quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Vitesse toch maar weer mooi een transfervrij spitsje opgepikt. Als Guidetti in de winterstop weggaat hadden wij die prima kunnen gebruiken.
Jij spreidt je voorspellingen zodat je overal wel een keer gelijk over hebt gehad?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
Lijkt me toch tekort komen voor het niveau Eredivisie.
Dat was voor ik zijn statistieken had bekeken en het feit dat hij gratis is speelt ook mee. Niveau Japan en Nederland is en blijft een wereld van verschil, hij scoort echter wel extreem veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:39 schreef SlamD het volgende:
[..]
[..]
Jij spreidt je voorspellingen zodat je overal wel een keer gelijk over hebt gehad?
Uhu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
Die volledige actie is tot nader orde afgeblazen met die haas. Nu krijgen we een slap aftreksel van het oorspronkelijke plan
Ach, zo makkelijk was hij ook weer niet op te rapen. Naast Vitesse zaten ook enkele Bundesliga ploegen achter hem aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Vitesse toch maar weer mooi een transfervrij spitsje opgepikt. Als Guidetti in de winterstop weggaat hadden wij die prima kunnen gebruiken.
Het Feyenoordpubliek bestaat uit alleen maar Wesley-types.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef RowanF1 het volgende:
Iemand interesse voor twee gratis kaarten voor Feyenoord - RKC Waalwijk? Door mijn werk krijg ik nog wel eens gratis kaarten voor wedstrijden, maar door de verzetting naar de zaterdag kan ik niet meer... Voor de duidelijkheid dus; nu op zaterdag 18 februari om 20:45. Uiteraard alleen voor echte Feyenoorders, en geen Wesley-types.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Het Feyenoordpubliek bestaat uit alleen maar Wesley-types.
Want?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wel slim zijn als van Geel nu contact op neemt met Labyad.
Ja, niet verlengen bij PSV en dan wel naar ons gaan zekerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou wel slim zijn als van Geel nu contact op neemt met Labyad.
Verbaast me niks, het is niet meer de Adriaanse van tijdens zijn AZ-periode.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:18 schreef Paul-89 het volgende:
Die geweldige opbouw coach van Ritmo is alweer zijn baan kwijt.
Nog jong. Kan beter nog een Nederland blijven. En bij ons heeft hij meer kans op speelminuten denk ik. Gewoon een mooi traject voor hem uitrollen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Die gaat toch naar Sporting...
Maar ik ben heel slecht in Duits.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:28 schreef Muto het volgende:
Die Munsterman komt straks echt de Noordzijde nog kopen.
Hij ken het Rotterdams ook kopenquote:
Hij is niet transfervrij he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog jong. Kan beter nog een Nederland blijven. En bij ons heeft hij meer kans op speelminuten denk ik. Gewoon een mooi traject voor hem uitrollen.
Hij koopt heel Rotterdam en verplaatst het naar Enschede, en de haas is vervolgens rood...quote:
Mag ook wel een keer he.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
Ik ben anderhalve week weg en de club waar de meeste rust heerst is bij ons.
Don't jinx it!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
Ik ben anderhalve week weg en de club waar de meeste rust heerst is bij ons.
Labyad zegt dat de optie voor 2 extra jaar enkel in het binnenland geldt, PSV zegt dat de optie helemaal rechtsgeldig is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel hoor. Zijn contract is niet rechtsgeldig na deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |