ik ga het een laatste kans geven, bevalt het niet, dan twee maanden later Linux Mint 13 LTS.quote:
64 bit heeft meer voordelen dan alleen het kunnen adresseren van 4+ GB...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb ik al een hele lange tijd en ik heb maar 2Gb mem. op deze...
De ISO staat hier al een paar dagen klaar maar ik heb te weinig tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Binnenkort eens Ubuntu 12.4 uittesten Ubuntu 11.10 weigert hier te installeren.
Unity word volgens mij wel beter
edit:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:33 schreef FastFox91 het volgende:
Ik gebruik Synergy om mijn muis en toetsenbord te delen met mijn desktop en laptop. Op mijn desktop (server) staat Ubuntu. Als ik boot op Windows op mijn laptop (client) dan werkt alles vloeiend en snel, maar als ik boot op Ubuntu dan gaat de muis stotterend en het typen ook. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ik heb geprobeerd om 'm te installeren maar het lukt voor geen meter. De installer loopt consequent vast bij het kiezen van de partities. Alpha 2 heb ik wel geïnstalleerd gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:28 schreef wdn het volgende:
Het is te merken dat 12.04 een LTS is. De beta is goed. Paar crashes gehad maar tot nu toe alleen maar crashes die ook al gerapporteerd zijn (launcher crasht soms maar gaat na een 2x keer starten van een programma wel door). Dus dat komt wel goed.
Boottime lijkt ook ietsjes sneller te zijn trouwens.
11.10 beta was zeer zeker een stuk minder.
Zondequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om 'm te installeren maar het lukt voor geen meter. De installer loopt consequent vast bij het kiezen van de partities. Alpha 2 heb ik wel geïnstalleerd gehad.
Eh. Bij mij niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Heb nu de daily van zojuist geinstalleerd. Klopt het dat de notifications ineens blauw zijn?
Ja, vooral aangezien intel videokaarten uitstekend gesupport worden en intel de driver opensource heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:59 schreef Superthomas het volgende:
ik heb een acer Aspire 5315, fedora 16 draait hier soepeltjes op. draait de nieuwe beta ook redelijk op wat oudere hardware? (Intel celeron 2.13GHz en een intel videokaart)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |