nah ik vond het sand leukerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Klein beetje teleurstellend, eigenlijk had gewoon iedereen moeten krijgen wat hij/zij heeft gevonden vind ik.
En tip voor de volgende keer: vanaf t begin dirt.
Tsja het idee was zandbak, tot de boel zo erg ging laggen door het vallende zand en eigenlijk was het niet zo handig nee. Maar dat weten we nu voor een eventuele volgende keer tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Klein beetje teleurstellend, eigenlijk had gewoon iedereen moeten krijgen wat hij/zij heeft gevonden vind ik.
En tip voor de volgende keer: vanaf t begin dirt.
dat laatste ja,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tsja het idee was zandbak, tot de boel zo erg ging laggen door het vallende zand en eigenlijk was het niet zo handig nee. Maar dat weten we nu voor een eventuele volgende keer toch
En ja wat je vindt mag je houden vind ik zelf ook leuker
En ik vind dat het om het plezier gaat verder. Ik vond het wel lache, zeker in het begin
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat laatste ja,
in het begin snelsnel alles hakken, sandstone maken, gangen maken enzo
golddigaahs
mee eens, geen cathpa enzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef tuut-chips het volgende:
Je kunt sowieso beter imgur gebruiken.
img.ur is wel sneller/simpelerquote:
thanks!quote:
kan die minecraft draaien?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leip:
Raspberry Pi: Een computer voor 25 dollar.
Holy shit, dat is gewoon een consumentenproduct! Ik dacht dat het weer zo'n gaar indiaas product was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leip:
Daarom, kei vet ding!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:27 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Holy shit, dat is gewoon een consumentenproduct! Ik dacht dat het weer zo'n gaar indiaas product was.
DO FUCKING WANT! Gewoon aan je TV plakken en GAAN!
Vet account, dik oldskool MC voordat het uberhaupt MC was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:35 schreef Jump het volgende:
Meer dan twee jaar nodig om deze feature te enablen
wow.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leip:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |