Nee, de kb wordt gestort op de rekening van de ouder waar het kind woont.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef Macka66 het volgende:
Kinderbijslag wordt altijd gestort op de rekening van de oudste ouder.
Tis vast de leeftijd.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Macka66 het volgende:
Hoe ik aan die foute info kom die zo hardnekkig in mijn hoofd zit, dat snap ik niet.
Bronquote:U en uw partner gaan uit elkaar
Als u en uw partner uit elkaar gaan, betalen wij de kinderbijslag aan de ouder bij wie het kind woont. Ook als u alimentatie betaalt voor een kind dat bij uw ex-echtgenoot woont, krijgt uw ex-echtgenoot de kinderbijslag.
Uw kind woont om beurten bij beide ouders
Wanneer uw kind om beurten bij u en uw ex-partner woont, noemt de SVB dit 'co-ouderschap'. Wij kunnen dan de kinderbijslag tussen u beiden verdelen.
Hoeveel kinderbijslag beide ouders krijgen, bepalen we door te kijken naar:
de rechterlijke uitspraak of
het ouderschapsplan of
de schriftelijke overeenkomst tussen u beiden, waarin de verdeling staat beschreven.
Is het niet duidelijk bij welke ouder het kind verblijft? Dan betaalt de SVB aan beide ouders de helft van de kinderbijslag.
ssst, zolang ze erin trappen..quote:Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef Cooki het volgende:
eeuwig 25 ... maja das ook besmet sinds vandaag
die illusie heb ik al in de vorige eeuw opgegeven...quote:
Ik moest me vorig jaar nog legitimeren toen ik peuken ging halenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef Cooki het volgende:
[..]
die illusie heb ik al in de vorige eeuw opgegeven...
ach.. als je maar gelukkig bent he
Livelink, wat is er gebeurd dan?
Toen ik nog in het jeugdgevang werkte hebben ze eens geweigerd een deur voor me open te doen en moest ik naar mn groep terug gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moest me vorig jaar nog legitimeren toen ik peuken ging halen
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef E.T. het volgende:
Stiekem hoop ik nog steeds dat ze een keer bij een kassa naar m'n ID gaan vragen als ik drank koopAl was het alleen maar om me niet zo oud te voelen
oh ja dat vadertje en moedertje spelen! En dan kijk je naast je staat er een grote pubert!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef E.T. het volgende:
net zoals dat het nog steeds wel eens voelt alsof we 'huisje' aan het spelen zijn
ja psies!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef moussy het volgende:
[..]
oh ja dat vadertje en moedertje spelen! En dan kijk je naast je staat er een grote pubert!
uhm ja, +1 (sinds/mbt lucas dan)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef livelink het volgende:
Een vriendinnetje van Katja dacht dat ik Katja's oma was![]()
En als ik in de spiegel kijk moet ik haar bijna gelijk geven. Dus probeer ik zo min mogelijk in de spiegel te kijken.
pffft das idd zuur ...quote:Cooki, ik had een cadeaubol van bol.com gekregen. Daaronder zat een sticker met de code. Katja wist dat ze niet aan de sticker mocht komen, heeft dat toch gedaan. En in plaats dat ze het vervolgens aan mij geeft heeft ze geprobeerd haar daad te verdonkeremanen en heeft de sticker vervolgens weggegooid. Daaag 50 euro pure verwennerij voor mij.
Ik heb 2 jaar geleden voor het laatst kinderbijslag ontvangenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef Fannie het volgende:
Ik krijg al ruim een half jaar geen kinderbijslag meer, dusss...
Oud wijf present!
volgens die definitie ben ik hagelnieuwquote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef Fannie het volgende:
Ik krijg al ruim een half jaar geen kinderbijslag meer, dusss...
Oud wijf present!
Ja zo kan het ook iddquote:Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden voor het laatst kinderbijslag ontvangen![]()
De KB voor Soneal gaat naar een rekening van N![]()
Zo erger ik me al een hele tijd dat P. zijn envelop met geld dat hij voor zijn verjaardag is kwijt gespeeldquote:Op maandag 2 januari 2012 16:42 schreef livelink het volgende:
Oud wijf meldt zich. Vandaag was ook zo'n typische oudewijvendag. En ik kom stom genoeg niet echt over het verlies van mijn 50-euro bon heen![]()
Omdat ET op het verkeerde knoppie druktequote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom is dit geen reeks? Nou was ie gewoon uit mijn AT en zat ik een beetje te slowchatten in de fb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |