Ga lekker zelf. Kan je dit filmpje laten zien.quote:
nee want ik weet van jullie ruzie af, jouw buren haten jouquote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga lekker zelf. Kan je dit filmpje laten zien.
Mensen die alle youtube filmpjes kennenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef Lithia het volgende:
Mensen die nu pas het internet hebben ontdekt.
Lekker boeiend. ga je bezig houden met oude kutfilmpjes en laat het aan de hele wereld zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee want ik weet van jullie ruzie af, jouw buren haten jou
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga lekker zelf. Kan je dit filmpje laten zien.
Een comeback geven wat nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die alle youtube filmpjes kennen
Denken dat comebacks ergens op gebaseerd zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een comeback geven wat nergens op gebaseerd is.
Denken dat FOK! de hele wereld is.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lekker boeiend. ga je bezig houden met oude kutfilmpjes en laat het aan de hele wereld zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullshit lullen en het nog toegeven ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat comebacks ergens op gebaseerd zijn.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denken dat FOK! de hele wereld is.Lezen kan je ook al niet. Jezus man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Bull shit lullenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bullshit lullen en het nog toegeven ook.![]()
Je zus man.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lezen kan je ook al niet. Jezus man.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef Lithia het volgende:
Aw, ik ben 'geDIssed'. IK kan dit niveau niet meer aan.
Heb jij ook wat gedronken?quote:
Een fok!er heeft me al te pakken. Sorry manquote:
FOK! hemquote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een fok!er heeft me al te pakken. Sorry man
[..]
Denken dat FOK! de hele wereld is..eu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Denken dat FOK! de hele wereld is.Meer dan, knaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
BOEIENDquote:
Te infantiel zijn om te beseffen dat Word niet de oplossing is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |