quote:
Dan moet je zelf ook komen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef RanTheMan het volgende:
Komen er nu ook vrouwelijke fmt-ers? Ik verwacht overigens wel foto's want:
[..]
Als jullie dan ook allemaal een dagje komen helpenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:14 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Mijn lijstje:
- 2 dakkapellen plaatsen
- Volledige zolder aftimmeren
- Trap renoveren
- Overloop stuccen
- 8 Deuren Verven
- Laatste plintjes
- Gevel bij voegen
- Buiten alles Schilderen
- Schuttingen plaatsen
- Tuinschuur bouwen
- Voor en achter tuin aanleggen
- Schuur isoleren
- Rolgordijnen op maat maken en ophangen
- Meterkast afwerken
- Nieuwe voordeur plaatsen
- Ventilatieroosters in kozijn vervangen
Deadline: Kerst 2012
En als ik nog tijd/geld/energie over heb de dakpannen vervangen
Als ik weet dat iemand gaat zeuren omdat ik iets niet af heb doe ik het vanzelf een stuk eerderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie maar weinig sturing nodig gehad, of niet?
Nou, waar zijn die icons en waar is die prijsuitreiking verdoriequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik weet dat iemand gaat zeuren omdat ik iets niet af heb doe ik het vanzelf een stuk eerder.
Dat regelt flitspaal toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef Tem het volgende:
Is er al een standoverzicht van vorig jaar?
wie heeft er in vredesnaam 7000+ films gezien? das 20 jaar lang elke avond 1 film, das niet gezondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef picodealion het volgende:
http://www.icheckmovies.com/groups/nederland/
Ik vind de 600 die ik heb gezien al veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wie heeft er in vredesnaam 7000+ films gezien? das 20 jaar lang elke avond 1 film, das niet gezond
het ergste is, icheckmovies is wellicht max 10 jaar oud, dus dat betekent dat hij/zij na lancering alles heeft lopen toevoegen van de 10 jaar ervoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind de 600 die ik heb gezien al veel
Nog niet aan toegekomen. Komt dit weekend waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef Tem het volgende:
Is er al een standoverzicht van vorig jaar?
In dat geval moet je 5 op een dag kijken.. lekker leven heb je dan.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
ICM is slechts 4 jaar oud.
Er zullen ook mensen films moeten kijken voor hun werk. Of in het weekend 3 films op een dag?
Kan inderdaad een recensent zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
ICM is slechts 4 jaar oud.
Er zullen ook mensen films moeten kijken voor hun werk. Of in het weekend 3 films op een dag?
dan nog is het een praktisch onmogelijk aantalquote:
Die checks zijn vast gewoon een imdb import ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
In dat geval moet je 5 op een dag kijken.. lekker leven heb je dan.....
Hij kan toch al 60 zijn en er sinds zijn 20e mee zijn begonnen? Veertig jaar lang om de avond een film.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef RanTheMan het volgende:
dan nog is het een praktisch onmogelijk aantal
gelukkig niet, daarom maak ik op IMDb geen lijstjes. Al dat punten geven, ik wil gewoon zien wat ik gezien heb..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef wyccie het volgende:
Is het echt puur het aanvinken wat je gezien hebt, hoef je niet na te gaan denken over een rangorde, wel of niet leuk etc?
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wie heeft er in vredesnaam 7000+ films gezien? das 20 jaar lang elke avond 1 film, das niet gezond
Mag wel, hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dat FF zich ook heeft ingeschreven, en de banner die bij hem te zien is: "Browse Singels now".![]()
Is het echt puur het aanvinken wat je gezien hebt, hoef je niet na te gaan denken over een rangorde, wel of niet leuk etc?
True Storyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dat FF zich ook heeft ingeschreven, en de banner die bij hem te zien is: "Browse Singles now".![]()
Ik heb jou nooit kwaad gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Bedankt voor de stemmen.
Nu voel ik me gedwongen altijd lief te zijn.
Ik ben er ook bij, dus dat kan niet mis gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit kwaad gezien.
Als je naar de meet komt kan ik daar verandering in brengen.
Maar niet hierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:07 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik ben wel eens kwaad geweest. En chagrijnig, eigenwijs, koppig. You name it.
Mwoah, ik heb haar ook wel eens tot de grens gebrachtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mwah, ik heb d'r wel eens kribbig zien posten hoor..
Volgens mij valt dat bij mij wel mee. Tombo had het zwaarder met jou.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef FireFox1 het volgende:
Mwoah, ik heb haar ook wel eens tot de grens gebracht
Jij ging er niet op in, dus vond ik het bij jou niet leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij valt dat bij mij wel mee. Tombo had het zwaarder met jou.
Ouch fox!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef wyccie het volgende:
Vooral als iemand een hit&run doet.
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef wyccie het volgende:
Vooral als iemand een hit&run doet.
[..]
Waarom doe je niet meer mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik had niet eens door dat er awards waren!
Cool dat ik gezamenlijk gewonnen heb
Hij viel uit mn MyAt en druk en ik weet vaak de vragen nietquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef wyccie het volgende:
Tombo, ik heb je klustopic doorgelezen. Fijn huis zeg! En wat een mooie verrassing, je tuin.
Vrouwen... het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Niet door jou hoorHoewel het wel een beetje jammer is dat jij mij niet de leukste female FTR deelneemster vindt
En daar kom je nu pas achter?quote:
Ik ben maar begonnen met Libelle en de Magriet te lezen, want jullie soort zal ik echt nooit snappen denk ikquote:
Leuk hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen met Libelle en de Magriet te lezen, want jullie soort zal ik echt nooit snappen denk ik
Och, daarom woon ik sinds een half jaar met een man samenquote:
Ook leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Och, daarom woon ik sinds een half jaar met een man samen
Minder gezeik, en meer rommelquote:
Whehehehehe ik ben een rommelkont eerste klas dus dat geloof ik nietquote:
Ik ken geen enkele dame die een rotzooi van haar huis of kamer maakt. Enkel mijn zusje, maar dat is meer een kerel met lang blond haar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehehe ik ben een rommelkont eerste klas dus dat geloof ik niet
Omdat ik met een man (lees: HUISGENOOT! ) woon?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
FF, de roast schrijft zichzelf zo'n beetje!
nee, joh! Om generiek al je slowchat fratsen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik met een man (lees: HUISGENOOT! ) woon?
"At least i'm honest" zal op mijn grafsteen staanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, joh! Om generiek al je slowchat fratsen!
Ik win. Met twee vingers in mijn neus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ken geen enkele dame die een rotzooi van haar huis of kamer maakt.
Bij mij "The only thing that stood between him and immortality was death"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"At least i'm honest" zal op mijn grafsteen staan
Echt niet, IK!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik win. Met twee vingers in mijn neus.
Blijkt maar weer hoe goed ik jullie soort kenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik win. Met twee vingers in mijn neus.
Je leert het vast ooit welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer hoe goed ik jullie soort ken
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bij mij "The only thing that stood between him and immortality was death"
Wat mijn vrouw betreft heb je wel aardig gelijk hoor. Behalve als ze een luie dag heeft, dan kan de boerenkoop van de muren komen druipen, het maak er niet uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer hoe goed ik jullie soort ken
Ik hoop dat in Suriname de vrouwen mij gelul wel waarderenquote:
Dan moet jij de kamer van mijn zus eens zien, want een ongelooflijke tyfusbende maakt die ervan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele dame die een rotzooi van haar huis of kamer maakt.
Nou, doe er eens een.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet, IK!
ik heb genoeg beschamende verhalen
Zijn alle zussen zo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet jij de kamer van mijn zus eens zien, want een ongelooflijke tyfusbende maakt die ervan.
Als er een spoor gemaakt kan worden dan ligt er dus heul veul troep?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:43 schreef hornage het volgende:
Ik ben meestal nog netter dan mijn vriendin![]()
Zij claimt echt terratorium en maakt zo een spoor door mijn huis die telkens breder wordt
Maar verder is ze eigenlijk ook best wel netjes
een gangenstelsel tussen het troep doorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er een spoor gemaakt kan worden dan ligt er dus heul veul troep?
Ach, ik heb wel eens heel leuk mannelijk bezoek gehad (die kwam spontaan langsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet jij de kamer van mijn zus eens zien, want een ongelooflijke tyfusbende maakt die ervan.
[..]
Nou, doe er eens een.
Mijn zusje is ook zo, haha. Maar mijn andere zusje juist niet. En ik ben ook wel rommelig, hoewel ik het probeer te beperken omdat mijn vriend zich er aan ergertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn alle zussen zo?![]()
Weer wat geleerd
Ach, ik laat haar altijd, mi case zu casaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er een spoor gemaakt kan worden dan ligt er dus heul veul troep?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens heel leuk mannelijk bezoek gehad (die kwam spontaan langs![]()
) en die vond een lege chipszak tussen de kussens van de bank
![]()
![]()
Had een heul goede reden maar ik ben er nog heel lang mee gepest
The horror.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:48 schreef Gillingham het volgende:
Wat stikt het hier ineens van de hippe icoontjes.
is dat alles? Een vriend van me was zo'n ransaap dat op een gegeven moment zelfs de ratten gingen verhuizen naar een betere buurtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens heel leuk mannelijk bezoek gehad (die kwam spontaan langs![]()
![]()
![]()
Maar wel een leuke avond gehad of kwam er niks meer van na die onbeschrijfelijke afknapper?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit meer in die buurt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
is dat alles? Een vriend van me was zo'n ransaap dat op een gegeven moment zelfs de ratten gingen verhuizen naar een betere buurt
het was middag maar wel leuk geeindigd jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar wel een leuke avond gehad of kwam er niks meer van na die onbeschrijfelijke afknapper?
oh, okee, jij wintquote:
Ik houd gewoon mijn 'badkuipmeisje'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:48 schreef Gillingham het volgende:
Wat stikt het hier ineens van de hippe icoontjes.
Gewoon je moeder lief aankijken, dan wil ze vast wel 2 zakken voor je meenemen in het weekend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef Baszh het volgende:
1 chipszak, dat zou hier een vooruitgang zijn
Badkuip?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik houd gewoon mijn 'badkuipmeisje'.
Ik ken een nog veel ergere "vriend". Heeft geen bestek in huis (alles staat al 2 jaar op de aanrecht) heeft overal lege bierflesjes (is alcoholist), oude kranten en folders (werkt bij TNT) en heeft ie al 2 jaar niet kunnen stofzuigen door de troep die er op de grond ligt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
is dat alles? Een vriend van me was zo'n ransaap dat op een gegeven moment zelfs de ratten gingen verhuizen naar een betere buurt
Vast, moet ze wel naar Amsterdam willen rijden om mij 2 zakken te brengenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gewoon je moeder lief aankijken, dan wil ze vast wel 2 zakken voor je meenemen in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |