Het is niet off topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.
Dan moet je minstens ook de ad-hominems editten, nu slaat het een beetje nergens op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.
DIt is kutter dan offtopic, als je toch gaat editten.quote:
Als je iets tegen ad-hominems hebt, lijkt me vanzelfsprekend dat je degene die ze gebruikt aanpakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zucht, PV's stellingen staan er nog steeds, behalve de laatste.
Waar overigens niks anders stond dan z'n post hier.
Ik heb niemand aangepakt, enkel gevraagd of hij back on-topic wou gaan en de reactie daaropvolgend dat ik een rechtse troll zou zijn verwijderd en doorverwezen naar FB.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je iets tegen ad-hominems hebt, lijkt me vanzelfsprekend dat je degene die ze gebruikt aanpakt.
Je gaat immers ook niet een vrouw die verkracht is aanspreken op haar kledingstijl/uitlokken en de verkrachter op vrije voeten stellen.
C'est ça.
Ik was on-topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niemand aangepakt, enkel gevraagd of hij back on-topic wou gaan
Ja, dat staat er dus gewoon beiden nog, enkel zijn reactie op mijn verzoek niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
Dat lijkt me terecht, maar het ging mij meer om de off-topic over piramidespellen en de ad-hominems van DS4.
Crewbashing kan prima in FB inderdaad.
Nee dat was je niet, weet je zelf ook, en ik ga er niet weer over discussiëren met je.quote:
Ik was on-topic en dat weet je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat was je niet, weet je zelf ook, en ik ga er niet weer over discussiëren met je.
Okquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat staat er dus gewoon beiden nog, enkel zijn reactie op mijn verzoek niet.
Crewbashing kan nergens overigens, maar ik schaar rechtse troll er toch niet onder.
Prima, als je je ei kwijt wil dan is dit topic er voor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als MOD heb je verantwoordelijkheden, en daar ga ik je aan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |