quote:
quote:CC ( Croud Control ).
Gs es naar frankrijk of spanjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Enige wat ik van dit spel heb geleerd is hoe laag opgeleid west europa is.
Als je nog geen eens Engels kunt spreken
Dat heeft niet veel te maken met een lage opleiding. In Duitsland en Frankrijk wordt Engels nauwelijks onderwezen. Dat wij Nederlanders zo goed zijn met talen is ook alleen maar te danken aan dat ons taaltje op wereldniveau zo weinig voorstelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:03 schreef Marktplaatsman het volgende:
Enige wat ik van dit spel heb geleerd is hoe laag opgeleid west europa is.
Als je nog geen eens Engels kunt spreken
Tegenwoordig wel hoor, maar de vorige generatie had dit inderdaad niet. Dit is bij veel Nederlanders van boven de 50 echter ook het geval, op de 14e stoppen met school om te werken en daardoor geen woord engels kunnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:14 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel te maken met een lage opleiding. In Duitsland en Frankrijk wordt Engels nauwelijks onderwezen. Dat wij Nederlanders zo goed zijn met talen is ook alleen maar te danken aan dat ons taaltje op wereldniveau zo weinig voorstelt.
Engels is gewoon een wereldtaal die iedereen behoort te spreken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:14 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel te maken met een lage opleiding. In Duitsland en Frankrijk wordt Engels nauwelijks onderwezen. Dat wij Nederlanders zo goed zijn met talen is ook alleen maar te danken aan dat ons taaltje op wereldniveau zo weinig voorstelt.
Chinees, Mandarijn en Spaans zijn ook wereldtalen. Dat iedereen die hoort te spreken kan jouw mening zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Engels is gewoon een wereldtaal die iedereen behoort te spreken.
watquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat iedereen die spreekt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk ook maar vanaf hoe het vroegah ging op school. Ik kan frans een stuk beter volgen dan duitsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:08 schreef tdrone het volgende:
Duitsers vind ik nog wel meevallen die kan je met enige moeite nog wel volgen
Haha altijd lollertroller die duitsters:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk ook maar vanaf hoe het vroegah ging op school. Ik kan frans een stuk beter volgen dan duits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |