Slaap ze.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, iemand moet toch schietschijf spelen?
Ik ga slapen iig, welterust.
Kom weer eens in de slowchat hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik blijf nog even op na 11 uur werken even uitloungen...
Mm, 15 ½ jarige jochies met een grote bek, trek ik niet echt hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom weer eens in de slowchat hier.
Die zijn er even nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, 15 ½ jarige jochies met een grote bek, trek ik niet echt hoor.
Dat weet je nooit. Denk je dat ze toch op school zouden behoren te zitten, om dat de diploma te halen waarmee ze 3 ton per jaar kunnen verdienen later (veel later), reageren ze ineens op je, midden op de dag...quote:
Goed dat je mod bent. Kun je eindelijk papierversnipperaar met dat off-topic en simpele one-liners in toom houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.
Ik vind dat remlof er altijd maar slap mee omspringt, terwijl mensen toch duidelijk niet amused zijn, van zijn standaard riedeltje. Als hij het topic nou inhoudelijk benaderd met deels zijn lompe retoriek oke, maar de nadruk ligt bij hem altijd op het laatste.quote:
Remlof is hier dan ook geen mod.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat remlof er altijd maar slap mee omspringt, terwijl mensen toch duidelijk niet amused zijn, van zijn standaard riedeltje.
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.quote:
Tja er zit hier volk van allerlei pluimage. Een papierversnipperaar zit redelijk in een hok weggestopt maar komt daar soms uit. Net zoals jij soms ook de regels van het fatsoen overschrijdt. Ik heb niet de illusie dat POL ooit een subforum wordt waar iedereen altijd lief en aardig is voor elkaar en enkel op de inhoud de discussie aangaat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.
Misschien een keer naar jezelf kijken? Gaat een wereld voor je open wellicht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.
Een juiste assumptie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ik neem aan dat er eerlijk gemod wordt hier
Laat mij buiten dat soort lasterlijke aantijgingen aubquote:
Ik vraag helemaal geen voorkeursbehandeling en daar ga ik ook helemaal niet vanuit, maar wellicht biedt iemand van het rechtse kaliber een balans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een onzin zeg, meteen een voorkeursbehandeling eisen omdat je dezelfde mening hebt als een bepaade mod.
Ik neem aan dat er eerlijk gemod wordt hier
Leer ook maar een beetje volwassen worden in plaats van die flowerpowerige kinderpraatjes.quote:gelukkig maar.
Ik hou jullie in de gate, vooral du_ke
Het was DS4 die met Ad Hominems ging gooien, niet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?
Maar een off-topic stelling deponeren, daarna verzanden in ad-hominems en dat in een topic dat goed liep liever niet.
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was DS4 die met Ad Hominems ging gooien, niet ik.
Wat jij volwassen noemt is gewoon pure azijnzuur, daar begin ik liever niet aan, ik weet dat jij graag in je zuur oxideert verder, maar trek daar geen anderen in mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal geen voorkeursbehandeling en daar ga ik ook helemaal niet vanuit, maar wellicht biedt iemand van het rechtse kaliber een balans.
Het maakt voor linksigen zoals jou niet veel uit als er eentje tussen de posts door blaat dat bankiers bandieten zijn en dergelijke, maar aan de andere kant is dat vervelend.
Dus voel je maar niet meteen een achtergestelde tiener.
[..]
Leer ook maar een beetje volwassen worden in plaats van die flowerpowerige kinderpraatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |