Die eerstequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Frey het volgende:
Nog meer uit het archief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick <3<3<3quote:
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Lul niet zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Maar wel een geweldig personage!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lul niet zo.![]()
Het hele topic volposten met Nickfoto's en -filmpjes en voor alles wat hij doet een-smiley neerzetten, is wel wat overdreven.
Het is maar een personage.
Ligt aan het aantal pagina's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar wel een geweldig personage!
[ afbeelding ]
De foto stond nog niet op deze pagina.
klopt, ik zie m twee keer op deze pagina.quote:
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabelquote:
Ja, meer graagquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, ik zie m twee keer op deze pagina.
niet dat ik dat vervelend vind hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabel![]()
Duidelijk gevalletje van tunnelvisie
El Jefequote:
En dan gaat hij zelf dood aan het virusquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Arme Anton. Danny meteen: "Lana! Lana!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop