abonnement Unibet Coolblue
  Admin maandag 2 januari 2012 @ 14:39:25 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_106311416
Is dit eik nog feedback of meer iets voor de slowchat :?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_106311438
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dat was het kindje dat samen met zijn vader bij een ongeluk is omgekomen. Toch?

Ik zit hier echt met open mond te lezen. Wie doet nou zoiets. Iemand die duidelijk zelf geen kinderen heeft denk ik.
Dat zegt me niets :N Ik zal wel ergens een verkeerde link leggen.
Mijn excuses aan de persoon waarmee ik ze verward heb.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:40:27 #53
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106311448
Laat maar hier Yvonne anders raakt de info helemaal zo versnipperd.
A grand adventure has begun.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:40:30 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106311452
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef leonieke het volgende:
Meen je dat nu? Dat is toch het kindje dat in het water gevallen is of laat mijn geheugen me in de steek?
nee, volgens mij waren man & zoon samen verongelukt.
in de haak.
pi_106311477
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

carmella (oid) die had ik als fake op de korrel.
hoe is dat eigenlijk afgelopen?
ahja daar rinkelt ook een belletje.

en vonne, idd..ik denk dat ik ook maar wat voorzichtiger ga doen met foto's hier..en alleen op FB voor 'vriendjes'
pi_106311534
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:39 schreef yvonne het volgende:
Is dit eik nog feedback of meer iets voor de slowchat :?
dat stelde ik vannacht ook voor in t z&g topic :P
mja..
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 14:42:18 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106311536
quote:
4s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef yvonne het volgende:
Even wat korte antwoorden,

[..]

Ik heb het hier al vaker geroepen en ga het nog maar eens herhalen:

Het forum alleen al trekt 23 miljoen views per maand.

Kijk hier eens wat OUD alleen al aan views trekt per topic.
En dat zijn niet allemaal F5ende users...
Foto's op photobucket of waar dan ook weghalen is geen garantie dat ze dan weg zijn.
Ergens iemand kan een foto al hergebruikt, opgeslagen hebben en dan heb je mensen als dubecky die plaatjes wel ergens voor kunnen gebruiken. Of pubers die ze kunnen fotosoepen of noem maar op.

Een ienieminie bewuster worden wat internet nou precies is en kan veroorzaken is echt zo gek niet.
op welke vraag was dit nu het antwoord? :P

en je kan toch niet voorkomen dat idioten als genoemde personen zulke geintjes gaan flikken?
dan kan je helemaal niets meer posten en foto's al helemaal niet.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:43:26 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106311588
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:40 schreef trui het volgende:

[..]

nee, volgens mij waren man & zoon samen verongelukt.
Ja dat dus, ik was echt heel erg onder de indruk van dat verhaal. Heb toen ook nog een keertje op google gezeten of ik iets van het ongeval kon vinden... Niet dus, maar daar heb ik nooit iets achter gezocht eik...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106311625
Keshet, zullen we binnenkort eens afspreken om te kijken of we beiden wel echt zijn :P
En Simon uitwisselen.

Maarre, wat Mevr. Mus zegt. Hoogzwanger en net bevallen en ontdaan van al het onrecht van de medezwangere (Klumsy maar ook Lenehe, we waren rond dezelfde tijd uitgerekend).
Dan voel je je een beetje naïef en zonde dat ik dat verdriet toen voor MJ heb gevoeld.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 14:45:41 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106311664
he wickie zie het zo: jij reageerde menselijk, die trut niet
pi_106311669
Ik heb nu een beetje bij kunnen lezen na de geboorte van Mia en ik schrik me rot! Zat gisteren nog te snotteren omdat MJ op fb had gepost dat zij zo hormonaal had zitten huilen bij het zien van een foto van een vers beebje (ik ging er van uit dat ze Mia bedoelde).
Ik ben dus ook echt naïef geweest. Had alleen wel altijd in ongeloof naar haar foto's en die van dubecky gekeken.
Zal later eens mijn fb opschonen. Gelukkig heb ik over heel veel dames hier geen enkele twijfel want ik heb inmiddels aardig wat ontmoet irl.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:45:46 #62
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106311671
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

op welke vraag was dit nu het antwoord? :P

en je kan toch niet voorkomen dat idioten als genoemde personen zulke geintjes gaan flikken?
dan kan je helemaal niets meer posten en foto's al helemaal niet.
Nee, maar je kunt wel beter tien keer nadenken voordat je je kroost op internet zet. Die kinderen vragen daar zelf niet om.

Idioten hou je niet tegen. Het is niet de eerste keer dat dit in OUD gebeurd is. Er zijn toch wel vrouwen met een onvervulde kinderwens die een heel digitaal leven verzinnen. Niet echt leuk als jouw kinderen daarvoor gebruikt worden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Jubileum moderator maandag 2 januari 2012 @ 14:47:33 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_106311740
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:42 schreef Cooki het volgende:

[..]

dat stelde ik vannacht ook voor in t z&g topic :P
mja..
Ik vind het hier prima staan. Andere topics er mee vervuilen vind ik teveel eer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 januari 2012 @ 14:47:45 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106311750
Ik hou er eigenlijk gewoon rekening mee dat alles wat ik hier en op twitter post overal terug kan komen, dus post ik hier en daar alleen zaken die ik ook op een openbaar feestje zou roepen...

FB is wel anders ja, daar ga ik dus ook maar schonen. Al baal ik er wel enorm van, het is ook een enorme verrijking van m'n priveleven geweest om mensen via het internet te leren kennen en deze extra achterdocht maakt het er wat dat betreft niet leuker op...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106311756
quote:
4s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef yvonne het volgende:
Even wat korte antwoorden,

[..]

Ik heb het hier al vaker geroepen en ga het nog maar eens herhalen:

Het forum alleen al trekt 23 miljoen views per maand.

Kijk hier eens wat OUD alleen al aan views trekt per topic.
En dat zijn niet allemaal F5ende users...
Foto's op photobucket of waar dan ook weghalen is geen garantie dat ze dan weg zijn.
Ergens iemand kan een foto al hergebruikt, opgeslagen hebben en dan heb je mensen als dubecky die plaatjes wel ergens voor kunnen gebruiken. Of pubers die ze kunnen fotosoepen of noem maar op.

Een ienieminie bewuster worden wat internet nou precies is en kan veroorzaken is echt zo gek niet.
OK thnx, ik was echt (naief als ik ben) in de veronderstelling dat als ik mijn foto's van photobucket afhaalde ze dan ook weg waren niet dus.. :W Photobucket dan maar... Misschien af en toe maar dan zal ik ze niet langer als een uurtje laten staan... En zelfs een uurtje is al een risico natuurlijk.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106311762
quote:
4s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef yvonne het volgende:
Even wat korte antwoorden,

[..]

Ik heb het hier al vaker geroepen en ga het nog maar eens herhalen:

Het forum alleen al trekt 23 miljoen views per maand.

Kijk hier eens wat OUD alleen al aan views trekt per topic.
En dat zijn niet allemaal F5ende users...
Foto's op photobucket of waar dan ook weghalen is geen garantie dat ze dan weg zijn.
Ergens iemand kan een foto al hergebruikt, opgeslagen hebben en dan heb je mensen als dubecky die plaatjes wel ergens voor kunnen gebruiken. Of pubers die ze kunnen fotosoepen of noem maar op.

Een ienieminie bewuster worden wat internet nou precies is en kan veroorzaken is echt zo gek niet.
bewustzijn: ja. ben ik helemaal met je eens. maar je moet wel ergens de grens trekken. en die mag iedereen zelf maken :) ik voor mij toon bv alleen foto's die ik irl evengoed aan een willekeurig persoon met wie ik lul zou laten zien. plus heb ik een aantal dingen gescheiden. sommige foto's zitten achter een ww voor alleen onszelf bij wijze van dubbele backup voor als er iets misgaat met de opslag.

gek genoeg zie ik internet een beetje als 'echt' in de zin van: in het eggie kunnen ook mensen met je shit aan de haal gaan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 14:48:14 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106311773
o nee absoluut, ik zou dr niet aan moeten denken.
maar helemaal zonder plaatjes maakt het zo vlak, zo anoniem. hoewel dat misschien in sommige gevallen maar beter is.
pi_106311814
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:47 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik vind het hier prima staan. Andere topics er mee vervuilen vind ik teveel eer.
ja daarom idd niet in z&g ...
en sc vervuilen is ook zunj...
gaat goed hier ;)
  Admin maandag 2 januari 2012 @ 14:49:32 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_106311825
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

op welke vraag was dit nu het antwoord? :P

en je kan toch niet voorkomen dat idioten als genoemde personen zulke geintjes gaan flikken?
dan kan je helemaal niets meer posten en foto's al helemaal niet.
Nee, kun je ook niet, en je hoeft je inet plezier er niet door te laten vergallen.:)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:49:44 #70
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106311833
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:47 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

OK thnx, ik was echt (naief als ik ben) in de veronderstelling dat als ik mijn foto's van photobucket afhaalde ze dan ook weg waren niet dus.. :W Photobucket dan maar... Misschien af en toe maar dan zal ik ze niet langer als een uurtje laten staan... En zelfs een uurtje is al een risico natuurlijk.
Dat ligt niet aan photobucket hoor. Door een foto ergens te uppen geef je die partij vaak de rechten van je foto's.
Ook kunnen ze natuurlijk door ze ergens openbaar te zetten opgeslagen worden door een ander. Vlak ook Google niet uit trouwens.
A grand adventure has begun.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:51:03 #71
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106311884
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik hou er eigenlijk gewoon rekening mee dat alles wat ik hier en op twitter post overal terug kan komen, dus post ik hier en daar alleen zaken die ik ook op een openbaar feestje zou roepen...

FB is wel anders ja, daar ga ik dus ook maar schonen. Al baal ik er wel enorm van, het is ook een enorme verrijking van m'n priveleven geweest om mensen via het internet te leren kennen en deze extra achterdocht maakt het er wat dat betreft niet leuker op...
Wat al zou helpen is je FB afschermen en alleen mensen toevoegen die je echt kent en niet lukraak allemaal vreemden omdat weinig vrienden zo sneu staat. Dat onderwerp duikt ook wel regelmatig op in R&P. 300 FB vrienden zijn geen vrienden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:52:30 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_106311940
Ik zocht even naar een foto van mezelf op google. En ik kwam op mijn zoekterm, pvoesss en MissSly tegen. PM me maar als je de zoekopdracht wilt weten.
En Orea ook. En nog veel meer fotos die op fok staan. En de man van Kleurdoos ook.
pi_106311965
prima hoor.. ik ben toch lekker..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_106311975
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef Keshet het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan photobucket hoor. Door een foto ergens te uppen geef je die partij vaak de rechten van je foto's.
Ook kunnen ze natuurlijk door ze ergens openbaar te zetten opgeslagen worden door een ander. Vlak ook Google niet uit trouwens.
simpelweg op willekeurig plaatje rechtermuisklikken en je kan hem al op je eigen compu opslaan
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Jubileum moderator maandag 2 januari 2012 @ 14:54:58 #75
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_106312020
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat al zou helpen is je FB afschermen en alleen mensen toevoegen die je echt kent en niet lukraak allemaal vreemden omdat weinig vrienden zo sneu staat. Dat onderwerp duikt ook wel regelmatig op in R&P. 300 FB vrienden zijn geen vrienden.
_O_
Zo mee eens!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')