Arduino is daar niet echt voor bedoelt om als een PC te runnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:36 schreef gogosweden het volgende:
met een arduino kaart kan je meer voor minder geld volgensmij
Ah thank you very muchquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:22 schreef tuut-chips het volgende:
Bovenstaande is trouwens een album van de foto's van Lorrelies.
mijn skin is MLP rainbow dashquote:
Je inrichting van de keuken was inderdaad geniaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil ook iets kleins maken![]()
Maar misschien kan ik me beter blijven bezighouden met inrichting
maar het KAN wel,quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Arduino is daar niet echt voor bedoelt om als een PC te runnen.
Dit heb ik later in mijn huis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar het KAN wel,
Dat bedoel ik maar net
ik zat er aan te denken om zo'n arduino kaart te kopen, maar ik denk dat als ik deze koop dat het toch net iets makkelijker is als instap-model.
Ik wil een auto deurlock maken voor mijn deur jwz, automatisch op slot op x tijd, of gewoon met spraakherkenning.
mogelijkheden zijn ein-de-loos
Nooooooooo not the chickenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je inrichting van de keuken was inderdaad geniaal
alleen de kip is dood
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit heb ik later in mijn huis.![]()
![]()
Het filmpje waarin hij de binnenkant laat zien is ook erg tof net zoals in star trek (quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar het KAN wel,
Dat bedoel ik maar net
ik zat er aan te denken om zo'n arduino kaart te kopen, maar ik denk dat als ik deze koop dat het toch net iets makkelijker is als instap-model.
Ik wil een auto deurlock maken voor mijn deur jwz, automatisch op slot op x tijd, of gewoon met spraakherkenning.
mogelijkheden zijn ein-de-loos
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef Flodder450 het volgende:
Jonge moeders met 10000+ kinderfotos let the trolling begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |