quote:
Dan moet je zelf ook komen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef RanTheMan het volgende:
Komen er nu ook vrouwelijke fmt-ers? Ik verwacht overigens wel foto's want:
[..]
Als jullie dan ook allemaal een dagje komen helpenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:14 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Mijn lijstje:
- 2 dakkapellen plaatsen
- Volledige zolder aftimmeren
- Trap renoveren
- Overloop stuccen
- 8 Deuren Verven
- Laatste plintjes
- Gevel bij voegen
- Buiten alles Schilderen
- Schuttingen plaatsen
- Tuinschuur bouwen
- Voor en achter tuin aanleggen
- Schuur isoleren
- Rolgordijnen op maat maken en ophangen
- Meterkast afwerken
- Nieuwe voordeur plaatsen
- Ventilatieroosters in kozijn vervangen
Deadline: Kerst 2012
En als ik nog tijd/geld/energie over heb de dakpannen vervangen
Als ik weet dat iemand gaat zeuren omdat ik iets niet af heb doe ik het vanzelf een stuk eerderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie maar weinig sturing nodig gehad, of niet?
Nou, waar zijn die icons en waar is die prijsuitreiking verdoriequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik weet dat iemand gaat zeuren omdat ik iets niet af heb doe ik het vanzelf een stuk eerder.
Dat regelt flitspaal toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef Tem het volgende:
Is er al een standoverzicht van vorig jaar?
wie heeft er in vredesnaam 7000+ films gezien? das 20 jaar lang elke avond 1 film, das niet gezondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef picodealion het volgende:
http://www.icheckmovies.com/groups/nederland/
Ik vind de 600 die ik heb gezien al veelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wie heeft er in vredesnaam 7000+ films gezien? das 20 jaar lang elke avond 1 film, das niet gezond
het ergste is, icheckmovies is wellicht max 10 jaar oud, dus dat betekent dat hij/zij na lancering alles heeft lopen toevoegen van de 10 jaar ervoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind de 600 die ik heb gezien al veel
Nog niet aan toegekomen. Komt dit weekend waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef Tem het volgende:
Is er al een standoverzicht van vorig jaar?
In dat geval moet je 5 op een dag kijken.. lekker leven heb je dan.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
ICM is slechts 4 jaar oud.
Er zullen ook mensen films moeten kijken voor hun werk. Of in het weekend 3 films op een dag?
Kan inderdaad een recensent zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef wyccie het volgende:
ICM is slechts 4 jaar oud.
Er zullen ook mensen films moeten kijken voor hun werk. Of in het weekend 3 films op een dag?
dan nog is het een praktisch onmogelijk aantalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |