quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie die foto's nog van dostya op de brandstapel?
Ik vind ze leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
God geef me de kracht om door te gaan, en niet naar mijn diamond sword te grijpen om dergelijke misbaksels af te slachten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb ook nog een screen van jou in het archief
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar draait Minecraft nou om. Leuke dingen.quote:
Een redstone apparaat? Toen pistons net uitkwamen heb ik een modern huis gemaakt met geautomatiseerde lichten, deuren, poorten, meubilair, klok en keuken. Dat is wel leuk om te doen tbh. Je kunt er ook een lift in zetten dmv pistons.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
Niet dat ik nog bijzonder vaak op FOK! kom, anders dan lurkend, maar toch staan de namen van onze kleintjes nog niet op de lijst:
Evi Noa (25/5/2009)
Neo (1/11/2011)
NeoNazi?daar wordt ie sws mee gepest als ie ouder wordt!
btw: dit hele topic
Kindernamen #108![]()
wat zal ik btw maken in MC?
Cedricquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
Niet dat ik nog bijzonder vaak op FOK! kom, anders dan lurkend, maar toch staan de namen van onze kleintjes nog niet op de lijst:
Evi Noa (25/5/2009)
Neo (1/11/2011)
NeoNazi?daar wordt ie sws mee gepest als ie ouder wordt!
btw: dit hele topic
Kindernamen #108![]()
wat zal ik btw maken in MC?
cedric is een normale naam..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
CedricLijkt me trouwens eerder dat de jeugd het associeert met de Matrix dan Neo-nazi's. Tenzij die zn kop kaal scheert.
Net als wij goeie films van vroeger ook niet kennen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
cedric is een normale naam..en dat kind is pas geboren, tegen die tijd kent niemand de matrix meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok matthijs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef drumstickNL het volgende:
damn, je gaat je kind toch geen cedric noemen..
.. getekend voor het leven.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Net als wij goeie films van vroeger ook niet kennen?tegen die tijd kent de jeugd niks meer, alleen maar slechte dingen :\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BUDGY DE KLEINE HELICOPTER!! <3Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Die ken ik al niet eens, dus dat zal ook wel niet goed zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tegen die tijd kent de jeugd niks meer, alleen maar slechte dingen :\
BUDGY DE KLEINE HELICOPTER!! <3
excuus, het is budgiequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die ken ik al niet eens, dus dat zal ook wel niet goed zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |