Ik zie geen discussie hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat lijkt me redelijk irrelevant. Hij is fout. Wis gewoon 'de' en je bent klaar. Jezus, waarom moet er toch overal over gediscussieerd worden hier? Zijn jullie bang dat het veranderen van iets je imago verpest of zo?
Nee? Goh, waarom verbaast me dat niet?quote:
Geen idee, je perceptie zal wel prima in orde zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee? Goh, waarom verbaast me dat niet?
In tegenstelling tot de jouwe, zoveel is wel duidelijk. Kun je nu even aangeven waarom het relevant is dat een TT er al langer staat in het geval dat iemand vraagt er een taalfout uit te halen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, je perceptie zal wel prima in orde zijn.
Prima, als 't zo'n groot punt voor je is dan haal ik 'de' wel weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de jouwe, zoveel is wel duidelijk. Kun je nu even aangeven waarom het relevant is dat een TT er al langer staat in het geval dat iemand vraagt er een taalfout uit te halen?
Smakeloosquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon moeten schieten op dat tuig, raampje naar beneden, AK uit het raam en hoppa.
Wat Palestijnen kunnen kunnen Westerlingen beter, drive-by biatch!
Oh, ik note mezelf wel even.quote:
Je hebt nu een voorbeeldfunctie als mod en dan kun je geen terroristische taal uitslaan.quote:
Dit forum heet niet voor niets Politiek.quote:
Waarom zou dat mij deugd doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom, een zonnebril PI met "drive-by biatch!" serieus nemen is nog tot daar aan toe, dat kan ik je niet kwalijk nemen. Overigens, die antisemitische uitspraken over 'Kanker-Israel' heb ik ook niet genote, als dat je nog enig deugd mocht doen.
Dat meld je hier niet als "smakeloos".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |