Ik heb er een moord voor over om 80 KG te kunnen wegenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:45 schreef Toekito het volgende:
ik voel me wel lekker ondanks dat ik voor het eerst boven de 80 KG weeg
The Rum Diaryquote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef 3Dino het volgende:
Ook heerlijk uitgerust, maar moet weer studeren en misschien vanavond naar de bios. Welke film voor een casual biosdate?
Jezus wat oninteressant zeg. Maar succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wel goed maar nogal doelloos, ik doe zo weinig de hele dag. Kan niet wachten totdat ik met mijn nieuwe baan en opleiding kan beginnen 1 februari.
tnx... denk ikquote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Jezus wat oninteressant zeg. Maar succes!
Rum.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef 3Dino het volgende:
Ook heerlijk uitgerust, maar moet weer studeren en misschien vanavond naar de bios. Welke film voor een casual biosdate? The Rum Diary (met Johnny Depp) of Puss in Boots 3D?
Een lijf DAT.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
Doodmoe, verdrietig en een lijf die het langzaam lijkt te begeven...........
Mag ook... zegt al genoeg toch?quote:
quote:
Rum dan maar zodadelijkquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat de relatie met m'n broertje een permanente breuk heeft.
Dat kutkind heeft geluk dat ik hem zojuist niet helemaal in mekaar gerost heb.
Klinkt misschien heel kinderachtig zoals ikd at daar heb neergezet, maar ik tril echt van woede. Die heeft echt de rest van z'n leven een moeilijke aan me.quote:
hoe oud zijn jullie?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel kinderachtig zoals ikd at daar heb neergezet, maar ik tril echt van woede. Die heeft echt de rest van z'n leven een moeilijke aan me.
Wat is er gebeurd dan dat je zo vol woede bent?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat de relatie met m'n broertje een permanente breuk heeft.
Dat kutkind heeft geluk dat ik hem zojuist niet helemaal in mekaar gerost heb.
Lijkt me niet relevant.quote:
Dingen gezegd die me best wel aan het hart gaan, hij riep dingen die volgens mij al heel lang in z'n hoofd speelde en nu eindelijk eruit kwamen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan dat je zo vol woede bent?
Blijft lastig zoiets beste is en dat weet jezelf misschien al wel om elkaar even de rust te geven en de boel af te laten koelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me niet relevant.
[..]
Dingen gezegd die me best wel aan het hart gaan, hij riep dingen die volgens mij al heel lang in z'n hoofd speelde en nu eindelijk eruit kwamen.
Hij zal iets goed moeten maken, want van mij hoeft ie nooit meer iets te verwachten..
LOL heeft er voor gezorgd dat een goede vriend ben kwijt geraakt dus pas er mee op, Hij was op een punt te verslaafd aan dat stomme spelquote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Muffle het volgende:
Ik ga nu even me verdriet wegeten met chips, onder het genot van een potje League Of Legends.
Is wel relevant.. als je nog onder de 20 bent ofzo. Dan komt het toch wel goed. wat hij dan ook heeft gezegdquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me niet relevant.
[..]
Dingen gezegd die me best wel aan het hart gaan, hij riep dingen die volgens mij al heel lang in z'n hoofd speelde en nu eindelijk eruit kwamen.
Hij zal iets goed moeten maken, want van mij hoeft ie nooit meer iets te verwachten..
Ik betwijfel het ten zeerste, want hij is iemand die nooit z'n eigen fout zal toegeven. Echt NOOIT (lijkt wat dat betreft wel wat op m'n ex). En zolang hij dat niet doet ben ik er niet voor hem. Zelfs niet als ie de pindakaas wil als we 's ochtends aan tafel zitten.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is wel relevant.. als je nog onder de 20 bent ofzo. Dan komt het toch wel goed. wat hij dan ook heeft gezegd
Alcohol drinken omdat je je kut voelt?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef Lithia het volgende:
waaaaaarm.
eenzaam en alleen alchohol drinken....en gaan fok!en. love my life
moet kunnen af en toequote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alcohol drinken omdat je je kut voelt?
Alchohol drinken omdat het kan.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alcohol drinken omdat je je kut voelt?
Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:41 schreef cafpow het volgende:
Kut...het is gewoon zo raar dat iemand die er niet en tegelijk wel was nooit meer zal zijn...;(
En moe maar durf niet te slapen uit angst voor nachtmerries enzo..
Wat een problemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Chagrijnig. Vriend ligt naast me en ik vraag steeds of ie wakker wil blijven. Elke x zeg tie 'ben ook wakker'. En als ik dan vraag waarom die zn ogen dicht heeft zeg tie dat ie knippert.. Maar dat is niet zo.
Blegh. Mannen kunnen soms zo stom doen
Waar kun je je druk om maken zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:44 schreef kruidkoekje het volgende:
Chagrijnig. Vriend ligt naast me en ik vraag steeds of ie wakker wil blijven. Elke x zeg tie 'ben ook wakker'. En als ik dan vraag waarom die zn ogen dicht heeft zeg tie dat ie knippert.. Maar dat is niet zo.
Blegh. Mannen kunnen soms zo stom doen
Wat is er dan?quote:
Vanallesquote:
Niet doen, je confronteert jezelf er alleen maar mee en dat doet meer pijn. Weet dat t moeilijk is, ik dacht zelf nooit van de eigenschap af te komen. Toch is het me gelukkig gelukt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vanalles. Het is uit, ik zag wat van hem op Facebook en ik voel me nu heel kut. Hij doet heel blij en alsof er niks gebeurd is en ik zit hier maar.. huilen om hem.
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Gisteravond al gelijk de eerste tegenslag van 2012..... wat een begin zeg pffff
Flinke tegenvaller op financieel gebied... voelt alsof ik weer terug bij 0 ben,en weer alles opnieuw moet gaan doen... en ik ben zooo moe heb echt geen fut meerquote:
Ahh, dat is wel naar ja. Ik herken t deels ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Flinke tegenvaller op financieel gebied... voelt alsof ik weer terug bij 0 ben,en weer alles opnieuw moet gaan doen... en ik ben zooo moe heb echt geen fut meer
Heb je zelf wat vervelends meegemaakt of trek je een algemene conclusie?quote:
Ik word constant genaaid door mijn school. I'm in a fight with bureaucracy and I can't seem to winquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je zelf wat vervelends meegemaakt of trek je een algemene conclusie?
OT: goed wel, drukke tijden voor de boeg maar dat vind ik geen probleem.
'quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik word constant genaaid door mijn school. I'm in a fight with bureaucracy and I can't seem to win
Sterktequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:30 schreef Daalder82 het volgende:
Voeg er ook maar trillen aan toe, woede of angst weet ik niet, ik wacht ik ieder geval tot de ogen wat minder rood zijn voordat ik naar mijn ouders ga.
Nee, ik ook niet. Ondanks dat gaat het toch goedquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ondanks dat gaat het toch goed
same herequote:
quote:
En dat noem jij speelgoed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Een soort speelgoed alarm dat hard geluid maakt als het contact tussen de 2 onderdelen verbroken wordt........)
Heb me laten vertellen dat dat heel gemeen kan zijn ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef scrub_nurse het volgende:
vreselijk! ik heb een spuit in mn voet laten zetten vanwege hielspoorklachten. T kon misschien 2 dagen iets meer pijn gaan doen.....t doet echt vreselijk! veel pijn! omg, ik kan niet meer lopen![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef scrub_nurse het volgende:
vreselijk! ik heb een spuit in mn voet laten zetten vanwege hielspoorklachten. T kon misschien 2 dagen iets meer pijn gaan doen.....t doet echt vreselijk! veel pijn! omg, ik kan niet meer lopen![]()
*hobby fotograaf is*quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:39 schreef DjinN het volgende:
Wel dolblij...eindelijk mijn langverwachte camera besteld
Awww kop op!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Precies zoals Ciske de Rat het zo mooi bezong.
niet zoveel drinken, dan doe je soms domme dingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:09 schreef Mishu het volgende:
Ik ben dronken en ik heb iemand toegevoegd waarbij het confronteren ermee me alleen maar pijn doet. Steun mij
Edit: dit is weer een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |