat mag) of brandwonden creme gebruiken voor je vinger...quote:
Dat is juist het leukste van blaren!!quote:
ik mag niets innemen voor de pijn meh ...morgn maar even creme halen boehoee .. en waarom niet doorprikken nu ziet het er stom uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Inderdaad, niet doorprikken.. gewoon iets innemen tegen de pijn (als je dat mag) of brandwonden creme gebruiken voor je vinger...
en dan uitzingen tot het minder wordt...
Tetrisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag niets innemen voor de pijn meh ...morgn maar even creme halen boehoee .. en waarom niet doorprikken nu ziet het er stom uit
ik was net pc aan het troubleshooten via teamviewer, ijsklontje op vinger houden en tetris aan het spelen ... like a boss
en waarom heeft niemand hier tetris, ik wil online
Nee, eerst NES aansluitenquote:
Baas!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was net pc aan het troubleshooten via teamviewer, ijsklontje op vinger houden en tetris aan het spelen ... like a boss
TBBTquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef wc-eend het volgende:
TBBT is verslavend... gelukkig ligt de volgende serie al klaar om te kijken The Wire seizoen 4 en 5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lichaam heeft geen reactie op iets buuuhuuuuhh .. maar ik zal het braaf nite doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar niet doorprikken wegens infectiegevaar. Daarnaast verstoor je dan de reactie van het lichaam op de verbranding.
Tuurlijk wel, die blaar is een reactie van het lichaam. Daaronder gaat herstel plaatsvinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn lichaam heeft geen reactie op iets buuuhuuuuhh .. maar ik zal het braaf nite doen
ik wil het wel, want het is nu irritant
Kusje eropquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die blaar is een reactie van het lichaam. Daaronder gaat herstel plaatsvinden.
Ik ben net tijdens het sporten iets te ver gegaan met side lunges, vinden mijn linker hamstrings niet leuk... Dat wordt feest morgen
quote:
zeker!quote:
Waar heb je je precies aan verbrand? En ja verbranden kan echt heel gemeen zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
fak mijn vinger doet echt nog super pijn, is dit normaal?
een lampquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waar heb je je precies aan verbrand? En ja verbranden kan echt heel gemeen zijn!
Hmm dat zou ik ook zo kunnen doen. Kijk het even aan en als het echt niet gaat bel je even met de huisartsenpost over wat je nu het beste kan doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een lamp![]()
![]()
/moron
en kat is weer wakker en gelijk weer balletje apporteren, ik blijf dat ding gooien! vanmiddag was ie ook al bezig *zuuucht*
Terwijl iedereen weet dat het "Jews" isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh my.. een klasgenoot denkt dat je use zo schrijft: juice...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat het "Jews" is
Truste meissie!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pff het is douche en bedtijd!
Truste all!!
truste chickquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pff het is douche en bedtijd!
Truste all!!
Ik was er nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook slapen, truste all
... niet dat er hier nog iemand is ...
Dan ben je nu dus wegquote:
DUUDE!!quote:
Dan is het maar goed dat ik weer een keer in de 4 maanden even langs komquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!!
Zaterdag feestje @ my place! Wees welkom!
Stoel in de hoek, disjfa kan los!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef Poit het volgende:
[..]
DUUDE!!
Zaterdag feestje @ my place! Wees welkom!
Lol! Awesome!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik weer een keer in de 4 maanden even langs komKarma is a bitch
quote:
quote:
Tetris staat ook bij die download zooi?! Ga iig zeker niet de volle pond betalen voor een game die hetzelfde is al 20 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mag niets innemen voor de pijn meh ...morgn maar even creme halen boehoee .. en waarom niet doorprikken nu ziet het er stom uit
en waarom heeft niemand hier tetris, ik wil online
Sterker nog.. Ik vind hem minder dan Tetris DSquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tetris staat ook bij die download zooi?! Ga iig zeker niet de volle pond betalen voor een game die hetzelfde is al 20 jaar geleden.
Kom er maar in Rossdale![]()
Nja je hebt hem op cartridge en in de eshop. Eshop wil ik hem nog wel kopen, maar niet de cartridgequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Sterker nog.. Ik vind hem minder dan Tetris DS
quote:
Als het magquote:
Vanaf het middaguur en natuurlijk mag je datquote:Op woensdag 4 januari 2012 07:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als het mag
Hoe laat begint het en mag ik een tukje bij je doen als het laat wordt?
Is dat om 12 uur al? Op zaterdag toch? Ik denk dat ik ietsje later ben, even lekker rustig opstaan op zaterdagochtend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Vanaf het middaguur en natuurlijk mag je datBeide
Zoete invalquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is dat om 12 uur al? Op zaterdag toch? Ik denk dat ik ietsje later ben, even lekker rustig opstaan op zaterdagochtend.
ik denk dat we ons zorgen moeten maken als Poit geen dames meer bij hem laat slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als het mag
Hoe laat begint het en mag ik een tukje bij je doen als het laat wordt?
Gelukkig heeft Poit 1 belangrijke regel rondom vrouwen en dat is dat je van de vrouwen van je maten af moet blijvenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat we ons zorgen moeten maken als Poit geen dames meer bij hem laat slapen.
makkelijke regel om te volgen, als je geen maten hebtquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Poit 1 belangrijke regel rondom vrouwen en dat is dat je van de vrouwen van je maten af moet blijven
En samen met iemand slapen is gewoon super fijn, dat kun je die jongen ook niet verwijten!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
makkelijke regel om te volgen, als je geen maten hebt
Jij hebt iig enorme matenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
makkelijke regel om te volgen, als je geen maten hebt
Hoezo? Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tetris staat ook bij die download zooi?! Ga iig zeker niet de volle pond betalen voor een game die hetzelfde is al 20 jaar geleden.
Kom er maar in Rossdale![]()
goede morgen!quote:
Vrouwtje zekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
nee
SC wilde niet slapen en zij heeft één stelregel: "als ik niet slaap, slapen jullie ook niet!"
Beeeeeehquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
nee
SC wilde niet slapen en zij heeft één stelregel: "als ik niet slaap, slapen jullie ook niet!"
Caffeïne is mijn allerbeste vriendquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BeeeeeehKun je nu wel beetje de werkdag doorkomen of ben je vrij?
So true, ik heb ook bagger geslapen dus ga hier maar een cappucchino zetten en aan de slag met huis klussenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Caffeïne is mijn allerbeste vriend
Yes heerlijk, mijn vriendin ging eindelijk eens direct slapen toen we in bed stapten in plaats van eerst nog 1,5 uur praten.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes heerlijk, mijn vriendin ging eindelijk eens direct slapen toen we in bed stapten in plaats van eerst nog 1,5 uur praten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes heerlijk, mijn vriendin ging eindelijk eens direct slapen toen we in bed stapten in plaats van eerst nog 1,5 uur praten.
Ik dacht dat er een MW3 opmerking kwamquote:
Meeh slaap ook al 3 dagen slecht, hopenlijk vanavond beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:02 schreef SocialDisorder het volgende:
maar hoe heb jij geslapen Sharretje?
Gelukkig geen pijn meerquote:
Als er 1 spel is wat het niet waard is om te kopen is het MW wel..quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een MW3 opmerking kwam![]()
Samequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeh slaap ook al 3 dagen slecht, hopenlijk vanavond beter
Fixed that.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Als er 3 spellen zijn die het niet waard zijn om te kopen zijn het MW1, MW2 en MW3 wel..
Hoe komt dat? Pijn in je vinger?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meeh slaap ook al 3 dagen slecht, hopenlijk vanavond beter
Te onrustig, maar vanavond maar ff actief alles eruit sportenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Pijn in je vinger?
Spannende date?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Te onrustig, maar vanavond maar ff actief alles eruit sporten
Wat nou nee?? Je gaat mij weer zien zaterdag!! Kan me voorstellen dat je daarom nu al vol verwachting op die dag zit te wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat nou nee?? Je gaat mij weer zien zaterdag!! Kan me voorstellen dat je daarom nu al vol verwachting op die dag zit te wachtenik zit vol verwachting te wachten tot je weer eens bij mij langskomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja!!!! Dat moet ik ook doen binnenkort!! Voor je het weet krijgt die kleine een eigen mening en rent ze van me weg!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik zit vol verwachting te wachten tot je weer eens bij mij langskomt
Jawellll. Bij kutadvies hoort een kutantwoord.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mwoa, ik kan een goeie Macgrap wel waarderen maar deze klopt gewoon niet
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
PEBKAC en PICNIC Poit, Mac solves all
en homo's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Mac, computer voor huisvrouwen een n00bs
Niet te vergeten inderdaad.quote:
Waar naartoe??quote:
Maar vandaag en morgen wordt huis afgemaakt, dus dat is wel fijnquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat nou nee?? Je gaat mij weer zien zaterdag!! Kan me voorstellen dat je daarom nu al vol verwachting op die dag zit te wachtenDat is niet vanavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!! Dat is zaterdag! Dus nog een paar nachtjes slecht slapenquote:
Ze gaan eindelijk weer verderquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar vandaag en morgen wordt huis afgemaakt, dus dat is wel fijn![]()
Ze gaan lampen ophangen, schilderijen, planken in washok en inloopkastplus er zijn nog wat stopcontacten en andere dingetjes die afgemaakt moeten worden!
Oh vandaar dat ik slecht slaap, lekker danquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee!! Dat is zaterdag! Dus nog een paar nachtjes slecht slapen
voordeel van een BSOD is dat je gewoon kan rebooten. Als een Mac crasht, moet je naar een Mac-Store, praten met een Mac-Genius, die dan vervolgens 2 uur in je Mac gaat vrotten, er niet uit komt en besluit dat je Mac dan maar opgestuurd moet worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Naar het BSOD overspoelde oerwoud dat Windows heet
Dat doe ik ook niet expres! Kan er niets aan doen dat jij me zo graag wil zien..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik slecht slaap, lekker dan
Bedankt poitje
Om over de SBBOD maar te zwijgenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Naar het BSOD overspoelde oerwoud dat Windows heet
Ik heb mijn mac anders altijd zelf kunnen fixen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voordeel van een BSOD is dat je gewoon kan rebooten. Als een Mac crasht, moet je naar een Mac-Store, praten met een Mac-Genius, die dan vervolgens 2 uur in je Mac gaat vrotten, er niet uit komt en besluit dat je Mac dan maar opgestuurd moet worden.
Nog NOOIT last van gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voordeel van een BSOD is dat je gewoon kan rebooten. Als een Mac crasht, moet je naar een Mac-Store, praten met een Mac-Genius, die dan vervolgens 2 uur in je Mac gaat vrotten, er niet uit komt en besluit dat je Mac dan maar opgestuurd moet worden.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet expres! Kan er niets aan doen dat jij me zo graag wil zien..
[..]
Om over de SBBOD maar te zwijgen
JE KEN HET NIET BETALE ZEKERquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Een Mac is net een Lada; je komt er mee van A naar B, maar verder kun je er geen klote mee.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nog NOOIT last van gehad.
Ik startte laatst mijn pc weer eens op. INSTANT BSOD:
quote:
Ja, dat is hetquote:
ik had de mijne van m'n stage-adres, nadat ik 4 Macs versleten had in 2 weken tijd, vonden ze het tijd dat ik maar op een Windows-machine moest blijven werken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik had de mijnes gekregen van pappie en mammie
JE BENT EEN BEEST SD. EEN BEEST!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had de mijne van m'n stage-adres, nadat ik 4 Macs versleten had in 2 weken tijd, vonden ze het tijd dat ik maar op een Windows-machine moest blijven werken.
QFTquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JE BENT EEN BEEST SD. EEN BEEST!
Windowsquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik had de mijne van m'n stage-adres, nadat ik 4 Macs versleten had in 2 weken tijd, vonden ze het tijd dat ik maar op een Windows-machine moest blijven werken.
So truequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JE BENT EEN BEEST SD. EEN BEEST!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar heb je nou een mac 4x om zeep geholpen of 4 macs?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
So true
Bij de Mac-Store hadden ze ook geen idee wat ik er mee had kunnen doen om dat ding 4 keer om zeep te helpen
Duude!! Ik heb minder goed nieuws betreft m'n Jaguar!! Heb de console met acc hier liggen maar waarschijnlijk liggen de adapter en RF unit nog ergens in het ouderlijk huis.. Ga het niet meer redden om die voor zaterdag te fixen..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Maar heb je nou een mac 4x om zeep geholpen of 4 macs?
Afhankelijk van het animo kan ik natuurlijk ook mijn Jaguar meenemen incl. alle kabels.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Duude!! Ik heb minder goed nieuws betreft m'n Jaguar!! Heb de console met acc hier liggen maar waarschijnlijk liggen de adapter en RF unit nog ergens in het ouderlijk huis.. Ga het niet meer redden om die voor zaterdag te fixen..
Daarnaast geeft m'n TV geen geluid met via de RF unit, wel via scart.. Gelukkig kan ik m'n NES ook via scart aansluiten. Moet alleen een extra kabeltje hebben.
ik heb 4 keer een Mac om zeep geholpen, 4 keer hetzelfde model, geen idee of het 4 keer fysiek exact dezelfde was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Maar heb je nou een mac 4x om zeep geholpen of 4 macs?
Boeit eigenlijk ook niet... ze zijn wel mooi!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb 4 keer een Mac om zeep geholpen, 4 keer hetzelfde model, geen idee of het 4 keer fysiek exact dezelfde was.
Ik heb ook nog Doom, White man can't jump, Cybermorph? en nog iets..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Afhankelijk van het animo kan ik natuurlijk ook mijn Jaguar meenemen incl. alle kabels.
Maar als alleen wij 2 willen Tempesten, dan laat ik het wel thuis.
M'n moeder zegt altijd dat je van een mooie tafel niet kunt eten..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boeit eigenlijk ook niet... ze zijn wel mooi!
Ik weet niet wat het is voor game is maar IM GAME BITCHESquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Afhankelijk van het animo kan ik natuurlijk ook mijn Jaguar meenemen incl. alle kabels.
Maar als alleen wij 2 willen Tempesten, dan laat ik het wel thuis.
Wie heeft CyberMorph niet...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Doom, White man can't jump, Cybermorph? en nog iets..
wordt tijd ook met die bierpensquote:
Dat overleef ik niet, manquote:
omdat vrouwtjes niet gamenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAROM MOGEN ALLEEN MANNEN POPJES SPELEN EN ZIT ER GEEN VROUWTJE KNOPJE OP
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wordt tijd ook met die bierpens
* SocialDisorder maakt 20 euro over naar Metallica ivm mogelijke rechtzakenquote:
Dat is echt zo'n vrouwenopmerkingquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boeit eigenlijk ook niet... ze zijn wel mooi!
Als je Fallen vraagt wat voor auto hij rijdt, zegtie ook "een blauwe".quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vrouwenopmerking
Omdat arcadekasten niet in een keuken horen te staanquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je Fallen vraagt wat voor auto hij rijdt, zegtie ook "een blauwe".
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat arcadekasten niet in een keuken horen te staanBOEJAH!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Chickies daarentegenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vrouwenopmerking
"Joh, weet ik veel... mijn auto lijkt op die van tante Lies, die is ook blauw... "quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je Fallen vraagt wat voor auto hij rijdt, zegtie ook "een blauwe".
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat arcadekasten niet in een keuken horen te staanen iemand moet voor het eten en drinken zorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Hij is echt precies hetzelfde, maar dan net een beetje anders!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
"Joh, weet ik veel... mijn auto lijkt op die van tante Lies, die is ook blauw... "
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:53 schreef Poit het volgende:
Maar Shar!!
De NES staat op het moment wel in de keuken
Jamaar jouw keuken staat gewoon in de kamerquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:53 schreef Poit het volgende:
Maar Shar!!
De NES staat op het moment wel in de keuken
Juah, Duck Hunt en afwassen gaat prima samen..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
is dat wel verstandig Poit? NES-sen en afwassen tegelijk?
SHHHHT!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jamaar jouw keuken staat gewoon in de kamer
Lol, dat wordt ook een avontuur van zeker een half uurquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV gaat zaterdag maar met Lotje shoppen in Gouda
In mijn huis wel, de vaatwasser doet het werk en ik kan altijd lekker gamenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Juah, Duck Hunt en afwassen gaat prima samen..
Toch? Shar?
Vaatwasserquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In mijn huis wel, de vaatwasser doet het werk en ik kan altijd lekker gamen
Doe je het zittendquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan toch niet zo lang staan jonge
Jullie denken dat deze keer de winkels wel te vinden zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV gaat zaterdag maar met Lotje shoppen in Gouda
zolang we een pashokje vinden is het al goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie denken dat deze keer de winkels wel te vinden zijn?
Lol, als ze vanaf het station komen kan je er moeilijk omheenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jullie denken dat deze keer de winkels wel te vinden zijn?
Dat is in Den Bosch ook zoquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, als ze vanaf het station komen kan je er moeilijk omheen
Blijkbaar nietquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Maar Gouda is volgens mij helemaal niet zo'n leuke stad
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zolang we een pashokje vinden is het al goed
s aan me vinger.quote:
* Poit trekt aan SD's vinger en wacht op de paddestoelquote:
A WILD TÖRDI APPEARS!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit trekt aan SD's vinger en wacht op de paddestoel
QFTquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef SuperFruitig het volgende:
amigawd.
boterhammen roosteren en daar eigenlijk helemaal geen zin in hebben en er dan achter komen dat er nog pannenkoeken van gisteren in de koelkast staan
PANNENKOEKEN
weet ik veel, ik typ ook maar watquote:
Sta ik niet van te kijken.. Ontmoette laatst iemand die nog nooit van Commando gehoord had..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
blijkbaar zijn er collega's die nog nooit een Die Hard-film gezien hebben
ons land gaat kapot qua cultuurdinges.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Sta ik niet van te kijken.. Ontmoette laatst iemand die nog nooit van Commando gehoord had..
Met bazooka-achteruitschietmuts in auto!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Sta ik niet van te kijken.. Ontmoette laatst iemand die nog nooit van Commando gehoord had..
en Alyssa Milanoquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met bazooka-achteruitschietmuts in auto!
Duidelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met bazooka-achteruitschietmuts in auto!
Toen ze nog lekker wasquote:
ze was toen 13 ofzoquote:
Dat dusquote:
true.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dusNouja ze had in ieder geval nog niet die veel te obvious siliconenbollen
Daarom ookquote:
POITquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Poit
Cyberia18
Notorious_Roy
Wessiej
Pheno
AQuila360
Kuukske
Nick-GizMo
Fallen
Deacon_Tigra
SpankmasterC
el_salvador
Nebo
wc-eend
Sharana_LV
Lotje-Plusone
Tain
Rossdale
Cid
Solique
Mday
Bowny
SocialDisorder
Sackboy
koei
Agiath
KoosyNL
Misan
nostra
Moe_Szyslak
Gamer_V
Kn0x
delano.888
wdn
Chocobo
Kremers
Cruise.Elroy
Ascaroth
Molluck
Beach
FortunaHome
Strolie75
MMaRsu
Heumeux
Zwansen
ikookhier
Extend
Griebus
Cliffy
robbolo
quote:
Lotje staat hoger dan Fruitquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Tain
koei
lkb9000
AQuila360
Fallen
Edwinuss
Sharana_LV
Kuukske
SpankmasterC
Rossdale
Solique
Nick-GizMo
SocialDisorder
Nebo
lennartb.nl
Lotje-Plusone
RitseB
Laniboekje
GameBabe
Misan
SuperFruitig
disjfa
Pheno
Pettigrew81
badboynova
Sharkdoggie
Reintji
Sigmund666
Morthill
mordradead
Lyzio
Cruise.Elroy
RaymanNL
Heintje
Gamer_V
Notorious_Roy
Kn0x
Mday
wc-eend
PoederSuikerPoeder
peristilius
BroesWillems
Gamedemon
Rkatier
Bart
Roi
SummerBreeze
Hoe wordt dat lijstje bepaald eigenlijk?quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Sharana_LV
Yuki
Poit
wel.o.k
LovelyLady
suikertaartje
Trevland
DaMart
MPG
RockNijntje
Kuukske
Dr_Flash
pgrferrari
goldfinger1963
Tain
Nick-GizMo
MaleDuck
douche-eendje
JJH
littledrummergirl
Pheno
Koen66
PeZu
Lotje-Plusone
Marijkezwolle
SpankmasterC
Rossdale
PriemGirl
Crazy-M
Barreltje
AQuila360
Fallen
Muck
Symphonic
koei
Bos81
Toekito
Samzz
GameBabe
Fha
TheFamousMan
badboynova
Ajacied422
SuperFruitig
Nebo
Mday
summer2bird
Stuart
Myraela
wc-eend
waarom staat SB dan zo laag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]Hoe zijn wij zulke goede vriendjes??
[..]
Lotje staat hoger dan Fruit
Omdat: Boobies
ik deed een hihiquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Wessiej het volgende:
Je vriendin op de 16e plek, just like in real life
Ik heb Ritse met kerst de Back To The Future-trilogie moeten geven. Hij had ze nog nooit gezien en mijn vriendin had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
blijkbaar zijn er collega's die nog nooit een Die Hard-film gezien hebben
Lang afwezige boobies.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom staat SB dan zo laag?
NOOIT VAN GEHOORD??!!! Die van mij heeft ze ook nooit gezien maar weet tenminste van het bestaan af!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb Ritse met kerst de Back To The Future-trilogie moeten geven. Hij had ze nog nooit gezien en mijn vriendin had er nog nooit van gehoord
Trouwens, even een serieuze vraag uit nieuwsgierigheid: moet zij nou ook veel vaker kolven dan iemand met een kleiner cupje? Of heeft ze niet zo zeer veel meer melkklieren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een kleine SD zuipt natuurlijk gewoon alles weg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Trouwens, even een serieuze vraag uit nieuwsgierigheid: moet zij nou ook veel vaker kolven dan iemand met een kleiner cupje? Of heeft ze niet zo zeer veel meer melkklieren?
Poit is gewoon vriendjes met iedereenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
lkb9000
Poit
Edwinuss
AQuila360
Tain
RitseB
Rossdale
koei
SpankmasterC
Nick-GizMo
Fallen
lennartb.nl
Pettigrew81
Nebo
Sigmund666
Lyzio
SocialDisorder
Misan
DJ_
Notorious_Roy
Morthill
badboynova
Sharana_LV
Solique
disjfa
Bart
Cyberia18
GameBabe
SkyChat
Pheno
qonmann
Sala-adin
wc-eend
SuperFruitig
Wessiej
Chocobo
Mirel
KneusTeun
Lagomorph
Bastard
Ofyles2
Gamer_V
tomtomaat
Kuukske
Flodder450
Lotje-Plusone
tong80
kepler
charmed_angel
Strolie75
ze zijn alles behalve afwezigquote:
Hoogtevrees van mijn kantquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Godskolere nog steeds Lucas. Die jongen post verdorie al 2 jaar niet meer onder dat accountquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Morthill
SpankmasterC
Poit
Kuukske
Nebo
Misan
AQuila360
Nick-GizMo
SocialDisorder
koei
Michhas
KneusTeun
Tain
tliciouz
PierreTT
Bozz187
Edwinuss
KoosyNL
lizardtattoo
Dr.Pringles
lkb9000
Sigmund666
Frankii
KoningStoma
Notorious_Roy
GameBabe
Solique
Bart
badboynova
Kutstudent
Pettigrew81
Fallen
JDude
dreamzk
Cyberia18
RitseB
kutkabouter
Gamer_V
tha_rizzo
Parvus
Pheno
Egamer
Cruise.Elroy
Ritchie
disjfa
LitmanenAFCA
SummerBreeze
SoldMayor
Wessiej
DJ_
Krijg je taart?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef wc-eend het volgende:
Vandaag of morgen schrijf ik mijn 2500ste nieuwsbericht voor FOK!games
Hoe is het met je huisje trouwens??quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een verklaring voor gek gedrag...
nog niet af, wegens te druk met op F!g postenquote:
hihi gezeik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef wc-eend het volgende:
Maandag komt de loodgieter... hopelijk is het dan klaar met dat gezeik...
Nee letterlijk copy/pasten van andere websites was Sigmundquote:
er zit in deze post een ontzettende goede grap over plassex.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef wc-eend het volgende:
Maandag komt de loodgieter... hopelijk is het dan klaar met dat gezeik...
Wie was dat ook alweer die alleen maar filmpjes vanaf GameTrailers postte?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee letterlijk copy/pasten van andere websites was Sigmund
Dat was 3/4e van de crewquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die alleen maar filmpjes vanaf GameTrailers postte?
quote:
Tussen de 1e en laatste dag van de maand: Nebo, tussen de 27e en 30e: iedereenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die alleen maar filmpjes vanaf GameTrailers postte?
ik voel een housewarmingparty aankomenquote:
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |