Op een gegeven moment is het hetzelfde als voor je werk naar één of ander plekje dichtbij reizen. Ipv in de trein zit je in het vliegtuig met het verschil dat met de trein reizen veel comfortabeler is.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden!
Wat doe je dan voor werk?
Iedereen met een tijdelijk contract niet meer verlengen dan ben je al een heel eind.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
@MNR; dan ben ik heel benieuwd op welke gronden ze mensen willen ontslaan.... Daar komen ze dan toch nooit mee weg?
Sociaal Plan.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
@MNR; dan ben ik heel benieuwd op welke gronden ze mensen willen ontslaan.... Daar komen ze dan toch nooit mee weg?
Ja dat is waar.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen met een tijdelijk contract niet meer verlengen dan ben je al een heel eind.
Dat is ook een juiste aanname.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ik ging er vanuit dat er ook mensen met een vast contract ontslagen werden
Okéquote:Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het hetzelfde als voor je werk naar één of ander plekje dichtbij reizen. Ipv in de trein zit je in het vliegtuig met het verschil dat met de trein reizen veel comfortabeler is.
Ik werk bij R&D van een groot bedrijf.
Oeps, ik mag niet reageren in dit topic zie ik.
Hebben jullie geen goed sociaal plan?quote:
Weet ik nog niet. Krijg halverwege dit maand een gesprek. Eind januari is er volgens mij weer meer informatie bekend. Ontslag met wederzijds goedvinden. Dan ga je toch akkoord met ontslag?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hebben jullie geen goed sociaal plan?
Dan zullen ze ook wel aansturen op ontslag met wederzijds goedvinden (was bij ons ook). Hopelijk krijg je een "mooie" oprotpremie en vind je idd snel iets anders
Normaal zeik niet over taal maar deze zin is echt foutquote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Krijg halverwege dit maand een gesprek. Eind januari is er volgens mij weer meer informatie bekend. Ontslag met wederzijds goedvinden. Dan ga je toch akkoord met ontslag?
Ja, alles is beter!!
Men, ik kijk er zo naar uit
Ja. En dan is de kanton rechter formule van toepassing (Google daar maar eens op) mbt ontslagpremie. Je kunt dan, als je het nodig hebt, WW aanvragen. Je huidig opzettelijk "vervalt" dan, omdat jij er mee akkoord gaat. Je wordt als het ware ontslagen,maar voor je werkgever scheelt het een hoop werk. Maar goed, bij jullie gaat het om heel veel mensen, dan moet het volgens mij aangevraagd worden via het UWV.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Krijg halverwege dit maand een gesprek. Eind januari is er volgens mij weer meer informatie bekend. Ontslag met wederzijds goedvinden. Dan ga je toch akkoord met ontslag?
Ja, alles is beter!!
Men, ik kijk er zo naar uit
Dezequote:Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal zeik niet over taal maar deze zin is echt fout
Succes met zoeken naar werk trouwens
Jupquote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
Het is toch best eng dat mensen zo makkelijk ontslagen kunnen worden
Ik ken de kantonformulequote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. En dan is de kanton rechter formule van toepassing (Google daar maar eens op) mbt ontslagpremie. Je kunt dan, als je het nodig hebt, WW aanvragen. Je huidig opzettelijk "vervalt" dan, omdat jij er mee akkoord gaat. Je wordt als het ware ontslagen,maar voor je werkgever scheelt het een hoop werk. Maar goed, bij jullie gaat het om heel veel mensen, dan moet het volgens mij aangevraagd worden via het UWV.
Collega van mij had al een nieuwe baan maar is toch bij mijn werkgever gebleven. Zo heeft ze nog de oprotpremie gekregen
Ik ben per 1 januari ontslagen. Mijn werklocatie stopte ivm bezuinigingen en binnen de GGZ was ook geen plaats. Ik zou dan boventallig komen te staan en op elk moment moeten komen werken om aan mijn uren te komen. Aangezien ik studeer en stage moet lopen, is dat gewoon niet toen en heb ik getekend voor mijn ontslag. Ik had geen zin in de vuile spelletjes die er dan zouden komen na 01-01-2012.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ken de kantonformule
Wat was jouw verhaal? Je bent ontslagen in het verleden? Of de mensen om je heen?
Weet ikquote:
En dan te bedenken dat uitkeringen worden verlaagd en hulp aan werkzoekende wordt afgeschaft bijna.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup
Ik dacht ook goed te zitten met mijn vast contract. Als ik niet voor ontslag was gegaan, dan hadden ze mij ook binnen twee weken buiten gewerkt en had ik geen oprotpremie meer gehad.
En nu al iets anders?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben per 1 januari ontslagen. Mijn werklocatie stopte ivm bezuinigingen en binnen de GGZ was ook geen plaats. Ik zou dan boventallig komen te staan en op elk moment moeten komen werken om aan mijn uren te komen. Aangezien ik studeer en stage moet lopen, is dat gewoon niet toen en heb ik getekend voor mijn ontslag. Ik had geen zin in de vuile spelletjes die er dan zouden komen na 01-01-2012.
Jij hebt een geldig excuus tijnquote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikhaha. Ik kan eindelijk een keer iemand anders verbeteren in plaats van dat ik altijd door andere verbeterd wordt.
[..]
En dan te bedenken dat uitkeringen worden verlaagd en hulp aan werkzoekende wordt afgeschaft bijna.
Nee, er is weinig. Ik heb nu WW aangevraagd en ik zie het wel. Binnen de zorg zijn nu veel 0uren contracten. Heb overigens nog wel een sollicitatie lopenquote:
Oh ja, dat klopt, binnen de GGZ rommelt het ook. Ben op de hoogte.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben per 1 januari ontslagen. Mijn werklocatie stopte ivm bezuinigingen en binnen de GGZ was ook geen plaats. Ik zou dan boventallig komen te staan en op elk moment moeten komen werken om aan mijn uren te komen. Aangezien ik studeer en stage moet lopen, is dat gewoon niet toen en heb ik getekend voor mijn ontslag. Ik had geen zin in de vuile spelletjes die er dan zouden komen na 01-01-2012.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikhaha. Ik kan eindelijk een keer iemand anders verbeteren in plaats van dat ik altijd door andere verbeterd wordt.
Nogal. En het einde is nog niet in zicht, haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt, binnen de GGZ rommelt het ook. Ben op de hoogte.
En je hebt nu een nieuwe baan (ernaast)?
He toch.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou niet zo denken. De werkgelegenheid is minder groot, maar als jij goed binnen een bedrijf past, zie ik geen enkel argument waarom jij niet aan de bak zult komen zodra je afgestudeerd bent.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
Tja, ik zie het wel. Duimen dat ik straks iets kan vinden als ik afgestudeerd ben, maar daar heb ik ook een hard hoofd in.
Klopt, maar ik zoek binnen de gezondheidszorg en daar is op dit moment zoveel onrust. Aan de andere kant heb ik twee diploma's en werkervaring. Dat hebben maar weinig pas afgestudeerden. Ik hoop dat dat straks een voordeel is!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Zou niet zo denken. De werkgelegenheid is minder groot, maar als jij goed binnen een bedrijf past, zie ik geen enkel argument waarom jij niet aan de bak zult komen zodra je afgestudeerd bent.
Ik denk meer van: als je er toch al over nadenkt om me ontslag aan te willen bieden, wil ik al niet meer voor je werken.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nogal. En het einde is nog niet in zicht, haha.
Weet je... Als ik er nu niet bij had gezeten, dan was het wel bij de volgende ronde geweest.
Nope. Nog niet.
Ik ook! Heb ook 2 diploma's, in 2 verschillende branches. Dat komt weer goed uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zoek binnen de gezondheidszorg en daar is op dit moment zoveel onrust. Aan de andere kant heb ik twee diploma's en werkervaring. Dat hebben maar weinig pas afgestudeerden. Ik hoop dat dat straks een voordeel is!
Oh ja dat is waar, welke ook al weer?quote:
Succes, die stageplaats heb je toch nodig voor je studie? Hoe zit het daarmee?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er is weinig. Ik heb nu WW aangevraagd en ik zie het wel. Binnen de zorg zijn nu veel 0uren contracten. Heb overigens nog wel een sollicitatie lopen
Snap ik! Maar Hey... Als je er nog iets uit kunt halen ...? Ik heb getekend en niet meer gewerkt, omdat ik teveel overuren had haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk meer van: als je er toch al over nadenkt om me ontslag aan te willen bieden, wil ik al niet meer voor je werken.
Nee, dat is bij mij niet echt. Mijn HBO is wel praktischer en daarin heb ik ervaring. Ik zie het allemaalquote:Op maandag 2 januari 2012 16:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ook! Heb ook 2 diploma's, in 2 verschillende branches. Dat komt weer goed uit.
Goed hoor. Hopelijk ben ik in juli klaar met de opleiding.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
Succes, die stageplaats heb je toch nodig voor je studie? Hoe zit het daarmee?
Merci!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Succes met het vinden van een leuke baan jullie twee![]()
Dit is geen leuk moment om je baan te verliezen
Alles wat ik eruit kan halen, wordt eruit gehaald. Vice versa wordt er ook niet anders gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snap ik! Maar Hey... Als je er nog iets uit kunt halen ...? Ik heb getekend en niet meer gewerkt, omdat ik teveel overuren had haha.
Groot gelijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Alles wat ik eruit kan halen, wordt eruit gehaald. Vice versa wordt er ook niet anders gekeken.
Dank je!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Succes met het vinden van een leuke baan jullie twee![]()
Dit is geen leuk moment om je baan te verliezen
Wat gaat hij daar doen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
@auto, een maat van me, die hier een tijdje heeft gewoond, werkt ook in de geestelijke gezondheidszorg. Ook weg bezuinigd. Weer een stel handen minder aan een bedNu komt´ie dus weer terug naar Malta, hier is werk
En wat ben je dan? Psycholoog?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Hopelijk ben ik in juli klaar met de opleiding.
Jup, Kinder en Jeugd Psycholoog.quote:
Zo... dat is toch in z'n geheel niet verkeerd.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef Barbusse het volgende:
@auto, een maat van me, die hier een tijdje heeft gewoond, werkt ook in de geestelijke gezondheidszorg. Ook weg bezuinigd. Weer een stel handen minder aan een bedNu komt´ie dus weer terug naar Malta, hier is werk
Mooi beroepquote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup, Kinder en Jeugd Psycholoog.
Zeker maar lijkt mij ook zwaar.quote:
Je bouwt de komende jaren (na je afstuderen) gewoon ervaring op. Nadat je dat hebt opgedaan, komt het wel goed met jou en je arbeidstoekomstquote:
En zou je daar ook in willen werken later? Of trekt iets ander jou toch meer?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef automatic_ het volgende:
Ja, het ligt wel een beetje aan de doelgroep waar je komt te werken. Ik loop nu stage op speciaal onderwijs en dat valt qua zwaarte wel mee.
Ja idd! Ik woon op zich wel goed (west Brabant), dus ik kan kijken in Brabant, Zeeland en eventueel een stukje van Zuid Holland.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bouwt de komende jaren (na je afstuderen) gewoon ervaring op. Nadat je dat hebt opgedaan, komt het wel goed met jou en je arbeidstoekomst
Ik vind het opvallend leuk! Je ziet de kinderen echt groeien etc. Aan de andere kant trekt Jeugdzorg mij ook al jaren, dus ik vind het wel lastig om te kiezenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zou je daar ook in willen werken later? Of trekt iets ander jou toch meer?
Het is ook lastig om te kiezen er zijn zo veel leuke dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend leuk! Je ziet de kinderen echt groeien etc. Aan de andere kant trekt Jeugdzorg mij ook al jaren, dus ik vind het wel lastig om te kiezen
Hoe kun je in de WW zitten als je aan het studeren bent? Doe je een deeltijdstudie? En wat is erg?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja idd! Ik woon op zich wel goed (west Brabant), dus ik kan kijken in Brabant, Zeeland en eventueel een stukje van Zuid Holland.
Ik vind het heel erg om te zeggen, maar de WW is voor even ook wel prima ivm afstuderenIk merk alleen dat thuis zitten niets voor mij is, haha.
Ik heb een voltijd studie en ik werkte 18uur per week. Ik moet overigens 11 januari op gesprek komen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe kun je in de WW zitten als je aan het studeren bent? Doe je een deeltijdstudie? En wat is erg?
Je bent toch werkeloos? Dat dat nu samenvalt met je afstuderen is enkel gunstig.
Het enige waar ik van baal is dat ik nog geen nieuwe baan op het oog heb. Gelukkig al wel dingen voorbij zien komen waarvan ik denk "ja, dat zou wel eens wat voor mij kunnen zijn".
Ow, dat is toevallig... ik heb ook 11 januari gesprek (maar dan met HR-manager en manager).quote:Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een voltijd studie en ik werkte 18uur per week. Ik moet overigens 11 januari op gesprek komen.
Is er in jouw branche wel werk te vinden of valt dat ook tegen?
Ik krijg geen stufi overigens.
Nee, bij mijn UWV/CWI werkcoach (ofzo)quote:
Oké, dat is wel fijnquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat is toevallig... ik heb ook 11 januari gesprek (maar dan met HR-manager en manager).
Er is in mijn branche genoeg werk te vinden.
Okay. Nou, ben benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, bij mijn UWV/CWI werkcoach (ofzo)
Van mijn sollicitatie die loopt hoor ik deze of volgende week iets
We houden elkaar op de hoogtequote:
Dat ben ik nu nog aan het uitzoeken. Er staat veel verouderde informatie online... pfffff.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, dat is wel fijn
En ook wel bij jou in de buurt?
Oh bah, dat schiet lekker op :/quote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ben ik nu nog aan het uitzoeken. Er staat veel verouderde informatie online... pfffff.
Ja erg handig inderdaadquote:
Hier op Fok! is dat toch nooit?quote:
Wat iedere buitenlander hier doet, omline gamingquote:
Aha.... Anders kom ik ook gezelligquote:Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat iedere buitenlander hier doet, omline gamingMaar er is hier geloof ik een mogelijkheid om een diploma in de gezondheidszorg met wat bijscholing internationaal geldig te laten maken, dacht dat hij zoiets wou doen.
Straks is heel Malta een grote Nederlandse enclave.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha.... Anders kom ik ook gezellig
Kom je ook spelletjes spelen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha.... Anders kom ik ook gezellig
Als dat gebeurt ga ik weerquote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is heel Malta een grote Nederlandse enclave.
Gelijk heb jequote:
Weer eens wat anders dan een Britse.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, die zijn in 1973 opgerotquote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een Britse.
Gibraltar, Macau en Zuid-Amerika kent ook veel online gaming bedrijvenquote:
Zuid Amerika gezellig met El toroquote:Op maandag 2 januari 2012 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die zijn in 1973 opgerot
[..]
Gibraltar, Macau en Zuid-Amerika kent ook veel online gaming bedrijven
En salsa dansen met mooie chiquasquote:Op maandag 2 januari 2012 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zuid Amerika gezellig met El toro
Coolquote:
Oh noes!quote:
Dat dacht ik!quote:
Dansen is voor homo's. Met mooie chiquas moet je neuken.quote:
Jij kan niet dansen, begrijp ik?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dansen is voor homo's. Met mooie chiquas moet je neuken.
Voor zover een niet-homo kan dansen, kan ik goed meekomen.quote:
Nou, doe eens een pirouette dan!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover een niet-homo kan dansen, kan ik goed meekomen.
*zwalkt door Singles*quote:
Ik ben geen meesterlijke danser, maar ik heb een behoorlijk hoge succesrate als ik ga dansen met een mooie dame.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dansen is voor homo's. Met mooie chiquas moet je neuken.
Hebben ze er ook veel aardappelen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een leuke kop en goede kleding maakt dames al snel selectief blind.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geen meesterlijke danser, maar ik heb een behoorlijk hoge succesrate als ik ga dansen met een mooie dame.
Sorry dat is mijn schuld. Volgend topic wel weer hoor.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leuke kop en goede kleding maakt dames al snel selectief blind.
Tot die tijd leef ik niet echt, ben ik alleen maar bezig met de tijd te doden.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Mister1977 het volgende:
Sorry dat is mijn schuld. Volgend topic wel weer hoor.
Wat leuk, iedere keer als je je aangesproken voelt, gebruik je hetzelfde plaatje. Ben je met je versierzinnen ook zo origineel of gebruik je daar ook iedere keer dezelfde?quote:
Veel kletsen hier is de oplossing!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot die tijd leef ik niet echt, ben ik alleen maar bezig met de tijd te doden. [ afbeelding ]
Aardappelen!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hebben ze er ook veel aardappelen?
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Pinguïns zijn sowieso erg grappigquote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef L-E het volgende:
Ik vind de Pinguins van Madagascar echt zo verschrikkelijk grappig.
(Elke werkdag om 18 uur op Nickelodeon. Graag gedaan.)
Ik weet niet of ik daar goed in benquote:
Die uit Madagascar zijn de leuksten!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Pinguïns zijn sowieso erg grappig
Die zou ik niet missenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Want patat wordt niet van aardappels gemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet
Pasta en rijst
Alhoewel, patat
Ja, maar dat hebben ze wel!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet
Pasta en rijst
Alhoewel, patat
Vandaar de 'alhoewel' Lieve-Equote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Want patat wordt niet van aardappels gemaakt.
Friet bedoel je?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Want patat wordt niet van aardappels gemaakt.
Friet is er wel, patat nietquote:
quote:
Nee, gebakken aardappeltjes eet ik ook weleensquote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Is patat friet het enige aardappelproduct dat je lekker vindt?
Ik zou niet zonder aardappel kunnen. Is zó veel mee te maken, vind het een fantastisch product.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:25 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, gebakken aardappeltjes eet ik ook weleens
Gekookt met jus heel soms, maar voor mezelf maak ik het iig nooit.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder aardappel kunnen. Is zó veel mee te maken, vind het een fantastisch product.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef L-E het volgende:
Ik zou niet zonder aardappel kunnen. Is zó veel mee te maken, vind het een fantastisch product.
Hij was amazing.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft ook jouw leven verrranderd he.
Bij het zien van die trui moet ik altijd aan de Emergendizer denken:quote:
Geef toe dat je moest lachen.quote:
Oooohquote:
quote:
Jamaar jijquote:
Mijn knuffels zijn superrrr speciaal!!quote:
Daar reken ik opquote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn knuffels zijn superrrr speciaal!!
Hoe is het met je WA?![]()
Hahaquote:
What happened?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaIk had vroeger een lievere knuffel! Maar die ben ik kwijt
Goed bezig!!
Ik ben de URL van de knuffel kwijtquote:
Jeeeej! Welkom bij de clubquote:
Hey, verliefd meisjequote:
Oh noesquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben de URL van de knuffel kwijt
En nu?quote:[..]
Jeeeej! Welkom bij de club
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, verliefd meisjeHoe was je NYE?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mooie Maltaman! Ja, NYE was nice
Ja, drama hèquote:
quote:
Ja, hence het het teiltje aan het begin van de seriequote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]De foto's op FB waren echt supervrolijk, dat vind ik mooi
Met wie?quote:
Dat was overduidelijk jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hence het het teiltje aan het begin van de serie
Liefdequote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef L-E het volgende:
Ja, dank u, een beetje liefde is wel op zijn plek inderdaad.
Ik kan me een paar mensen voorstellen. Zomaar. Uit mijn blote hoofd.quote:
Vreemde uitdrukking is dat eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me een paar mensen voorstellen. Zomaar. Uit mijn blote hoofd.
Every day.quote:
En ik ben ja geuneens kaal ja bam jungequote:
I knowquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk ja![]()
Maar toch erg leuk
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Do I? Man, ik heb die shit uitgevonden!
Tegenwoordig heeft iedereen hem wel met een hippe telefoon!quote:
Geniet ervan, meid. Het leven is goedquote:
Oh jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen hem wel met een hippe telefoon!
Althans... Nu jij het hebt, heeft iedereen hetquote:
Trouwens, ik heb je WA berichtje niet ontvangenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen hem wel met een hippe telefoon!
Ja, die zweeft nu ergens rond ofzo!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb je WA berichtje niet ontvangen
Zojuist versie geupgrade, nu geeft hij opeens aan dat ik een free trial tot mei 2012 hebquote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die zweeft nu ergens rond ofzo!
Beter!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Zojuist versie geupgrade, nu geeft hij opeens aan dat ik een free trial tot mei 2012 heb
Ja, kreeg gelijk een paar oude berichtjes binnenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beter!Maar zouden, normaal, oude berichten nog aankomen?
Je zeurt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef L-E het volgende:
Als ik minder ga werken, hou ik meer over per maand.
Ik dacht dat al die moeders zich aanstelden met hun gezeur over de kinderopvangtoeslag over 2012, maar het is waar.
Ik was in de veronderstelling dat L-E meer is dan dat.quote:
O?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat L-E meer is dan dat.
Zoéén die boven het plebs lijkt te staan. Maar helaas...quote:
Ik bén het plebs!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoéén die boven het plebs lijkt te staan. Maar helaas...
Ik weiger het te geloven.quote:
En ik meen het nog ook.quote:
Ook alleen maar omdat jij in staat bent het beeld in stand te houden.quote:
+1quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, morgen weer werken, geen zinzo'n vakantie bevalt me wel eigenlijk
Klopt. Dank je.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij in staat bent het beeld in stand te houden.
He Engel, bedoel je nou dat je bent flauwgevallen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:21 schreef -Engel- het volgende:
Blerk.... sporten in een bepaald tempo is vragen om moeilijkheden.... ik ging @#!#!@#!@# weer onderuitop de helft van mijn training nogwel
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:33 schreef Ripley het volgende:
Pfff. Niet geslapen vannacht, maar dan ook echt niet. En niet omdat ik wat beters aan het doen was maar gewoon insomnia
Ik heb tenminste nog vier uur geslapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:33 schreef Ripley het volgende:
Pfff. Niet geslapen vannacht, maar dan ook echt niet. En niet omdat ik wat beters aan het doen was maar gewoon insomnia
Lekker. Slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup en ik was zo moe dat ik gelukkig heel snel in slaap viel
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:33 schreef Ripley het volgende:
Klopt. Al slaap je er misschien beter door in, je slaapkwaliteit wordt er bagger van, ongeacht of je nu niet of wel doorslaaptquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:43 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Al slaap je er misschien beter door in, je slaapkwaliteit wordt er bagger van, ongeacht of je nu niet of wel doorslaapt
Wat is er mis met consultantsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:00 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. dacht ik dagje alleen te zitten.. is de consultant er vandaag
De aanwezigheid ervan wanneer de rest van de collega's weg zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is er mis met consultants
Oh wacht, dat ben ik niet meer
Een dagje alleen is idd wel eens lekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De aanwezigheid ervan wanneer de rest van de collega's weg zijn!
Het ligt maar net aan het werk. Programmeren kan ik opzich wel lekker thuis doen. Kleine klusjes vaak niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Een dagje alleen is idd wel eens lekker.
Al vind ik thuis werken dan weer helemaal niets.
quote:
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan maar gewoon even lekker sporten 's avonds? Nu we toch met 'goede voornemens' bezig zijn...
Ach, je compenseert het nu met een andere vorm van sportenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen![]()
ik heb al weken weer het voornemen op het sporten op te pakken, maar te lui geworden en geef het weer nu op als smoes![]()
das toch andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:15 schreef STING het volgende:
Ach, je compenseert het nu met een andere vorm van sporten
Ja, leukquote:
Kan je niet ff een SQL query voor me toveren die alle c:\ schijven doorloopt op minder dan xxxx aantal mb vrije ruimte?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt maar net aan het werk. Programmeren kan ik opzich wel lekker thuis doen. Kleine klusjes vaak niet.
Nop, kan ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je niet ff een SQL query voor me toveren die alle c:\ schijven doorloopt op minder dan xxxx aantal mb vrije ruimte?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb al weken weer het voornemen op het sporten op te pakken, maar te lui geworden en geef het weer nu op als smoes![]()
Oke, we moeten het toch nog even hebben over dat 'hier'. It's not really working for me..quote:
Dat is dus nog voor de kerst voor het laatst.. is er niets meer over van je sixpackquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Ik ga donderdag weer een poging doen. Is alweer 3 weken geleden dat ik miene Asics aan had.
Je vindt het niet sexy om als een hond aangesproken te worden, nee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, we moeten het toch nog even hebben over dat 'hier'. It's not really working for me..
Vreemd genoeg niet..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vindt het niet sexy om als een hond aangesproken te worden, nee?
Het is niet 'hier' als in een dwingend 'kom hier', maar als in een enthousiaste 'kijk, hier is ze'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, we moeten het toch nog even hebben over dat 'hier'. It's not really working for me..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is niet 'hier' als in een dwingend 'kom hier', maar als in een enthousiaste 'kijk, hier is ze'.Eh nee, zo klinkt ie toch niet in mijn hoofd hoof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ontvoerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Raar trouwens, De auto van mijn collega staat hier, het licht op kantoor was aan, haar lunch staat er.. maar zij is er niet.
Vreemd. Je brengt zeker ook niet de pantoffels in je mond, terwijl je op handen en voeten door het huis kwispelt als je lover thuis komt?quote:
Wc.. ommetje.. roken.. onder het bureau van bossman?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Raar trouwens, De auto van mijn collega staat hier, het licht op kantoor was aan, haar lunch staat er.. maar zij is er niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is niet 'hier' als in een dwingend 'kom hier', maar als in een enthousiaste 'kijk, hier is ze'.Je kan beter eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doen. Daar houdt ze van.
Het is vergane glorie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is dus nog voor de kerst voor het laatst.. is er niets meer over van je sixpack
Wat een nare vrouw zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd. Je brengt zeker ook niet de pantoffels in je mond, terwijl je op handen en voeten door het huis kwispelt als je lover thuis komt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wc.. ommetje.. roken.. onder het bureau van bossman?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemd. Je brengt zeker ook niet de pantoffels in je mond, terwijl je op handen en voeten door het huis kwispelt als je lover thuis komt?
vier opties.. drie nopes.. hmmmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nope, nope en nope. Ben hier alleen.
Het helpt wel beter te slapenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Oh, dan hoop ik dat ze boss man ook mee hebben genomen..quote:
Ik betaal er toch voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heb je weer staan gluren tijdens mijn rollenspel?
Ja kijk, jij begrijpt mij tenminste!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan beter eendoen. Daar houdt ze van.
Oh, die vervloekte rotbril ookquote:
Uh-huh. En een fles Stolichnaya en een pakje reds...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan beter eendoen. Daar houdt ze van.
vast nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat ze boss man ook mee hebben genomen..
Whut?!quote:
Oké, I hear ya. Door de wind en regen met de fiets is hel idd. En dan ook nog naar de sportschool.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, I hear ya. Door de wind en regen met de fiets is hel idd. En dan ook nog naar de sportschool.
Ik moet nog steeds mijn bril op, waar de sterkte dus geheel niet van klopt, dat leest dus lastig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Whut?!
[..]
Oké, I hear ya. Door de wind en regen met de fiets is hel idd. En dan ook nog naar de sportschool.
Kijk Miss, hij begrijpt je ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. En een fles Stolichnaya en een pakje reds...
Des te erger dat hij zich er met een 'hier!' van af probeert te makenquote:
Mee eens. Trek je conclusies, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Des te erger dat hij zich er met een 'hier!' van af probeert te maken
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom krijg jij vast ook meer betaald
quote:select * from SMS_R_System inner join SMS_G_System_LOGICAL_DISK on SMS_G_System_LOGICAL_DISK.ResourceId = SMS_R_System.ResourceId where SMS_G_System_LOGICAL_DISK.DeviceID = "C:" and SMS_G_System_LOGICAL_DISK.FreeSpace < 8192
Wáy ahead of you babe!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Trek je conclusies, zou ik zeggen.
Dat IS te spannend.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:34 schreef L-E het volgende:
Oh, ik ga even de Freggels kijken hoor. Dat vindt Peuter te spannend om alleen te doen.
Ja ja, je wil het zelf gewoon kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:34 schreef L-E het volgende:
Oh, ik ga even de Freggels kijken hoor. Dat vindt Peuter te spannend om alleen te doen.
Ik ben een groter fan dan hij, dat klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, je wil het zelf gewoon kijken
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
Er is een vogelei in de Freggelgrot gevallen!
Nu zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moest eens huilen bij een aflevering.
Je zit tv te kijken, je hoeft niet naar buitenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
Het stormt hier echt enorm. Nu durf ik niet naar buiten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zit tv te kijken, je hoeft niet naar buiten
Jawel. Straks wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zit tv te kijken, je hoeft niet naar buiten
"wanneer is het straks? nu?"quote:
nu niet meer dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Als de Freggels afgelopen zijn, was de planning.
nee hoor, alleen een beetje te weinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee hoor, alleen een beetje te weinigHij was de kerstvakantie bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 keer herlezen, kan er niks raars in ontdekkenquote:
van '3e kerstdag' t/m nieuwjaar.quote:
In de freggle grot!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 keer herlezen, kan er niks raars in ontdekken
En nu heb ik de freggels tune in m'n kop
ik heb hem 5x herlezen maar zie er weinig logica inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 keer herlezen, kan er niks raars in ontdekken
En nu heb ik de freggels tune in m'n kop
my brain works in mysterious waysquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb hem 5x herlezen maar zie er weinig logica in
bedenken welke datum '3e kerstdag' is was moeilijker en 'de dag na kerst' langer typen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
3e kerstdag is makkelijker tikken?Ik was toch voor 27dec gegaan
Serieus?!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef JoeBravo het volgende:
[
bedenken welke datum '3e kerstdag' is was moeilijker
altijd leuk, maar hoe langer hij er is, hoe moeilijker het wegbrengen is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Was het leuk? Lastig als hij weer weg is, of niet?
Ik benijd je niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
altijd leuk, maar hoe langer hij er is, hoe moeilijker het wegbrengen is.
ja. ik en data...quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja. ik en data...
Kan na 34 jaar nog steeds niet onthouden of kerst nou 24 en 25 of 25 en 26 december is.
quote:
En als het slecht is nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Als t goed is is het droog als ik naar buiten moet
In 2015?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Als t goed is is het droog als ik naar buiten moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |