hahaha. dat die mensen zo nog geboren worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef Spouwerranger het volgende:
ALS ENE @XXFleeurtje DIT NOG EEN KEER FLIKT, DAN ZEG IK TEGEN IEDEREEN DA ZE HAAR SCHAAMHAAR IN EEN KNOT DRAAGT! //
[ afbeelding ]![]()
Ja, mogen we ook eens lachen in onzin?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaan we nou alle tweets van dat account in dit topic posten of zo?
Maar als je gewoon op dat linkje klikt kun je al die tweets toch gewoon lezen? Dan hoef je ze toch niet hier te posten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, mogen we ook eens lachen in onzin?
BasEnAad kiest gewoon de allerleukste uit. da's toch handig voor de fokkers. hoeven ze dat account niet af te struinen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar als je gewoon op dat linkje klikt kun je al die tweets toch gewoon lezen? Dan hoef je ze toch niet hier te posten?
Nou, hulde voor BasEnAad dan maar voor zijn onzelfzuchtige inzet voor alle FOK!kers!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:40 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
BasEnAad kiest gewoon de allerleukste uit. da's toch handig voor de fokkers. hoeven ze dat account niet af te struinen.
Dank dank...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, hulde voor BasEnAad dan maar voor zijn onzelfzuchtige inzet voor alle FOK!kers!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef BasEnAad het volgende:
IK STA BUITEN IN DE VRIESKOU DE KERSVERLICHING OP TE HANGE. HADDE JOZEF EN MARIA DA KIND NIE EEN HALF JAAR EERDER BIJ ELKAAR KUNNEN NEUKEN?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar moet haast wel een FOK!ker achterzitten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef Spouwerranger het volgende:
ALS ENE @XXFleeurtje DIT NOG EEN KEER FLIKT, DAN ZEG IK TEGEN IEDEREEN DA ZE HAAR SCHAAMHAAR IN EEN KNOT DRAAGT! //
[ afbeelding ]![]()
twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 12:13:37ik dach verdomme da ik me hyves-akkount ha verwijderd, maar ik krijg nog steeds krabbels van wanhopige 50plussers mee un pottenkapsel reageer retweet
haha, dan moet ik toch wat bekennen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daar moet haast wel een FOK!ker achterzitten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Trollscience het volgende:
twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 12:13:37ik dach verdomme da ik me hyves-akkount ha verwijderd, maar ik krijg nog steeds krabbels van wanhopige 50plussers mee un pottenkapsel reageer retweet
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |