Nee, de kb wordt gestort op de rekening van de ouder waar het kind woont.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef Macka66 het volgende:
Kinderbijslag wordt altijd gestort op de rekening van de oudste ouder.
Tis vast de leeftijd.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Macka66 het volgende:
Hoe ik aan die foute info kom die zo hardnekkig in mijn hoofd zit, dat snap ik niet.
Bronquote:U en uw partner gaan uit elkaar
Als u en uw partner uit elkaar gaan, betalen wij de kinderbijslag aan de ouder bij wie het kind woont. Ook als u alimentatie betaalt voor een kind dat bij uw ex-echtgenoot woont, krijgt uw ex-echtgenoot de kinderbijslag.
Uw kind woont om beurten bij beide ouders
Wanneer uw kind om beurten bij u en uw ex-partner woont, noemt de SVB dit 'co-ouderschap'. Wij kunnen dan de kinderbijslag tussen u beiden verdelen.
Hoeveel kinderbijslag beide ouders krijgen, bepalen we door te kijken naar:
de rechterlijke uitspraak of
het ouderschapsplan of
de schriftelijke overeenkomst tussen u beiden, waarin de verdeling staat beschreven.
Is het niet duidelijk bij welke ouder het kind verblijft? Dan betaalt de SVB aan beide ouders de helft van de kinderbijslag.
ssst, zolang ze erin trappen..quote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef Cooki het volgende:
eeuwig 25 ... maja das ook besmet sinds vandaag
die illusie heb ik al in de vorige eeuw opgegeven...quote:
Ik moest me vorig jaar nog legitimeren toen ik peuken ging halenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef Cooki het volgende:
[..]
die illusie heb ik al in de vorige eeuw opgegeven...
ach.. als je maar gelukkig bent he
Livelink, wat is er gebeurd dan?
Toen ik nog in het jeugdgevang werkte hebben ze eens geweigerd een deur voor me open te doen en moest ik naar mn groep terug gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moest me vorig jaar nog legitimeren toen ik peuken ging halen
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef E.T. het volgende:
Stiekem hoop ik nog steeds dat ze een keer bij een kassa naar m'n ID gaan vragen als ik drank koopAl was het alleen maar om me niet zo oud te voelen
oh ja dat vadertje en moedertje spelen! En dan kijk je naast je staat er een grote pubert!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef E.T. het volgende:
net zoals dat het nog steeds wel eens voelt alsof we 'huisje' aan het spelen zijn
ja psies!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ja dat vadertje en moedertje spelen! En dan kijk je naast je staat er een grote pubert!
uhm ja, +1 (sinds/mbt lucas dan)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef livelink het volgende:
Een vriendinnetje van Katja dacht dat ik Katja's oma was![]()
En als ik in de spiegel kijk moet ik haar bijna gelijk geven. Dus probeer ik zo min mogelijk in de spiegel te kijken.
pffft das idd zuur ...quote:Cooki, ik had een cadeaubol van bol.com gekregen. Daaronder zat een sticker met de code. Katja wist dat ze niet aan de sticker mocht komen, heeft dat toch gedaan. En in plaats dat ze het vervolgens aan mij geeft heeft ze geprobeerd haar daad te verdonkeremanen en heeft de sticker vervolgens weggegooid. Daaag 50 euro pure verwennerij voor mij.
Ik heb 2 jaar geleden voor het laatst kinderbijslag ontvangenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef Fannie het volgende:
Ik krijg al ruim een half jaar geen kinderbijslag meer, dusss...
Oud wijf present!
volgens die definitie ben ik hagelnieuwquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef Fannie het volgende:
Ik krijg al ruim een half jaar geen kinderbijslag meer, dusss...
Oud wijf present!
Ja zo kan het ook iddquote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden voor het laatst kinderbijslag ontvangen![]()
De KB voor Soneal gaat naar een rekening van N![]()
Zo erger ik me al een hele tijd dat P. zijn envelop met geld dat hij voor zijn verjaardag is kwijt gespeeldquote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef livelink het volgende:
Oud wijf meldt zich. Vandaag was ook zo'n typische oudewijvendag. En ik kom stom genoeg niet echt over het verlies van mijn 50-euro bon heen![]()
Omdat ET op het verkeerde knoppie druktequote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom is dit geen reeks? Nou was ie gewoon uit mijn AT en zat ik een beetje te slowchatten in de fb.
Ben je een nieuwe lurker ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef E.T. het volgende:
verkeerd knopje???![]()
Gewoon 'open nieuw deel' .. TT veranderen en OP laten staan .. Volgens mij is er geen andere manier om een nieuw deel in een reeks te openen ..
toch???
Volgens mij is dat wel vaker gebeurd, vroeger deden we dit scheldendquote:Op maandag 2 januari 2012 18:24 schreef Cooki het volgende:
ja.. en is t een primeur 3 FB topics op een dag?
Uhuh.. ik ben een kloon van een user die nog nooit gepost had..quote:
Good old daysquote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel vaker gebeurd, vroeger deden we dit scheldend
quote:
en dat ook natuurlijkquote:
Ja nouweetikhetookniemeerhoorquote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef E.T. het volgende:
verkeerd knopje???![]()
Gewoon 'open nieuw deel' .. TT veranderen en OP laten staan .. Volgens mij is er geen andere manier om een nieuw deel in een reeks te openen ..
toch???
Hoe weet die 8 jarige dat??quote:
Soms weten ze duidelijk te veel.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag mijn dochter nooit om advies
als t zojuist gesloten deel onderdeel van een reeks was, dan: ja!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef E.T. het volgende:
verkeerd knopje???![]()
toch???
Alleen mods??quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Cooki het volgende:
[..]
als t zojuist gesloten deel onderdeel van een reeks was, dan: ja!![]()
wij eenvoudige users kunnen geen reeks starten... helaas weet ik dat
De SC was al een reeks, een reeks voortzetten hoef je geen mod voor te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef Cooki het volgende:
Leandra, probeer t eens : een reeks starten
Ik kan niks beloven. Zulke dingen komen op als poepenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moet ik ook eens een dagje werken en klapt de boel weer![]()
Wil je dat volgende keer doen als ik vrij ben TF?
Yvonne pijpen. Daarna spreken we verder.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef Cooki het volgende:
o hi TFen als t eerste deel nog geen reeks-onderdeel is dan ... how?
edit: en waar ik in bovenstaande starten noemde bedoel ik aankoppelen![]()
Dat lukt zelfs Ticootje niet meerquote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef E.T. het volgende:
Stiekem hoop ik nog steeds dat ze een keer bij een kassa naar m'n ID gaan vragen als ik drank koopAl was het alleen maar om me niet zo oud te voelen
We hebben zelfs de portier van de kroeg waar we waren hints gegeven in de hoop dat hij naar ons id zou vragen, maar helaasquote:
those were the daysquote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef Lois het volgende:
[..]
ik zie t graag verschijnenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef Leandra het volgende:
Een reeks starten is uiteraard gewoon een kwestie van het openen van een kwaliteitstopic
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef Lois het volgende:
Is allemaal terug te zoeken hoor. Ik denk dat je ze met een paar usernames en het banmeldtopic zo boven water hebt...quote:
Doe eens dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is allemaal terug te zoeken hoor. Ik denk dat je ze met een paar usernames en het banmeldtopic zo boven water hebt...
haha, moet je wél de juiste usernamen hebben, en ik weet niet of Cooki al lang genoeg meelurkt om die nog te kennen. (als ze niet weet van 3 FB per keer vast nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is allemaal terug te zoeken hoor. Ik denk dat je ze met een paar usernames en het banmeldtopic zo boven water hebt...
had ik laatst ook gedaan en toen was het ook al geen reeks!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef E.T. het volgende:
verkeerd knopje???![]()
toch???
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vorige was geen reeks, dus deze ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef E.T. het volgende:
verkeerd knopje???![]()
toch???
Ja!! Dat was wel gezellig!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef m@x het volgende:
[..]
We hebben zelfs de portier van de kroeg waar we waren hints gegeven in de hoop dat hij naar ons id zou vragen, maar helaas
Moeten we weer een keer doenquote:
jij kan niet echt zijn. Lekker wijf en alles. dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Moeten we weer een keer doenKan je gelijk zien of ik echt ben.
Wacht ff tot ik weer strak ben <3 ff paar weken goed zweten in de fitpoint. Kan ik weer sjansen!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Moeten we weer een keer doenKan je gelijk zien of ik echt ben.
Als ik zo doorga kom ik ook wel bij maat 36 in de buurtquote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij kan niet echt zijn. Lekker wijf en alles. dus.
We zijn allemaal verdomd lekker!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij kan niet echt zijn. Lekker wijf en alles. dus.
Ja dahag, je gaat niet al mijn aandacht afpikkenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wacht ff tot ik weer strak ben <3 ff paar weken goed zweten in de fitpoint. Kan ik weer sjansen!
Moet ik ff wat nuanceren?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Even mijn aantekeningen controleren wat ik ook alweer met dit account post, momentje.
Ben je nou de dikke of de dunne?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Even mijn aantekeningen controleren wat ik ook alweer met dit account post, momentje.
Moet jij vragen ! ?quote:
omdat ik nooit van het erf afkom. Daaaarom.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Als ik zo doorga kom ik ook wel bij maat 36 in de buurt
En waarom woon jij eigenlijk niet wat dichterbij?
quote:
Daar kun je vanaf hoor!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat ik nooit van het erf afkom. Daaaarom.
en nou ja, ik zou wel willen en alles. maar de man hč.
nah, mijn Buum is een leuke hoor, die hou ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar kun je vanaf hoor!
Leuk 2 kamer appartementje, Ikea leegkopen.
Precies. Of een 4-kamer flatje en Marktplaatsshoppenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar kun je vanaf hoor!
Leuk 2 kamer appartementje, Ikea leegkopen.
Ik ben leuker. Maar ja geen piemel, das denk wel een eis?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, mijn Buum is een leuke hoor, die hou ik.
M'n muren roze verven!!! Omdat ik dat mooi vind!! Yeah!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies. Of een 4-kamer flatje en Marktplaatsshoppen
En wij zijn toch zeker wel leuker dan Buum
Daar ben ik op zich wel op gesteld ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben leuker. Maar ja geen piemel, das denk wel een eis?
Bloemetjesbehang! Because I can!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M'n muren roze verven!!! Omdat ik dat mooi vind!! Yeah!
Piemels genoeg. Die hebben ze hier ook hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar ben ik op zich wel op gesteld ja.
Je hebt ook nepperts! En je kan zelfs buum z'n piemel afgieten in een rubber ding. Lijkt me goede deal.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar ben ik op zich wel op gesteld ja.
Ja hoor, komt u maarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Piemels genoeg. Die hebben ze hier ook hoor.
twijfel ik niet aan. Toch bedankt. ik ben nogal gehecht aan deze. (dat klinkt echt hééééél foutquote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Piemels genoeg. Die hebben ze hier ook hoor.
Jij ook al. Daar heb ik tijdens onze nachten in die ranzige hotelkamer in Lille helemaal niks van gemerktquote:
Welnee!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twijfel ik niet aan. Toch bedankt. ik ben nogal gehecht aan deze. (dat klinkt echt hééééél fout![]()
)
Dat klinkt viezer.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Jij ook al. Daar heb ik tijdens onze nachten in die ranzige hotelkamer in Lille helemaal niks van gemerkt
Je kan ook een bobbitje doen en de piemel in je jaszak meesmokkelenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twijfel ik niet aan. Toch bedankt. ik ben nogal gehecht aan deze. (dat klinkt echt hééééél fout![]()
)
Spreek.dat.nooit.uit.in.het.openbaarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan ook een bobbitje doen en de piemel in je jaszak meesmokkelen
Ja euh ik heb ook recht op zo mn geheimen..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Jij ook al. Daar heb ik tijdens onze nachten in die ranzige hotelkamer in Lille helemaal niks van gemerkt
En plakkerig.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat klinkt viezer.
Alhoewel. Goede sex was sowieso vies?
Vrouwengeil plakt toch niet??quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spreek.dat.nooit.uit.in.het.openbaar
Jaloers!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M'n muren roze verven!!! Omdat ik dat mooi vind!! Yeah!
Nou ja het klontert in elk geval niet.quote:
Mijn lauw warme mannenpap klontert ook niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja het klontert in elk geval niet.
Als je ermee gaat tongen wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn lauw warme mannenpap klontert ook niet?
Dat koelt te snel afquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn lauw warme mannenpap klontert ook niet?
Je bent nooit te oud om eens wat nieuws te proberen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar dat doe ik nooit?
Dan denk ik meer in de richting van een VVM triootje met een 18 jarig chickie. Wiens vocht inderdaad nog niet plakt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om eens wat nieuws te proberen.
18??? Die kun je nog van alles wijsmaken bedoel je?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan denk ik meer in de richting van een VVM triootje met een 18 jarig chickie. Wiens vocht inderdaad nog niet plakt.
Kan je tegenwoordig meisjes van 18 nog wat wijsmaken?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
18??? Die kun je nog van alles wijsmaken bedoel je?
Van de sociale werkplaats wel joh. T is alleen maar om vol te blaffen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig meisjes van 18 nog wat wijsmaken?
Ja, maar die heeft op d'r 18e al 1.8 kind denk ik?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van de sociale werkplaats wel joh. T is alleen maar om vol te blaffen?
Welk verhaal?quote:
quote:
Nou ja, wat heb je nou aan zo'n verschrompelde augurk zonder goede bloedstroom?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spreek.dat.nooit.uit.in.het.openbaar
Weet buum dat je z'n ding zo noemt?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, wat heb je nou aan zo'n verschrompelde augurk zonder goede bloedstroom?
knip knip knipquote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
H O U O P O V E R B O B B I T ! ! !
De leuning?????quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Er wordt NIET, ik herhaal, NIET in de leuning geknipt, gesneden, gezaagd of iets anders wat de klavots kan scheiden van het lichaam. Duidelijk?
Vind ik leukquote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef easy-going het volgende:
BobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbitBobbit
Nou, uh. Dat niet zozeer.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"U heeft geen privacy" like... duh?
Ik mis "genotsknots" in dat rijtjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De ramlat, het korte keutje, de pretstaaf, whatever makes you going.
de leuning?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Er wordt NIET, ik herhaal, NIET in de leuning geknipt, gesneden, gezaagd of iets anders wat de klavots kan scheiden van het lichaam. Duidelijk?
quote:
Tja, maar wat verwacht je nou? Je zit op een website waar miljoenen en miljoenen gebruikers op zitten. Daar zijn bergen servers voor nodig van 15.000 stuk. En loadbalancers. En gigabits aan data worden er verbrand. En dat kost je allemaal.... niets. Hoe denk je DAN dat facebook geld verdient? Of elke andere willekeurige grote website.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, uh. Dat niet zozeer.
Maar dat als jij niet uitlogt, en jij bezoekt een willekeurige pagina waar zo'n like button op staat, dat ze je dan 'volgen'
Dat hoeft voor mij niet zo.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
H O U O P O V E R B O B B I T ! ! !
quote:
Puddingbuks kende ik dan weer wél.quote:
Komkommer en gang verhaal??quote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
nou Snoop bedankt. Zie je, toch een verschrompelde augurk. Niks lolligs meer aan. Zeker niet na drie kinderen.
Vertelquote:
mind the gap.quote:
Ik dacht dat fokmannen allemaal een iq van 140 en een piemol van minimaal 20cm hadden?? Zo gaan de geruchten?quote:
Dat houdt in? Dat je er ernstig hard in moet knijpen om er 13 cm van te maken?quote:
Ach. Een soort marmotje, beetje aan z'n koppie trekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat houdt in? Dat je er ernstig hard in moet knijpen om er 13 cm van te maken?
Nee, dat hij bevrijdt moet worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat houdt in? Dat je er ernstig hard in moet knijpen om er 13 cm van te maken?
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou zo heb ik een Gerbil gehad die toch een knap kunstje kon met een lege keukerol-rol
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou zo heb ik een Gerbil gehad die toch een knap kunstje kon met een lege keukerol-rol
Zijn daar ook filmpjes van?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Misschien kun je een verzoekje doen je posts eruit te..... knippen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik niet waardig dit topic uit kom
nee.quote:
Was Memmel toevallig in de buurt?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
Maar het was anders dan jullie denken, denk ik.
hij had zich klem gewurmt, want te dik voor die rol, en zich toen zo heul uitgerekt naar de andere kant om te kunnen ademenzat zo z'n achterpootjes aan het ene uiteinde, en zijn kopje aan de andere
met een plantenspuit laagje voor laagje dat papier weggepelt. hij heeft daarna nog zeker 3 jaar vredig geleefd trouwens, voor alle gerbil puristen
Sorry?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hahahaha,gekke wijven zijn jullie.
Dat is een fabeltje. Net als MJ en Dubecky. Dat is verzonnen om een beknelde 13 cm goed te pratenquote:
je moet niet te snel tevreden zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind een keukenrol wat overdreven wel?
het beknelde 13 cm bevrijdingsfront?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Net als MJ en Dubecky. Dat is verzonnen om een beknelde 13 cm goed te praten
Best moedig. Je moet denk best ff zoeken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het beknelde 13 cm bevrijdingsfront?
nee , gewoon de broek uit ?quote:
Schattigquote:
En hoe weet je dat? Biecht maar op k_i_mquote:Op maandag 2 januari 2012 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Arma een beknelde 12cm heeft?
Wat? En hoe zou het wel moeten?quote:
goed idee ?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Moeten we dan opeens over tieten gaan praten of kunnen we het wel bij piemels houden?
Moet swets je dat leren ja?quote:
Ik weet niet wat ie er tegenwoordig boven heeft hangen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Arma een beknelde 12cm heeft?
Ik zie toevallig hartstikke wel een plaatjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt geen plaatje gepost. Neem aan dat je dat wilde.
*proest*quote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al die vrouwtjes komen toch bij The Swets Man.
Ja doosch, omdat jij cache hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zie toevallig hartstikke wel een plaatje
Het ging helemaal niet over dooschen. Het ging over piemelschquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja doosch, omdat jij cache hebt.
En die staan niet op het plaatje wat je gepost hebt. Daar staat "jeugdsentimenten.net" in een soort van avatar dingesquote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over dooschen. Het ging over piemelsch
niet dus ?quote:
Kun je ook mee cashen. Denk wel dat je dan meer dan 12/13 cm moet hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over dooschen. Het ging over piemelsch
Zo jammer dit.quote:
nou ja, beter dan een afscheidingsbeweging heb ik net geleerd. volgens insiders.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Best moedig. Je moet denk best ff zoeken.
Schijnt een beetje een kleverig clubje te zijn?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, beter dan een afscheidingsbeweging heb ik net geleerd. volgens insiders.
bejalve dan afscheidingsbeweging 'Witte Vloed' die moet je niet hebben.
De rode vloed wel. Met stukjes.quote:
sliertjes en bonkjes!quote:
gadver!quote:
Als jij dat lekker vindt moet je het vooral niet latenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef Joene het volgende:
Wat is er mis met brokjes dames ? ff kauwen,slikken en weer doorgaan ?
Vooral na de bevalling <3quote:
Ja dat je het eruit voelt glibberen. Yeah!quote:
dat je heet doucht en dan dat stuk geronnen bloed langzaam op het putje ziet garenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat je het eruit voelt glibberen. Yeah!
Niet door het doucheputje past.
En vervolgens met je tenen door het putje stampt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dat je heet doucht en dan dat stuk geronnen bloed langzaam op het putje ziet garen
Ik zie een uitdaging.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb 3 bevallingen gezien. Ik walg nergens meer van.
Oneens.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een vrouw kan onmogelijk iets goorders doen dan bevallen.
en daarna duik je er gewoon weer op met je duikbril op je neus en likken als lassie , zonder paniekaanvallen ?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb jij recht in die doosch staan staren tijdens een bevalling? Ken je de film alien? Dat er zo uit die slijmerige mond NOG een mond naar buiten komt geglibberd?quote:
Je krijgt er zoveel voor terug??quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb jij recht in die doosch staan staren tijdens een bevalling? Ken je de film alien? Dat er zo uit die slijmerige mond NOG een mond naar buiten komt geglibberd?
Met je bek in het natte gras leggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Joene het volgende:
[..]
en daarna duik je er gewoon weer op met je duikbril op je neus en likken als lassie , zonder paniekaanvallen ?
Is de verzekering nog gelukt?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Savonds!
Morgen mijn 1e auto en ik vind het spannend!!!
Welles, er schijnen er ook te zijn die weleens naar de WC gaan, niet voor de make-op, maar om te poepen!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad. Met spuitpoep?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Welles, er schijnen er ook te zijn die weleens naar de WC gaan, niet voor de make-op, maar om te poepen!
Bij mij rolde er zo een stolsel uit mn broekspijp.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat je het eruit voelt glibberen. Yeah!
Niet door het doucheputje past.
Daar is vast een markt voorquote:
Die had het stukje ff gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef Ssserpente het volgende:
Vraag me af wat de hond ermee gedaan had als ik m had laten liggen.
Kan het wel raden denk ik.
nice!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja! Via die oud-kleega van me die reageerde. Goeeeedddd!
nee das alleen de namen en de foto's van de kiendjes!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat we niet meer alles op Fok! zouden zetten. privé endezo
Scheelt me echt 10 euro p/m op de goedkoopste andere aanbieder en zelfs 23 op die ze via mijn werk kunnen ritselen!quote:
We gaan het nageboorte een naam geven en gooien het kindeke wegquote:
als je sommige van die babys ziet vraag je je idd af waarom dat niet is gebeurd ?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
We gaan het nageboorte een naam geven en gooien het kindeke weg
Soms terecht wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
We gaan het nageboorte een naam geven en gooien het kindeke weg
quote:
Niet de mijne toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef Joene het volgende:
[..]
als je sommige van die babys ziet vraag je je idd af waarom dat niet is gebeurd ?
Bal?quote:
Mijnes niet. Laatste leek op een windeiquote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef Ticootje het volgende:
En komen niet alle babies er als een verfrommelde gesmolten et uit?
die van mij eigenlijk nietquote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef Ticootje het volgende:
En komen niet alle babies er als een verfrommelde gesmolten et uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |