SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Bij deze danquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil nooit topics openen want ik heb nooit TT-inspi.
boxquote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat ik trouwens nog even kwijt wilde: het is gelukt! Ik praat nu heel af en toe met Dinges en dat is zowaar gezellig én ik voel er verder niets bij! King me!
Je hebt hem gefriendzoned?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat ik trouwens nog even kwijt wilde: het is gelukt! Ik praat nu heel af en toe met Dinges en dat is zowaar gezellig én ik voel er verder niets bij! King me!
Ja, maar hij mij al veel eerder.quote:
*Tikt hem aan, ouwe!*quote:
Oke, dan is het geoorloofd.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar hij mij al veel eerder.Dinges en ik hebben gedate en toen heeft hij mij afgewezen, dus ja.
[..]
*Tikt hem aan, ouwe!*
Zo zie je maar weer dat alles goed kan komen!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:54 schreef Muisraket het volgende:
Pff, alsof ik jouw toestemming nodig heb om iemand te friendzonen!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alles goed kan komen!
Nee, dat is niet dramatisch maar overdrevenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]Sorry bdh, maar die is wel erg dramatisch. En het is nu voor 99% goed. Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik hem in het echt ooit weer zie, maar dat zie ik toch niet snel gebeuren.
Weet je toch.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
Wat luisteren jullie soms toch goed naar me
Ja baas!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
Wat luisteren jullie soms toch goed naar me
Ik denk soms ook nog van 'wat hoor ikquote:Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Muisraket het volgende:
WTF, het is de eerste maandag van de maand, stond KLB even geleden vol met topic over dat 'DE DUITSERS KOMEN'._!
Die met die afsluitdijk was leuker.quote:
Weet niet wat je bedoeltquote:Op maandag 2 januari 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die met die afsluitdijk was leuker.
God is a troll, jwz. En een astronaut (mensen die deze referentie snappen en van die muziek houden mogen me een aanzoek doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:23 schreef DeJori het volgende:
Maar serieus, wat als er een ramp gebeurt op de eerste maandag van de maand om 12 uur?
Ik kan hem niet terugvinden.quote:
Dan wordt de bevolking gedecimeerd...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:23 schreef DeJori het volgende:
Maar serieus, wat als er een ramp gebeurt op de eerste maandag van de maand om 12 uur?
Zoekt en gij zult vinden, mijn kindquote:
Echt een heel subforum, of misschien zelfs meerdere, stond(en) vol met topics over de afsluitdijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden, mijn kind![]()
Nee maar waar ging dat topic over?
wattefuck.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt een heel subforum, of misschien zelfs meerdere, stond(en) vol met topics over de afsluitdijk.
Nee dit was echt awesome, er stonden aan aantal geniale grappen bij, maar ik kan het niet meer terugvinden.quote:
Dubbel en niet haten, dit was grappig maar ik kan het niet meer vinden. ><quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wattefuck.net zo suf als ROO
of die met die rolluiken!
Ik wilde editten en toen ging er iets fout op m'n mobiel, daarom die dubbelquote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dubbel en niet haten, dit was grappig maar ik kan het niet meer vinden. ><
NNNNNOOOOOOOOOOOooooooooooo..........quote:
Lust ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 13:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NNNNNOOOOOOOOOOOooooooooooo..........Keertje afspreken om vissticks te eten dan?
Wie ben jij en wat heb je met DeJori gedaan?quote:
YEAAAAAAAH!quote:
We moesten er wel lang op wachten hoor.quote:
Op mijn telefoon kan ik dat niet zo snel veranderenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We moesten er wel lang op wachten hoor.
Voortaan je UI sowieso niet veranderen, wat dacht je daarvan?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op mijn telefoon kan ik dat niet zo snel veranderen
Moet toch iets doen om te trollen?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voortaan je UI sowieso niet veranderen, wat dacht je daarvan?
Zo boeiend is die band nietquote:Op maandag 2 januari 2012 13:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
God is a troll, jwz. En een astronaut (mensen die deze referentie snappen en van die muziek houden mogen me een aanzoek doen.) En ik ben atheïst maar dat doet er nu niet toe.
Jij hebt een vriendin, dus jij hoeft me sowieso geen aanzoek te doen.quote:
Monogamie is overratedquote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, dus jij hoeft me sowieso geen aanzoek te doen.
En true, maar post-rock in het algemeen is wel super mooi. <3
Ik vind van niet en ik gok dat je vriendin het met me eens is. Maar nu ga ik echt want ik moest al 7 minuten geleden bij een vriendin zijn. Gelukkig woont ze maar twee straten verderop.quote:
Dat vindt je vriendin ook.quote:
No homoquote:Op maandag 2 januari 2012 17:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar ik houdt nog steeds zielsveel van je
Ik ook van jou, ya heteroquote:
ogtendquote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Laatst bij oud en nieuw fietsen we in de ogtend naar huis komen 2 jongens aanlopen die roepen allemaal van: kom dan vechtendus wij doorfietsen, ik kijk agterme zie ik niemand meer fietsen dus ik fietste weer terug naar die jongens
![]()
toen zag ik die jongens weer staan fietste ik weer terug de goede rigting op bleek dat ik er gewoon geen kut van snapte
hoe lomp is da
Goorlelquote:Op maandag 2 januari 2012 17:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
op de wc tijdens het schijten![]()
![]()
Omg ik snap er ook geen kut van.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Laatst bij oud en nieuw fietsen we in de ogtend naar huis komen 2 jongens aanlopen die roepen allemaal van: kom dan vechtendus wij doorfietsen, ik kijk agterme zie ik niemand meer fietsen dus ik fietste weer terug naar die jongens
![]()
toen zag ik die jongens weer staan fietste ik weer terug de goede rigting op bleek dat ik er gewoon geen kut van snapte
hoe lomp is da
Is dat diegene waarvan die vriendinnen zeiden dat je met iets speciaals moest komen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:52 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn date wil naar de film new years eve.Wat te doen, wat te doen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is dat diegene waarvan die vriendinnen zeiden dat je met iets speciaals moest komen?
ja maar nu geen zin inquote:
Ogayquote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ja maar nu geen zin in
vraag morgen nog maar een keer.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
insert huillach smiley met hand.
Iemand wilde daar met mij heenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef Muisraket het volgende:
Iets speciaals willen doen en dan naar de grootste clichéfilm ooit willen, wtf?
Ik heb die half gedwongen moeten zien, dus ik voel je pijn.
Weet ik, maar als ik het bij dinertje goed doe komen we hopelijk niet eens tot de bios.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand wilde daar met mij heenen ik zei nee, wist noh wat jij zei over die film
![]()
En KK: daten in bios is een afrader, serieus.
Hallo!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand wilde daar met mij heenen ik zei nee, wist noh wat jij zei over die film
![]()
En KK: daten in bios is een afrader, serieus.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik het bij dinertje goed doe komen we hopelijk niet eens tot de bios.
Ja ik vind het ook behoorlijk apart.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar jeetje dat vrouwke is drie jaar ouder en wil voor een date nog naar de bios?
Het ís de perfecte date, als je vantevoren weet dat het niks gaat worden en je geen zin hebt om een paar uur te praten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]Wat zeg je nu, meen je dat serieus? Dat was toch jouw idee van een perfecte date?
*Pinkt traantje weg* Heb ik je toch nog goed opgevoed. Ik ben trots op je!
Gewoon je best doen, hoef je niet eens naar de bios.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook behoorlijk apart.Maar ik zei dat ik geen inspiratie had, maar zij blijkbaar ook niet als ze hiermee aankomt.
Eigenlijk best sneu. Ze wil je niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook behoorlijk apart.Maar ik zei dat ik geen inspiratie had, maar zij blijkbaar ook niet als ze hiermee aankomt.
Dan moet je überhaupt niet gaan daten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het ís de perfecte date, als je vantevoren weet dat het niks gaat worden en je geen zin hebt om een paar uur te praten.
Op het moment dat ik het met haar af had gesproken had ik nog hoop en zin. Later niet meer en toen vroeg ik of ze ipv drinken mee naar de film wilde.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan moet je überhaupt niet gaan daten.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het ís de perfecte date, als je te pussy bent om het af te zeggen.
Die is wel heel erg ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg deze
'' ik heb een orgi, orgi, orgi bij me thuis, ik heb een orgi, orgidee.''
Dan had ik ruzie met een stuk of 5 meisjes. No way dat ik dat ga riskerenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik ruzie met een stuk of 5 meisjes. No way dat ik dat ga riskeren
Als ik hem was dat ik dat hele probleem niet eens.quote:
Nee. 'Het klikte niet'quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar bdh nu je niks met dat meisje hebt, heb je geen ruzie met die andere meiden?
Kunnen ze weinig aan doen hequote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat antwoord accepteren ze wel?
Dat is waar. Maar toch ook niet als jij je date had afgezegd?quote:
Een van hun wist dat ik geen zin had en toen werd ze helemaal boos dat ik 't moest proberen. En ik vond dat meisje zelf wel aardig hoor, maar ze gewoon niks voor mij dus we zaten als vrienden in de biosquote:Op maandag 2 januari 2012 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch ook niet als jij je date had afgezegd?
JIJ HAD DOEKJES ZAT ZEKER, NAAST JE BED??? En de vlekken van de tranen vielen vast ook niet op.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zei een keer tegen een meisje dat het niet klikte, ging ze een half uur op mn bed ligge janke en al die vriendinne fakking boos op mij
Ik zat op me bed echt zo van: 'eh.. ja.. eh... moet je een doekje?'
Dat ze moet huilen, oké. Maar die vriendinnen echt wtf, dat ze zich erbuiten houden. Geen klik is immers iets waar je weinig tot niets aan kunt veranderen, lijkt me raar als ze dat niet beseffen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zei een keer tegen een meisje dat het niet klikte, ging ze een half uur op mn bed ligge janke en al die vriendinne fakking boos op mij
Ik zat op me bed echt zo van: 'eh.. ja.. eh... moet je een doekje?'
Ja die doekjes lagen boven mijn kast dus dat was geen fapmateriaalquote:Op maandag 2 januari 2012 18:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ HAD DOEKJES ZAT ZEKER, NAAST JE BED??? En de vlekken van de tranen vielen vast ook niet op.
Echt hequote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat ze moet huilen, oké. Maar die vriendinnen echt wtf, dat ze zich erbuiten houden. Geen klik is immers iets waar je weinig tot niets aan kunt veranderen, lijkt me raar als ze dat niet beseffen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ook echt van die vieze dikke boerewijve
Ik heb over de loop van de jaren echt een haat jegens dikke mensen gekregen
Ik dacht dat ik je mattie wasquote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jij bent niet dikquote:
*knuffel*quote:
Dikke mensen zijn juist aardig.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Niet van die extreem dikke mensen die 'zichzelf knap en charmant' vinden en tegen iedereen kut doenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn juist aardig.
Iedereen is het dan of watquote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef shifto het volgende:
Iedereen hier voelt zich dik en aangesproken xD
KK zegt van wel. Doodt hem!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ah kutvent jij bent ook niet dik
Eckte fokkers jeweettoch.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef shifto het volgende:
Iedereen hier voelt zich dik en aangesproken xD
Wij zijn dik(ke vriendenquote:
Jouw neus is groter dan mijn buik.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben moeilijk dik en moeilijk geil. Nog vragen?
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw neus is groter dan mijn buik.
En DJ erbijquote:
Niemand wenst dat.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar lieve vrinden,
ik ben fitnessen (past mooi in deze dikheid conversatie )
Ik laat jullie achter met een zeer mooi hardstyle nummer wat u zeker een kans moet geven!
Niet sporten johquote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar lieve vrinden,
Ik laat jullie achter met een zeer mooi hardstyle nummer wat u zeker een kans moet geven!
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil juist dikker worden
Bedankt. Heb je ook nog muziek?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar lieve vrinden,
Bulken is goed eten plus sporten hèquote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil juist dikker worden
Ik weet het vrindquote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Bulken is goed eten plus sporten hèAls je alleen 1 van de 2 doet, krijg je verkeerde resultaten
Nouja, dan bulk je ook wel hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Bulken is goed eten plus sporten hèAls je alleen 1 van de 2 doet, krijg je verkeerde resultaten
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
TM wil een bierbuik maar het lukt hem niet.
Serieus?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]Ga deze maand niet dronken worden
Serieus. Met andere woorden: ik kan wel de hele avond bier drinken maar no way dat ik er dan nog iets anders bij drink waar ook alcohol in zitquote:
Hmmm begon wel leuk, toen werd het het 1000e nummer wat zo klonkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet sporten johJe hoeft je nergens voor te schamen hier
Oke.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus. Met andere woorden: ik kan wel de hele avond bier drinken maar no way dat ik er dan nog iets anders bij drink waar ook alcohol in zit
Was geen probleem met O&Nquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke.Als je dingen gaat mixen gaat het vaak fout ja.
Nou ik las verhalen van DeJori waar dat blijkbaar wel was.quote:
Normaal kan ik echt heel de avond bier drinken enzo, daar kan ik wel tegen, maar op het moment dat er iets anders bij komt dan POEF heel de avond weg. Appletini kan wel met bier trouwensquote:
Ja, ..DJ lost his coolquote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik las verhalen van DeJori waar dat blijkbaar wel was.
2. Mocht het niks zijn kan je je altijd nog bezatten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
Dilemma: vrijdag feestje waar ik maar 1 iemand ken, in Nijmegen. ()
1. Met de auto (niet drinken)
2. Met OV (wel drinken maar duurt echt 1,5 uur enkele reis)
Ben maar van plan om uurtje te blijven en weet niet of er drank is. En ik ga sowieso niet zat worden!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
2. Mocht het niks zijn kan je je altijd nog bezatten.
Voor dat uurtje dan beter de auto.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben maar van plan om uurtje te blijven en weet niet of er drank is. En ik ga sowieso niet zat worden!
Volgens mij hadden jullie iets in mijn drankje gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie iets in mijn drankje gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
quote:
[..]
Volgens mij hadden jullie iets in mijn drankje gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
[..]
Volgens mij hadden jullie iets in mijn drankje gedaan.Mij zou het iig niet verbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wat een originele line-up weer bij PP, hoe vaak hebben de Heideroosjes en WT er wel niet gestaan man?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef shifto het volgende:
Ik maak sowieso eerst een tussenstop bij PaaspopMaar GR word baas.
Het is hier om de hoek, wat betekend dat ik gewoon thuis kan slapenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat een originele line-up weer bij PP, hoe vaak hebben de Heideroosjes en WT er wel niet gestaan man?
Aww da's wel nice. Er staan ook wel wat bandjes bij die me live erg leuk lijken of waarvan ik weet dat ze live tof zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is hier om de hoek, wat betekend dat ik gewoon thuis kan slapen
Er zat iets in mijn White Russian, zekers te wetenquote:
Huh?quote:
Da's toch in Schijndel?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is hier om de hoek, wat betekend dat ik gewoon thuis kan slapen
Die White Russians waren echt voor 85% wodka.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zat iets in mijn White Russian, zekers te weten
[..]
Huh?
[..]
Da's toch in Schijndel?
I know.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Zelfs Guus Meeuwis komt naar paaspop.
En 5% melk, 5% koffielikeur en 5% GHB?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die White Russians waren echt voor 85% wodka.
Ik zie je daar!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww da's wel nice. Er staan ook wel wat bandjes bij die me live erg leuk lijken of waarvan ik weet dat ze live tof zijn.
Bitch please, is dat je excuus?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zat iets in mijn White Russian, zekers te weten
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die White Russians waren echt voor 85% wodka.
Yeahquote:
Stiekem wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wait what? Jij vindt Guus Meeuwis?
![]()
Ik weet niet of ik kan hè.quote:
Je stijgt in mn aanzienquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stiekem wel ja.Eén van de vele redenen waarom mijn ouders me haten, maar goed.
Qua uiterlijk zie je meteen dat ik een kind van mijn ouders ben. Daarnaast hebben mijn moeder en ik allebei soms 'relbuien' en luistert mijn vader soms wél naar toffe muziek. Dat zijn echt de enige overeenkomsten.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je stijgt in mn aanzien![]()
En wtf jouw ouders
Hm maar dat ze je ''haten'' doordat je Guus Meeuwis tof vindt is wel erg.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zie je meteen dat ik een kind van mijn ouders ben. Daarnaast hebben mijn moeder en ik allebei soms 'relbuien' en luistert mijn vader soms wél naar toffe muziek. Dat zijn echt de enige overeenkomsten._!
Nouja dat komt wel door meer dingen 'gelukkig', maar ze hebben wel echt een intense afkeer van Guus!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm maar dat ze je ''haten'' doordat je Guus Meeuwis tof vindt is wel erg.
We missen je. Zo'n janknummer die.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:
Ik zit nu dat nummer met die Gers te luisteren, maar dat is toch niet helemaal mijn ding denk ik.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja dat komt wel door meer dingen 'gelukkig', maar ze hebben wel echt een intense afkeer van Guus!
Jij houdt van Frank Sinatra.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef DeJori het volgende:
Jullie houden van guus meeuwis.
[ afbeelding ]
Ik hou er ook niet vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef DeJori het volgende:
Jullie houden van guus meeuwis.
[ afbeelding ]
Nee ik neem je mee, of 20:03 of al zijn anderequote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef Muisraket het volgende:
OMG die tekst van Nergens zonder jou.
Hmm ik ben sowieso meestal niet erg fan van Nederlandstalige muziek. Eén enorm grote uitzondering: Spinvis.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee ik neem je mee, of 20:03 of al zijn andere
Dat hij daar naar luistert of dat ik dat erg vind?quote:
En carnavalsmuziek?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hmm ik ben sowieso meestal niet erg fan van Nederlandstalige muziek. Eén enorm grote uitzondering: Spinvis.
Dat je het erg vind.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat hij daar naar luistert of dat ik dat erg vind?
Alleen op carnaval zelf, anders ook écht niet hoor.quote:
Oke het is iets.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen op carnaval zelf, anders ook écht niet hoor.
Jij houdt van Frank Sinatra?!quote:
Ervan houden is wat anders. Ik vind het goede muziek!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij houdt van Frank Sinatra?!
Maar oké, ik kan me in ieder geval nog voorstellen dat mensen dat leuk vinden. Bij Belvedere niet.Maar ik ben geen volledige cultuurbarbaar hoor. Dit nummer (en in deze uitvoering) = prachtig.
Point taken.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ervan houden is wat anders. Ik vind het goede muziek!Maar over Frank praten met ":')_!"...
zo praat je over dubstep!
Ik rol als een baas, jwz.quote:
Maar wel heel goed.quote:
You're welcome.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Muisraket het volgende:
Oké bekentenis: ik kende Sinatra vooral van vroeger. Wat ik nu hoor vind ik nog best leuk.Thanks DJ!
Bijna net zo tof als die acteur die als enige van een hele filmploeg niet ziek was geworden van vies water omdat hij alleen maar whiskey dronkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
Dean Martin, komt het podium opgewankeld met een glas whiskey in z'n hand. Kijkt 'ie eventjes het publiek in en zegt: "I don't drink anymore." Dus het publiek lacht, en Dean kijkt naar z'n glas en zegt: "No, this is water. I don't drink anymore. I freeze it now, and eat it like a popsicle."
Geen ideequote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Weten jullie steden waar je doordeweeks goed kan stappen?Beetje in de buurt wel geen Groningen ofzo.
Beetje kut alleen dat de eerste trein terug pas rond 6en gaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien Eindhoven/Tilburg?
Utrecht misschien?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beetje kut alleen dat de eerste trein terug pas rond 6en gaat.
Ook zoiets. En is niet erg maar die tenten gaan om 2 uur dicht ofzo. Toch bedankt.quote:
Ligt eraan of je met de trein wil of niet, het nachtnet van/naar DB is volgens mij alleen op vrijdag en zaterdag.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Weten jullie steden waar je doordeweeks goed kan stappen?Beetje in de buurt wel geen Groningen ofzo.
Dat is zo'n beetje alles wat rondom Den Bosch ligtquote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook zoiets. En is niet erg maar die tenten gaan om 2 uur dicht ofzo. Toch bedankt.
Sowieso trein. Kut nachtnet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ligt eraan of je met de trein wil of niet, het nachtnet van/naar DB is volgens mij alleen op vrijdag en zaterdag.
R.I.P. Darth vader.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Bob 'Darth Vader' Anderson (89) overleden
Kapitein Iglo is pas ook overledenWat een rottijd
Jaquote:
Na de dood van Kim Jong Il was ik al een wrakquote:
Kan dit er nog wel bij?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na de dood van Kim Jong Il was ik al een wrak
Neequote:
quote:
Putin leeft nogquote:
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Kennen jullie het shotje stuiterbal?
Met blue curacao en sambuca. Godver die dingen zijn![]()
Tien seconden in je mond houden en daarna doorslikken. Heel je bek fikt af.quote:
Blue curaçao en sambuca vind ik allebei wel te drinken, maar de combinatie lijkt me best vies en als sambuca als shotje! Bij de gedachte alleen al moet ik huilen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Kennen jullie het shotje stuiterbal?
Met blue curacao en sambuca. Godver die dingen zijn![]()
Wtfquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tien seconden in je mond houden en daarna doorslikken. Heel je bek fikt af.
Heb er zojuist al een stuk of 8 op.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tien seconden in je mond houden en daarna doorslikken. Heel je bek fikt af.
Heb er zojuist al een stuk of 8 op.
NIET HUILEN MR ALSJEBLIEFTquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Blue curaçao en sambuca vind ik allebei wel te drinken, maar de combinatie lijkt me best vies en als sambuca als shotje! Bij de gedachte alleen al moet ik huilen.
Gelukkig merk je niets van de alcohol.quote:
Mn matties komen zo en twee pas rond twaalven. Denk niet dat ik dat ga halen.quote:
We zijn het gewoon met elkaar eens, wtf!quote:
Shifto, ze noemt je dik!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n mannetje uit de film lijkt een beetje op shifto alleen is hij wel veel dunner. Die mini afro enzo.
Ooooooooooooo dacht dat je het over het mannetje uit de film hadquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Bedoelde dus dat shifto veel dunner is. Niet verkeerd opvatten dit!
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Bedoelde dus dat shifto veel dunner is. Niet verkeerd opvatten dit!
Of ze heeft het over The Hangoverquote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mensen wel eens vaker ja.
(We hebben het over Superbad op Veronica neem ik aan?)
McLovin lijkt op Rubenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist serieus niet eens dat superbad er vanavond op was, maar ik moest wel meteen aan die vent denken ja.
Hij heeft Bro eyesquote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
McLovin lijkt op Ruben![]()
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk. Niet qua bazenacties.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe kan je dat nou zeggen. McLovin is fucking awesome.
Das een compliment!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n vriend zegt zo dat ik de mclovin van de groep ben. Welja.
Eensquote:
Jij en T samen zijn wel een goeie McLovin qua teveel zuipen en vervolgens bazenacties hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo'n vriend zegt zo dat ik de mclovin van de groep ben. Welja.
Wat?!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
En KK die homo die we voor jou hadden geregeld noem ik geen bazenactie.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
En KK die homo die we voor jou hadden geregeld noem ik geen bazenactie.
Alles wat hij doet is baas.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat voor bazenacties doet die baas? Want dat mis ik eigenlijk.
Onze held uit Honolulu!quote:
Goeie!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zijn laatste woorden: ik geloof dat ik in een vis stick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |