abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juni 2012 @ 03:50:00 #151
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112554850
Standaard zo'n speculaas pop erbij ;( Van die goedkope niet merk poppen. Daar heb je dus echt niks aan :(
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:43:06 #152
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_112556155
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 02:02 schreef RadioSlut het volgende:
Ik had altijd een verlanglijst klaarstaan, gemaakt in Word en netjes uitgeprint. Stonden superveel dingen op.

Alleen kreeg ik ze nooit :{

Het was elk jaar een set stiften met stempels, hetzelfde knutselsetje, en een mandarijn en chocoladeletter die ik helemaal niet moest omdat ik alleen van witte chocola hield. :') (dus voor Sinterklaas én mijn verjaardag, dat was een paar weken daarna)

Heb een keer een ''supermooi'' pak gekregen van mijn tante... heb het nooit aangehad. :D Een soort van pyjama leek het wel, lila, met een fokking blingbling leeuwenkop :') Als ik ergens niet van hield waren het wel dingen die in de buurt komen van wolvenshirts.

Ook een keer met kerst. Iedereen kreeg cadeau's ter waarde van 20 of 25 euro. Nou, mijn neefjes en mijn zusjes kregen iets van 20 cadeau's, sommige twv (totaal) 20 euro, maar sommige ook tot dik in de 50 euro. Wat kreeg ik? Een beautycase -maar die was duur hoor!-.
Een heel leuk ding, maar ten eerste, een kind van 11 of 12 wilt veel cadeau's, en ik besefte me ook dat mijn zusjes en neefjes cadeau's kregen die ver boven het budget lagen. (Een neefje kreeg echt stapels met cadeau's, van modeltreinenzooi.) Dus toen moest ik een beetje huilen ;( Plus ik had toen een hekel aan make-uo _O-

Heb het nog wel gebruikt, maar dat was dus na 5 jaar ofzo. :')
jemig dat is wel lame van je familie dan dat ze jou veel minder gaven dan de rest.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:14:43 #153
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112576257
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:21 schreef DerekB het volgende:
Ik had top-ouders en heb uitsluitend bazen-kado's van ze mogen ontvangen.
Dat inderdaad. Mijn ouders kwamen altijd met kado's aan waarvan mijn broer en ik zoiets hadden van *O* *O* *O*
Oma was ook verstandig en die gaf geld. En als we al gebreide sokken van haar kregen was dat gewoon tussen door.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zondag 10 juni 2012 @ 20:29:09 #154
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112707464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:43 schreef najazeg het volgende:

[..]

jemig dat is wel lame van je familie dan dat ze jou veel minder gaven dan de rest.
Het was voornamelijk de stieffamilie.
En die dachten alleen maar aan zichzelf, nu nog steeds eigenlijk. Geen 'eigen volk eerst', maar 'eigen kindjes eerst'.

Maar dat is allemaal al afgesloten ^O^
Kaleidoscopiklimax
pi_112707783
Ik kreeg nooit kadootjes maar als ik ze had gehad was ik met alles blij geweest O+
pi_113092869
bonnen :O
pi_113280379
Ik heb ooit eens bij het Sinterklaasfeest van het werk van m'n vader het bordspel Halma gekregen. Halma is een relatief onbekend, strategisch bordspel waarbij je met je pionnen naar de overkant van het bord dient te komen. Tot op de dag van vandaag blijf ik het maar een zaaddodend spel vinden, maar als klein jochie van acht jaar, volgepropt met commerciële meuk van Disney en Nintendo, is het helemààl een deceptie om onderstaand spel ineens als cadeau te krijgen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2012 18:02:06 ]
pi_114307455
Roze meisjeslego , terwijl k toch echt n jongetje was. Zit je dan heel t jaar op te wachten.

Nu oma's die t geld nog steeds omrekenen. Altijd 15 gulden , nu € 6,80 :-p

Ooit dacht ik slim te zijn , wilde ook n RC auto, dus k schreef dat op, en de rest kutkadootjes, of veel te duur. Fijn dat ik dus alle kutkadootjes kreeg he!

En van mn gelovige oma met kerst steevast iets dat met de bijbel te maken had. Vond t zo erg dat ik met kerst niet meer wilde. Want van andere oma/kerstman kreeg ik wel altijd vette cadeaus ! (En sokken) vroeg me ook altijd af, toen ik nog in sint/kerst geloofde, waarom mn vader en moeder altijd blij waren met van die cadeaus waar ik niet blij mee zou zijn!

[ Bericht 60% gewijzigd door JohnB52 op 17-07-2012 11:10:06 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:43:47 #159
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114597391
Ik vroeg deze voor mijn verjaardag:

Ik kreeg deze:

Wat een kut verjaardag was dat zeg! :(
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 juni 2021 @ 14:53:52 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_200043025
kleding krijgen ;(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_200043846
Als klein jochie vroeg ik een M.A.S.K. vliegende auto voor Sinterklaas.

(Deze dus)

Maar ik krijg dus deze :(

Ik ben echt wekenlang boos op alles en iedereen geweest :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_200100990
Op mijn elfde had ik een rotverjaardag. Cadeau van moeder en stiefvader: een verrekijker (ik ben geen vogelspotter). Opa en oma: een boek over de ontwikkeling van een nieuw bedrijventerrein in hun woonplaats. Anderen: tuinschepjes, zonnebloemzaadjes, geld dat door mijn moeder meteen uit handen werd gegrist (‘dan gaat dat geld direct naar jouw rekening!’) en een paar poezenbeeldjes.
Kort daarna vertelde mijn moeder dat ze in verwachting was, dus de hormoontjes zullen haar humeur wat hebben verpest. Jaar daarop royaal goedgemaakt met skeelers, een cd en een paar videobanden.

Mijn oma zat helaas wel in een bubbeltje. Zorgen was haar sterkste kant, smaak toch niet. Dus kwam ze in de schoolagendatijd aanzetten met een organiser van de bank. Had ze speciaal aan de balie gevraagd of ze nog een organiser hadden voor haar kleinzoon. Net 10 gulden opzij gelegd voor een stripagenda, maar ik moest toch maar heel dankbaar zijn dat mijn oma zo’n mooie agenda voor mij had geregeld, nog wel met harde kaft... :N
  zondag 27 juni 2021 @ 22:37:12 #163
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200101115
Een el cheapo racebaan op batterijen ipv. een echte Carrera.
Na een week was ie kapot en mijn zakgeld weg aan batterijen. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')