Waarom worden wij deelgenoot hiervan?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn ik en mijn dildo en stom stel
Nee hoor, ik snapte het welquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omega. De laatste.
Het ligt aan mijn humor. Ik weet het
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand nomineerde ons.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom worden wij deelgenoot hiervan?
Ik zou me meer zorgen maken over wat iemand uit dit topic met newbie wil doen, aan de laatste aanwinst op die lijst te zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was ik zelfquote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over wat iemand uit dit topic met newbie wil doen, aan de laatste aanwinst op die lijst te zien.
Pics van je dildo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen een vibo, dus de nominatie slaat nergens op.
Pics van je vibo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen vibo.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No shit.quote:
je verpest zijn fantasie van jou en een vibratorquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik em niet heb, dat is toch niet te veel informatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |