iddquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
En nog steeds weigeren ze ons een niet leuk knopje
Vind ik wel beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
En nog steeds weigeren ze ons een niet leuk knopje
Door die grote jetsers van je.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe weten jullie dat ik een vrouw ben..
Ik weet niet hoe hackerig je code is en hoe je het hebt opgebouwd, maar als je de xml "parsed" naar objecten dan kun je dat voordat je dat met een foreach-lus weergeeft eerst sorteren toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Atm niet, ik geef het weer op volgorde van de xml
Ik vind de naam 'respect' die Hyves gebruikt wel beter. Ik heb weleens de neiging om op een negatief bericht op like te drukken, respect is dan een beter woordquote:
Dan heb ik er een dagtaak bijquote:Op maandag 2 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
Zodra die knop komt ga ik los , dan ga ik alles wat ik niet leuk vind , dus niet leuk vinden gewoon omdat het kan
Ik laad het XML object in via simpleXML, zit volgens mij geen sorteermogelijkheid bij in. Maar als ik een andere xml parser zou pakken zou het wel kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hackerig je code is en hoe je het hebt opgebouwd, maar als je de xml "parsed" naar objecten dan kun je dat voordat je dat met een foreach-lus weergeeft eerst sorteren toch?
Waarschijnlijk heb je het niet zo mooi geschreven, want dat doe ik ook niet als ik zo snel zoiets maak. (En ik heb daar altijd spijt van)
steek die maar in je zakquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben genomineerd in 'user die je zou doen'
Whutwhathuh
Door Cassandra denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben genomineerd in 'user die je zou doen'
Whutwhathuh
Ja maar het staat ook stom want dan verteld iemand ooh ik lig in het ziekenhuis want ik heb een ongeluk gehad en er zijn dan mensen die het likenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de naam 'respect' die Hyves gebruikt wel beter. Ik heb weleens de neiging om op een negatief bericht op like te drukken, respect is dan een beter woord
Quartet!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Ik zou kingtoppie doen. En heloef. En murdera.
Iedereen zou Murdera doen denk ik. Heeft ie in zijn zak zitten, deze award.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Gedaan.quote:
Dan zit je niet meer alleen thuis op oudjaarsavondquote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen zou Murdera doen denk ik. Heeft ie in zijn zak zitten, deze award.
Iemand zou mij willen versieren.
Die objecten zijn gewoon objecten net als in de rest van PHP. Oftewel, dingen als de naam zijn een eigenschap op dat object toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik laad het XML object in via simpleXML, zit volgens mij geen sorteermogelijkheid bij in. Maar als ik een andere xml parser zou pakken zou het wel kunnen.
Hoe wist jij dat ik je daar voor zou nomineren?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind dat ik met deze post wel een nominatie voor 'grootste zeurpiet' verdiend heb
Ach, dat is niet zo'n probleem.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zit je niet meer alleen thuis op oudjaarsavond
Daarom, 'respect' klinkt dan veel beter.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het staat ook stom want dan verteld iemand ooh ik lig in het ziekenhuis want ik heb een ongeluk gehad en er zijn dan mensen die het liken
Mjah kheb net al wat artikelen gevonden over simpleXML sort met usort. Maar dat gaat em nu niet worden zo laat denk ik xDquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Die objecten zijn gewoon objecten net als in de rest van PHP. Oftewel, dingen als de naam zijn een eigenschap op dat object toch?
Met http://nl3.php.net/usort usort kun je een functie meegeven als callback die de twee beoordelingen vergelijkt
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'quote:
Ik mag nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat is niet zo'n probleem.
Wie wil mij versieren?
Omdat je klaagt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'
Vanwaar deze haat?
Ik heb je genomineerd. Maar wel als minibeer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
In 'grootste zeurpiet', 'user die we gaan vergeten' en 'user die eigenlijk geen man is'
Vanwaar deze haat?
quote:
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb je genomineerd. Maar wel als minibeer.
I know maar hij staat bij vergetenquote:
Weten fokkers nou nog niet waar het fobo knopje zit:Pquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er uit ziet
Kudo's voor de egoboost.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door Cassandra denk ik.
Mijn man doet mij sowieso wel, dat hoeft ie niet op de lijst te zettenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bel je man op om te vragen of hij je erbij wilt zetten.
En hij is niet eens van mij.quote:
Barbussequote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe heet die kerel ook alweer die in het buitenland woont?
El Matador?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoe heet die kerel ook alweer die in het buitenland woont?
Strani, El Matadorquote:
Ow je bent niet echt lelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Weten fokkers nou nog niet waar het fobo knopje zit:P
het zit je dwarsquote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
Okee ik wil weten wie mij voorspelbaar noemt?
Ja en ik ben benieuwd.quote:
Nee, ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
eerst volgende ter ontmaagding: CAPSTAN! met hoofdletters. Zelfnominatie?
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef Capstan het volgende:
En toch zou blijkbaar niemand mij doen...hoe moet dat nu
Mylifeisgrey?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
wie was degene die steeds poezenplaatjes ging posten overigens ??
Je kunt mij daar wel in zetten, maar ben voor m'n gevoel niet echt verandert...behalve dan dat ik niet meer zo snel hap als toenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ben in de categorie "User die meest veranderd is op forum" heel erg alleenWie moet ook genomineerd worden?
Ik ben wel veranderd.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef benzin het volgende:
Ik ben in de categorie "User die meest veranderd is op forum" heel erg alleenWie moet ook genomineerd worden?
DATR WAS FIREFLY.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
Er was iemand die was aan het discusseren en iedereen werd er een beetje gek van en toen ging die poezenplaatjes posten . Was dat den Wauwelaar ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |