Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 03-01-2012 14:50:36 ]
"Maakt niet uit als ze zich hoerig gedragen."quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Die kleine meisjes stonden al in he vorige topic... Denk dat ze nog niet eens 16 zijn...
samen zijn ze dan toch een jaar of 32quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Die kleine meisjes stonden al in he vorige topic... Denk dat ze nog niet eens 16 zijn...
De manier waarop ze coins proberen te verdienen is niet illegaal maar het is gewoon een trieste manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef zerokil het volgende:
Wacht, nu snap ik het niet meer,
Hoezo doet hij een naaistreek?
Jullie bieden toch allemaal trade offers.
Lees je 't wel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef zerokil het volgende:
Wacht, nu snap ik het niet meer,
Hoezo doet hij een naaistreek?
Jullie bieden toch allemaal trade offers.
Ja je moet eigenlijk gewoon met het hele EA Forum trade offers gaan sturen zodra hij erop staatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef laucas het volgende:
Die kerel is ook niet gek natuurlijk, die heeft zijn cursor al een hele tijd op de juiste trade offer staan.
Tja,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lees je 't wel?
Hij heeft twee accounts. Hij zet 'm erop met één account voor 150, wacht tot de laatste 15 seconden en plaatst dan met z'n tweede account een bod van 500k, hopend dat iemand per ongeluk 501 biedt. Als dat mislukt, trade hij snel z'n speler terug en begint het verhaal opnieuw met de spelers omgewisseld.
Je kan die Nigeriaan uit de Pro League nemen. En dan als LM die gast met 92 pace van Genk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:44 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cH8l6I7cbcqA6
Aangezien ik mijn RM op LM toch niet boven de 5 chemistry krijg (Serie B en Serie A linken niet) en een echte LM zelfs zonder enige links al 6 haalt kan ik maar beter gewoon die Oduamadi op de bank zetten (kan toch niks behalve hardlopen) en er gewoon een hele goede LM neerzetten.
Eens kijken of ik er nog een clubgenoot van de LB of 1 van de CM's of spitsen voor kan vinden.
Dan zou het eventueel nog kunnen werken, maar dan moet je echt vanaf het begin zoveel trade offers sturen dat je een heel leger kan inhuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja je moet eigenlijk gewoon met het hele EA Forum trade offers gaan sturen zodra hij erop staat
Dat is Mario Gomez als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
Nee serieus. Hij is geloof ik de topscorer van de Bundesliga tot nu toe.
Ik haal de Nigeriaanse LB er uit, zet er een Fransman neer voor de link met Mangala en dan kan er een Franse LM komen die ook nog met Utaka linkt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan die Nigeriaan uit de Pro League nemen. En dan als LM die gast met 92 pace van Genk.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fpAwHSitbb9Tnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef el-blanchito het volgende:
https://www.ea.com/uk/foo(...)ow-off#jDOrBQ6fbcorH
aanschouw mijn BudgetBPLTEAM! iemand nog tips voor spelers die niet echt vaak gebruikt worden en die jullie toch erg fijn vinden spelen? Eigenlijk was dit mijn 11-nationaliteiten team, maar daar hoeft niet op gelet te worden.
Hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Pff longcat, jou keepertje is wel een baas hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:19 schreef Longcat. het volgende:
JHA JONGE KANKER ZIDANE RUOELLETE JONGE
GA MAAR DOOR 7 MAN ROULETTE
IF Insuaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik haal de Nigeriaanse LB er uit, zet er een Fransman neer voor de link met Mangala en dan kan er een Franse LM komen die ook nog met Utaka linkt!
LB: Jeremy Morel
LM: Gael Danic
Ik denk dat ik dan zelfs alles op 9 chemistry heb
Of ik pak een andere LB uit de Portugese competitie, zoals Alex Sandro dan kan ik een Braziliaanse LM pakken of met IF Insua een Argentijnse LM.
Lekker puzzelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:19 schreef Longcat. het volgende:
JHA JONGE KANKER ZIDANE RUOELLETE JONGE
GA MAAR DOOR 7 MAN ROULETTE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |