quote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat van mond op mond. Is niet bestemd voor het internet. Het is zeker iets wat jullie hier kunnen waarderen.
Ik weet niet wat het is, maar hoop op een actie die de club niet schaadt.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nou nou wat een marketing zeg
Ik heb zo'n gevoel dat dit echt een faler gaat worden...
Ik hoop met je mee. Maar toch bekruipt mij het gevoel dat dit zon faalactie wordt.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar hoop op een actie die de club niet schaadt.
Van mij krijgen de mannen (+ vrouwen?) het voordeel van de twijfel.
Turkije... het land waar voetballers heengaan om te sterven...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef OProg het volgende:
Galatasaray zou Kuyt willen hebben.
Ik ben benieuwd of we die ooit nog in de kuip terug gaan zien. Zelf verwacht ik eigenlijk niet.
Het kan natuurlijk ook de stap zijn naar een schitterende carriere in Quatar of Abu Dhabi.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Turkije... het land waar voetballers heengaan om te sterven...
Daar ga je ook niet naar toe om te voetballen, maar om geld te tellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook de stap zijn naar een schitterende carriere in Quatar of Abu Dhabi.
Denk het wel, gewoon meteen om 10 uur kaartjes kopen, moet te doen zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ga je ook niet naar toe om te voetballen, maar om geld te tellen.
Volgens mij heeft alleen Pierre 1 goed jaar in Turkije gehad, voor de rest heb ik er geen goede verhalen over gehoord (van NL-se voetballers/trainers).
ot, ik hoop dat ik 5 januari nog kaartjes kan kopen...
Ok dat wordt vanaf 10.00 uur op ticketbox dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk het wel, gewoon meteen om 10 uur kaartjes kopen, moet te doen zijn
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen casta huren van inter dan maar?
Is gezichtsverlies voor zo'n jongen, denk eerder dat hij naar een middenmoter in de Serie A of Primera Division gaat.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend seizoen casta huren van inter dan maar?
Niks mooi. Volgend jaar een eigen spits in de punt aub.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Zie het alleen niet gebeuren..
ook een leugenaar die jongen vind ik... " ik heb 1 droom eerste spits bij feyenoord worden"...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is gezichtsverlies voor zo'n jongen, denk eerder dat hij naar een middenmoter in de Serie A of Primera Division gaat.
Is hij toch ook geworden?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ook een leugenaar die jongen vind ik... " ik heb 1 droom eerste spits bij feyenoord worden"...
Inderdaad.quote:
Ik leef niet in het verleden. We kunnen de strijd met Europese grootmachten al langere tijd niet aan, maar het is zaak dat er in de Eredivisie geen spelers meer zijn die naar andere Nederlandse clubs gaan om beter te worden. Als ik dan zie dat zo'n van der Wiel weer voor 9 miljoen in de belangstelling staat en een Sulejmani voor 13 miljoen (goed het zijn geruchten, maar dan nog) dan doen wij toch al jaren iets helemaal verkeerd.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Man, dit elftal met Wijnaldum, Fer en Castaigonos er nog bij.
En dan nog een Bruma die te vroeg is weg gaan.
Bij Ajax zijn ze geneigd (veel) sneller te verlengen. Daar speel je elke jaar sowieso Europees voetbal, heb je het hoogste salaris van Nederland. Tevens is Ajax natuurlijk in Europa nog steeds een veel grotere naam dan Feyenoord.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leef niet in het verleden. We kunnen de strijd met Europese grootmachten al langere tijd niet aan, maar het is zaak dat er in de Eredivisie geen spelers meer zijn die naar andere Nederlandse clubs gaan om beter te worden. Als ik dan zie dat zo'n van der Wiel weer voor 9 miljoen in de belangstelling staat en een Sulejmani voor 13 miljoen (goed het zijn geruchten, maar dan nog) dan doen wij toch al jaren iets helemaal verkeerd.
Opflikkeren met die gasten..quote:Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Man, dit elftal met Wijnaldum, Fer en Castaigonos er nog bij.
En dan nog een Bruma die te vroeg is weg gaan.
Ja want Fer en Wijnaldum verdienen nu miljoenen meer dan bij Feyenoord.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opflikkeren met die gasten..
Tien keer liever de jongens die er nu staan. Jongens als Clasie . De Vrij. Bruno Martins indi.. , Die week in week uit keihard werken. Die geldwolven die jij noemt zijn blaagen.
Klopt, maar met van Geel zijn we een goede weg ingeslagen. Zijn toch fantastische bedragen die hij voor Wijnaldum en Fer heeft gekregen? Jammer dat Castaignos onder Beenhakker is vertrokken, weet zeker dat van Geel er veel meer uit had kunnen halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik leef niet in het verleden. We kunnen de strijd met Europese grootmachten al langere tijd niet aan, maar het is zaak dat er in de Eredivisie geen spelers meer zijn die naar andere Nederlandse clubs gaan om beter te worden. Als ik dan zie dat zo'n van der Wiel weer voor 9 miljoen in de belangstelling staat en een Sulejmani voor 13 miljoen (goed het zijn geruchten, maar dan nog) dan doen wij toch al jaren iets helemaal verkeerd.
Mwua geldwolven zijn het niet. Bij Twente/PSV verdienen ze echt niet zoveel meer als bij Feyenoord. Voor het geld hadden ze beter naar het buitenland kunnen gaan. Ging puur om het sportieve aspect.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opflikkeren met die gasten..
Tien keer liever de jongens die er nu staan. Jongens als Clasie . De Vrij. Bruno Martins indi.. , Die week in week uit keihard werken. Die geldwolven die jij noemt zijn blaagen.
ze willen niet ? Opdonderen !quote:Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja want Fer en Wijnaldum verdienen nu miljoenen meer dan bij Feyenoord.
In de top heb je ook een goede bank nodig. Dat hebben we ook nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef Typisch het volgende:
Trouwens. De basis staat er nu echt hoor, om eens écht door te stoten en in de top te blijven. Dit team staat nu goed, en dat zonder aankopen. Als we straks wat geluk hebben met (gerichte) aankopen moet het toch haast wel goed komen?
Met 3 aankopen zitten (bijvoorbeeld) Leerdam, Cabral/Schaken en een Clasie op de bank.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef Maastoren het volgende:
[..]
In de top heb je ook een goede bank nodig. Dat hebben we ook nog niet.
Eerst maar eens zien dat aankopen van toegevoegde waarde zijn. Stapje voor stapje. Dit seizoen eerst maar eens europees proberen te halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 3 aankopen zitten (bijvoorbeeld) Leerdam, Cabral/Schaken en een Clasie op de bank.
Clasie op de bank? Ons toekomstige paradepaardje dat voor 40 miljoen naar Man. City moet op DE BANK?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 3 aankopen zitten (bijvoorbeeld) Leerdam, Cabral/Schaken en een Clasie op de bank.
BIJVOORBEELD!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Clasie op de bank? Ons toekomstige paradepaardje dat voor 40 miljoen naar Man. City moet op DE BANK?
Lees mijn vorige post nog eens. Als we wat geluk hebben met aankopen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat aankopen van toegevoegde waarde zijn. Stapje voor stapje. Dit seizoen eerst maar eens europees proberen te halen.
Clasie en Leerdam op de bank?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo je hand overspelen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
BIJVOORBEELD!
[..]
Lees mijn vorige post nog eens. Als we wat geluk hebben met aankopen.
Vertel. Ik had ook Nelom, De Vrij, Cissé (quote:
Cissé deed het redelijk. Hopelijk speelt hij nog een paar aardige wedstrijden, want hij is wel het type speler waar ze in Engeland en Duitsland van gecharmeerd zijn. Misschien kunnen we zijn transfersom er nog uitslepen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vertel. Ik had ook Nelom, De Vrij, Cissé (), Indi of Mulder kunnen zeggen. Zijn ook vrij aardige spelers voor op de bank.
Ik vind het samenspel tussen Guidetti en Cissé bijzonder aardig verlopenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé deed het redelijk. Hopelijk speelt hij nog een paar aardige wedstrijden, want hij is wel het type speler waar ze in Engeland en Duitsland van gecharmeerd zijn. Misschien kunnen we zijn transfersom er nog uitslepen.
Zoveel hebben ze nu toch ook weer niet samen gespeeld? Ik vind het samenspel tussen Cabral en Cabral overigens wat teleurstellen de laatste periode.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het samenspel tussen Guidetti en Cissé bijzonder aardig verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |