hahaha. dat die mensen zo nog geboren worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef Spouwerranger het volgende:
ALS ENE @XXFleeurtje DIT NOG EEN KEER FLIKT, DAN ZEG IK TEGEN IEDEREEN DA ZE HAAR SCHAAMHAAR IN EEN KNOT DRAAGT! //
[ afbeelding ]![]()
Ja, mogen we ook eens lachen in onzin?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaan we nou alle tweets van dat account in dit topic posten of zo?
Maar als je gewoon op dat linkje klikt kun je al die tweets toch gewoon lezen? Dan hoef je ze toch niet hier te posten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, mogen we ook eens lachen in onzin?
BasEnAad kiest gewoon de allerleukste uit. da's toch handig voor de fokkers. hoeven ze dat account niet af te struinen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar als je gewoon op dat linkje klikt kun je al die tweets toch gewoon lezen? Dan hoef je ze toch niet hier te posten?
Nou, hulde voor BasEnAad dan maar voor zijn onzelfzuchtige inzet voor alle FOK!kers!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:40 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
BasEnAad kiest gewoon de allerleukste uit. da's toch handig voor de fokkers. hoeven ze dat account niet af te struinen.
Dank dank...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, hulde voor BasEnAad dan maar voor zijn onzelfzuchtige inzet voor alle FOK!kers!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef BasEnAad het volgende:
IK STA BUITEN IN DE VRIESKOU DE KERSVERLICHING OP TE HANGE. HADDE JOZEF EN MARIA DA KIND NIE EEN HALF JAAR EERDER BIJ ELKAAR KUNNEN NEUKEN?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar moet haast wel een FOK!ker achterzitten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef Spouwerranger het volgende:
ALS ENE @XXFleeurtje DIT NOG EEN KEER FLIKT, DAN ZEG IK TEGEN IEDEREEN DA ZE HAAR SCHAAMHAAR IN EEN KNOT DRAAGT! //
[ afbeelding ]![]()
twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 12:13:37ik dach verdomme da ik me hyves-akkount ha verwijderd, maar ik krijg nog steeds krabbels van wanhopige 50plussers mee un pottenkapsel reageer retweet
haha, dan moet ik toch wat bekennen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar moet haast wel een FOK!ker achterzitten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Trollscience het volgende:
twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 12:13:37ik dach verdomme da ik me hyves-akkount ha verwijderd, maar ik krijg nog steeds krabbels van wanhopige 50plussers mee un pottenkapsel reageer retweet
![]()
![]()
Uhuh, is het ook.quote:
trololol!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
haha, dan moet ik toch wat bekennen.
Jij bent het haha. Oké, iedereen weet het nu!quote:
quote:MIJ GOEDE VOORNEMEN IS OM VOLGEND JAAR WEER EEN KEER ONGESTELD TE WORDE!!!!!!!! AHAHA!!! XXX!!!!
quote:AS JE JE VINGERT MET 4 VINGERS HEET HET DAN NOG VINGERE OF GEEF JE DAN GEWOON JE KUT EEN HAND????
quote:VANITY EN IK GINGE SCHAATSE!!!! NOU ONZE KUTTE ZIJN NOG STEEDS BEVRORE!!! FF EEN KRUIK DERIN!!!! AHAHA!!! XX!!!
quote:OOOHME GOD!!!!! ME MA STAAT TEGE DE KERSBOOM AAN TE POEPE!!!!!!! SNEL FF WAT DENNESPRAY DEROP!!!!!!!! AHAHAHA!!!! XXX!!!!!!
quote:STEAK JE KUT IN THE AIR LIKE YOU JUST DONT CARE!!!!!!!!! XXX!!!!
quote:dushi_kimberley DUSHI KIMBERLEY
GEFELECITEER MET STACEY DER KUT ALEMAAL!!!!!!!!!! XXX!!!!
haha ja, ook grappige accounts.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef DeensZweet het volgende:
Deze twee accounts komen ongeveer op hetzelfde neer. Ze moeten een echtpaar voorstellen en ze hebben vaak ruzie met elkaar.
https://twitter.com/#!/conniemeijer
https://twitter.com/#!/hennymeijer
Hier een van de meest recente tweets van Connie:
IK HANG AL TWEE UUR BOVE DE POT TE NEKKE. IK DAG AL DA DIE OLIEBOLLE NIE MIR GOED WARE.
haha, makkelijk spelen tegen een dyslectquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:57 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
hahaha, ik heb haar verslagen met wordfeud
Dat is Kakhiel toch, geen Annie?quote:
eh.. ja klopt. maar annie maakt de laatste tijd ook wel eens 'Kakhiels'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is Kakhiel toch, geen Annie?
twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 21:10:16gofferdomme, mun dildo is al twee dage kwijt! zit nu maar mee ut majorettestokje van mun kleindocher wa in mun gleuf te porre. reageer retweet
Godverdommequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:05 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
hahaha, die annie weer.twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 21:10:16gofferdomme, mun dildo is al twee dage kwijt! zit nu maar mee ut majorettestokje van mun kleindocher wa in mun gleuf te porre. reageer retweet
twitter:AnnieAppelboom twitterde op woensdag 02-05-2012 om 00:46:56ik ben zo dik, as ik dood ga moet de overheid finansjiele steun biede aan de McDonals omda ze anders failliet gaan reageer retweet
je dumpt gewoon een interviewquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom? het is een heel interview, sukkeltje
twitter:AnnieAppelboom twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 12:20:18het schijn da ze voor de reclames van de PLUS de winkel op schaal 1:10 in een studio hebbe nagebouwt omda da dikke wijf er anders nie inpast reageer retweet
Waarom kick je dit topic dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:29 schreef x-Lily het volgende:
Prachtig account maar ik heb geen Twitter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |