Vind deze anders ook meesterlijk....quote:
Geholpen? Was niets mis met me......... Nou ja, niet meer dan anders...quote:
Ja het ligt ergens in de goot naast die van mij...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Merlijn het volgende:
Iemand mijn motivatie gezien toevallig?
Dan hebben ze het vast gezellig gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja het ligt ergens in de goot naast die van mij...
Ik vind dat je het een betekenis moet gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Lees de laatste aflevering even terug
quote:What to expect at PMA 2012 show next week?
• Nikon will introduce their top of the line D4 + a new Nikkor 85mm f/1.8G lens.
• Canon will probably announce new lenses and maybe a DSLR + compact(s).
• Sony will show only few new Cybershot point and shoot cameras.
• Panasonic may announce a new Lumix GH3 camera and will probably have their upcoming Lumix X lenses on display.
• Fujifilm will have their new mirrorless interchangeable lens camera on display (see the latest leaked picture). The official announcement will probably happen in February 2012.
• Samsung already announced one new compact camera. Expected is also a TL500/EX1 replacement and the mirrorless interchangeable Samsung NX20 camera. There could be a surprise from Samsung - they may introduce a second NX camera.
Nikon and Fujifilm will basically steal the show this year. Olympus and Pentax/Ricoh also have new cameras scheduled for 2012 release (K-r is discontinued), but I don't think they will show anything new at PMA.
Sony, Samsung, Fujifilm and Panasonic have press conference scheduled for January 8th.
De sensor in de d7000 is wel beter jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 07:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja ik heb met mn D3100 maarliefst 1 keer gefilmd in 9 maanden tijd. Dus een grote meerwaarde heeft het niet nee
Trouwens: is de D7000 nog veel beter dan de D300, of zijn dat puur die paar specificaties? Want qua body en knoppenindeling vind ik de D300(s) wel stukken fijner.
Wat ProblematiQue eerder zei, veel camerafabrikanten komen met nieuwe modellen. Oudere modellen worden goedkoper, omdat de winkels ze uit de voorraad willen hebben en tweedehands is er veel meer te krijgen, omdat de consument wil gaan upgraden.quote:
Ligt er maar net aan wat je gaat fotograferenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm dus heel even de aankondigingen afwachten op misschien een d400 en dan kan ik wellicht voor de d300s gaan.
D7000 heeft idd een betere sensor, maar is niet zo stevig en handig tijdens het fotograferen als de D300(s) denk ik. Een betere sensor is ook niet alles toch?!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:56 schreef Doodkapje het volgende:
Vrije dag! Dertig jaar geleden dat ik uit die keizersnede ben gelichtZometeen maar even bloemen halen voor Ikebana...
Thanksquote:
Ik ben ook even een dagje lam aan het doen. En dan kan ik zoveel doen (foto's bewerken, lezen, etc) dat ik vaak eindig met niets doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
ThanksVeel te weinig tijd, wil zoveel doen.... ondertussen maar 180 Gb aan fotomateriaal van het afgelopen kwartaal back-uppen...
vind ik zelf altijd frustrerendquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
Da's al zo'n 2 weken lang het geval hier.
Voor binnen en 's avonds halen we natuurlijk gewoon goede primes. Heb ook al een 50mm f/1.4 AF. Dus op een d300 heb ik dan wel autofocus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je gaat fotograferenHet zijn beide goede sensoren. Voor overdag zeker, maar als je meer binnen schiet of andere omgevingen met weinig licht, dan wil je een sensor die minder ruist.
Egonomie/bediening is ook belangrijk en wordt vaak onderschat. Het is veel fijner om direct een knop voor een functie te hebben, dan in menu's te moeten graven.
Over de D400 is nog weinig bekend, ook de geruchtenmolen kan daar helaas nog weinig over vertellen. Maar verwacht vooral een betere sensor, betere AF en inderdaad ook betere video (full HD etc).quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Voor binnen en 's avonds halen we natuurlijk gewoon goede primes. Heb ook al een 50mm f/1.4 AF. Dus op een d300 heb ik dan wel autofocus.
Ergonomie vind ik idd wel erg belangrijk. Paar keer met mijn vaders d300s mogen spelen en dat vond ik erg fijn. Ligt heerlijk in de hand en de knoppen zitten op de juiste plek. Dus ik denk dat het de d300 wordt wel. Of ff wachten of de d400 aangekondigd wordt en dan voor de d300s kiezen. Zit daar verschil tussen naast video?
Zal Sony wel zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef problematiQue het volgende:
Maar, is er bekend wie de sensor van de 1 maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |