Op een gegeven moment is het hetzelfde als voor je werk naar één of ander plekje dichtbij reizen. Ipv in de trein zit je in het vliegtuig met het verschil dat met de trein reizen veel comfortabeler is.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden!
Wat doe je dan voor werk?
Iedereen met een tijdelijk contract niet meer verlengen dan ben je al een heel eind.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
@MNR; dan ben ik heel benieuwd op welke gronden ze mensen willen ontslaan.... Daar komen ze dan toch nooit mee weg?
Sociaal Plan.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef automatic_ het volgende:
@MNR; dan ben ik heel benieuwd op welke gronden ze mensen willen ontslaan.... Daar komen ze dan toch nooit mee weg?
Ja dat is waar.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen met een tijdelijk contract niet meer verlengen dan ben je al een heel eind.
Dat is ook een juiste aanname.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Ik ging er vanuit dat er ook mensen met een vast contract ontslagen werden
Okéquote:Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het hetzelfde als voor je werk naar één of ander plekje dichtbij reizen. Ipv in de trein zit je in het vliegtuig met het verschil dat met de trein reizen veel comfortabeler is.
Ik werk bij R&D van een groot bedrijf.
Oeps, ik mag niet reageren in dit topic zie ik.
Hebben jullie geen goed sociaal plan?quote:
Weet ik nog niet. Krijg halverwege dit maand een gesprek. Eind januari is er volgens mij weer meer informatie bekend. Ontslag met wederzijds goedvinden. Dan ga je toch akkoord met ontslag?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hebben jullie geen goed sociaal plan?
Dan zullen ze ook wel aansturen op ontslag met wederzijds goedvinden (was bij ons ook). Hopelijk krijg je een "mooie" oprotpremie en vind je idd snel iets anders
Normaal zeik niet over taal maar deze zin is echt foutquote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Krijg halverwege dit maand een gesprek. Eind januari is er volgens mij weer meer informatie bekend. Ontslag met wederzijds goedvinden. Dan ga je toch akkoord met ontslag?
Ja, alles is beter!!
Men, ik kijk er zo naar uit
Ja. En dan is de kanton rechter formule van toepassing (Google daar maar eens op) mbt ontslagpremie. Je kunt dan, als je het nodig hebt, WW aanvragen. Je huidig opzettelijk "vervalt" dan, omdat jij er mee akkoord gaat. Je wordt als het ware ontslagen,maar voor je werkgever scheelt het een hoop werk. Maar goed, bij jullie gaat het om heel veel mensen, dan moet het volgens mij aangevraagd worden via het UWV.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Krijg halverwege dit maand een gesprek. Eind januari is er volgens mij weer meer informatie bekend. Ontslag met wederzijds goedvinden. Dan ga je toch akkoord met ontslag?
Ja, alles is beter!!
Men, ik kijk er zo naar uit
Dezequote:Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal zeik niet over taal maar deze zin is echt fout
Succes met zoeken naar werk trouwens
Jupquote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
Het is toch best eng dat mensen zo makkelijk ontslagen kunnen worden
Ik ken de kantonformulequote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. En dan is de kanton rechter formule van toepassing (Google daar maar eens op) mbt ontslagpremie. Je kunt dan, als je het nodig hebt, WW aanvragen. Je huidig opzettelijk "vervalt" dan, omdat jij er mee akkoord gaat. Je wordt als het ware ontslagen,maar voor je werkgever scheelt het een hoop werk. Maar goed, bij jullie gaat het om heel veel mensen, dan moet het volgens mij aangevraagd worden via het UWV.
Collega van mij had al een nieuwe baan maar is toch bij mijn werkgever gebleven. Zo heeft ze nog de oprotpremie gekregen
Ik ben per 1 januari ontslagen. Mijn werklocatie stopte ivm bezuinigingen en binnen de GGZ was ook geen plaats. Ik zou dan boventallig komen te staan en op elk moment moeten komen werken om aan mijn uren te komen. Aangezien ik studeer en stage moet lopen, is dat gewoon niet toen en heb ik getekend voor mijn ontslag. Ik had geen zin in de vuile spelletjes die er dan zouden komen na 01-01-2012.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ken de kantonformule
Wat was jouw verhaal? Je bent ontslagen in het verleden? Of de mensen om je heen?
Weet ikquote:
En dan te bedenken dat uitkeringen worden verlaagd en hulp aan werkzoekende wordt afgeschaft bijna.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup
Ik dacht ook goed te zitten met mijn vast contract. Als ik niet voor ontslag was gegaan, dan hadden ze mij ook binnen twee weken buiten gewerkt en had ik geen oprotpremie meer gehad.
En nu al iets anders?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben per 1 januari ontslagen. Mijn werklocatie stopte ivm bezuinigingen en binnen de GGZ was ook geen plaats. Ik zou dan boventallig komen te staan en op elk moment moeten komen werken om aan mijn uren te komen. Aangezien ik studeer en stage moet lopen, is dat gewoon niet toen en heb ik getekend voor mijn ontslag. Ik had geen zin in de vuile spelletjes die er dan zouden komen na 01-01-2012.
Jij hebt een geldig excuus tijnquote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikhaha. Ik kan eindelijk een keer iemand anders verbeteren in plaats van dat ik altijd door andere verbeterd wordt.
[..]
En dan te bedenken dat uitkeringen worden verlaagd en hulp aan werkzoekende wordt afgeschaft bijna.
Nee, er is weinig. Ik heb nu WW aangevraagd en ik zie het wel. Binnen de zorg zijn nu veel 0uren contracten. Heb overigens nog wel een sollicitatie lopenquote:
Oh ja, dat klopt, binnen de GGZ rommelt het ook. Ben op de hoogte.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben per 1 januari ontslagen. Mijn werklocatie stopte ivm bezuinigingen en binnen de GGZ was ook geen plaats. Ik zou dan boventallig komen te staan en op elk moment moeten komen werken om aan mijn uren te komen. Aangezien ik studeer en stage moet lopen, is dat gewoon niet toen en heb ik getekend voor mijn ontslag. Ik had geen zin in de vuile spelletjes die er dan zouden komen na 01-01-2012.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikhaha. Ik kan eindelijk een keer iemand anders verbeteren in plaats van dat ik altijd door andere verbeterd wordt.
Nogal. En het einde is nog niet in zicht, haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt, binnen de GGZ rommelt het ook. Ben op de hoogte.
En je hebt nu een nieuwe baan (ernaast)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |