quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Nee ik hoorde verschillende fruitjes, wist niet meer welke allemaal.quote:
Ooh die AH shizzle en die duitse dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja nee in het algemeen, oh-oh en de rest hier kent alleen een berlinerbol met fruitzooimeuk, wij alleen met pudding
Wat een slet die hond van jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lag op mijn vloer, mijn hond heeft jouw en je vent gelikt
Doet ie anders noooooooooitquote:
I know, echt, een hoer is zequote:
Godallejezus, ik ga de gids pakken, momentquote:
ooh ja! das goedquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaaaa, kom je een dagje met me rollebollen op het strand in mei???????????????????????
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus, ik ga de gids pakken, moment
Ja ik koop elke week een lossequote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog een eckte ouderwetsche gids?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh ja! das goedtis ff fietsen (7 min) dan 15 met de boot en dan ben ik er
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik koop elke week een losse
Op Veroniqua
Ik ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Veroniqua, ff kieken waar de film over gaat
Ik vind het echt heel fijn, online vergeet ik toch weer wat ik wilde zienquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zelf een abo op een gids. Ik kreeg een aanbieding: een jaarlang enkel de verzendkosten + 2 gratis bioscoopkaarten (geldig tot eind dit jaar)
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ookquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van jou heb ik nog niet eens es een foto gezien dus ik kan dat niet met zekerheid zeggen
True that is, van Qwea kreeg ik oliebollen, die is echt!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een foto zegt trouwens niks, dat weten we nu inmiddels ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |