rustig rustig, was al wegquote:
Je had het al gemeld op BB, yay.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zoek tevergeefs de 'echte' loisfoto
Was ik ook mee bezig ja...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zoek tevergeefs de 'echte' loisfoto
www.bergakker.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ik ook mee bezig ja...
De naam Lois heeft ze waarschijnlijk van een ziek meisje waarvan ze de weblog volgt, zag zoiets op d'r twitter voorbij komen...
dat vroeg ik me dus ook meteen af net... mijn eerste gedachte erbij: och, wat zielig voor Quinten, een maffe moeder en nu dan ook de tante?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het dan met dat neefje Quinten zitten?! Waarvan de moeder niet zou deugen en die nu bij hun logeert..![]()
Jezus. Ik kan er gewoon niet van slapen
Ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het dan met dat neefje Quinten zitten?! Waarvan de moeder niet zou deugen en die nu bij hun logeert..![]()
Jezus. Ik kan er gewoon niet van slapen
Fijn, goeie echo!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 07:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik gok op Soempie
Helemaal vergeten te melden dat vorige week de 20-weken echo wasalles prima, alle afmetingen waren 20w0 op 2 na, 1 was 19w6 en 1 was 20w1
En we weten nu wat het wordt. Mag het alleen niet van vrouwlief overal posten (twitter, facebook, linkedin, fok, etc)
Maar het belangrijkste: alles goed
Donequote:Op maandag 2 januari 2012 07:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Als er nog een modje meeleest, mag mijn naam gewijzigd bij de datum 21 juli naar deze naam? Dank!
Vandaag of morgen, ik bel er anders vanmiddag nog wel effe achteraan als ik nog niets gehoord heb...quote:Op maandag 2 januari 2012 08:56 schreef Kyara het volgende:
Klinkt pijnlijk Flugeltje. Ik herken het -gelukkig- niet. Zit wel ter hoogte van je nieren zo te lezen die die urineweginfectie is misschien niet zo heel vreemd. Wanneer krijg je de uitslag van de kweek?
Ja dus, dat trekt het...quote:Op maandag 2 januari 2012 09:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Ach went snel genoeg
Fluug, lijkt het een beetje op een soort griep-buikpijn? Trekt het zo door de buik/heup/rug heen? Want dan zou het wel een nierbekkenontsteking kunnen zijn... máár die zouden ze zeker uit een kweek moeten kunnen halen (is er ook een 'gewone' urine test gedaan? Dus even staafje erin voor het op kweek is gestuurd? Want daar zou het dan ook al wel uit moeten komen...)
Nou slaapt de dame altijd prima haar slaapjes, en net nu..... ligt ze te kruipen, jammeren en te doen in bedik trek haar er maar weer uit en dan hopen dat ze straks 1 lang slaapje doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wachten op de eerstebeeb van 2012!!!
Grappig, wij 3 juni (getrouwd en is de dag dat we bij elkaar kwamen, lang, lang geledenquote:Op maandag 2 januari 2012 09:32 schreef Kyara het volgende:
Nou, het is nog wel vroeg hoor. Soempie is meestal wat later met melden.
Ja Gerberaatje, gaat hard! Hier in juni 6 jaar getrouwd. en in mei wonenen we 12 jaar samen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Wij zijn 2 juni getrouwdquote:Op maandag 2 januari 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Grappig, wij 3 juni (getrouwd en is de dag dat we bij elkaar kwamen, lang, lang geleden)
Ik word in maart 31
Groeiecho's zijn, neem ik aan, medisch geïndiceerd dus die komen gewoon uit de basisverzekering (zover ik weet).quote:Op maandag 2 januari 2012 06:39 schreef Marrije het volgende:
Asy, ik zal fbto eens bellen. Of weet jij toevallig of groeiechos van de basisverz gaan of bij die module horen.
Ja ook echt in hetzelfde jaar ook nogquote:Op maandag 2 januari 2012 09:39 schreef sproet-je het volgende:
Yep, gerberaatje tot 36 weken is de bedoeling.
Gerberaatje en ik zijn op dezelfde dag getrouwd en we zijn echt niet dezelfde
Ga d'r maar effe voor zitten jaquote:Op maandag 2 januari 2012 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Wtf heb ik gemist. *Slaap uit ogen wrijft.
Even bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik ben afgelopen zaterdag mijn eigenste mijlpaal vergeten dus ik jompel bij deze nog maar even: 26 weken!
Huh? Maar Orea is toch geen kloon? Dat is toch een username die hier al jaren voorbij komt?quote:
Ohh shit. Dat wordt nog lastig onthoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee ik ben niet uit de kastik ben gewoon geswitched.. tijd voor vernieuwing enzo
Ik was/ben Orea
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:35 schreef Kleurdoos het volgende:
maarrrr! 1 pluspunt, nu zij en r nichtje weg zijn, zijn we allemaal weer lekkere wijven![]()
Maar ik wil er nog steeds tussen hoor, op 1 aprilquote:Op maandag 2 januari 2012 01:42 schreef flugeltje het volgende:
Waar de julilijst een stukje kleiner werd omdat dubble O seven taartjes uitvond dat we een neppert in ons midden hadden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en orea = gerbraatje had ik ook ff gemist:@ hihi
Net terug van de arbo-arts; advies; tot verlof 5u p.werkdagwerken + werkdagen verdeelt over de week zodat ik voldoende rust krijg
gelijk de roosteraar hierop gewezen![]()
Nee, blijf hierquote:Op maandag 2 januari 2012 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Soemp! Hoe is het![]()
/einde inbraak in OUD
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:17 schreef Marjolijntje het volgende:
Even tussendoor hoor! Net afspraak gemaakt voor de SEO, over 5 weken! (6 februari!) wel pas om 19:45, maar dat komt vooral fijner uit voor de mensen die meegaan, mn lief en mn mama![]()
Nog 5 weken en dan weten we of we een jongetje of een meisje krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Oeh, ben je alvast aan het 'oefenen' in OUD?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Soemp! Hoe is het![]()
/einde inbraak in OUD
Whehehequote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Soempie het volgende:
Oeh, ben je alvast aan het 'oefenen' in OUD?
quote:'t Gaat hier wel beter, geen huilbuien vandaag.Vannacht opeens enorme opruimwoede.
Moest me echt inhouden Wiebel niet wakker te maken. Hij sliep beneden en daar wilde ik het liefst stofzuigen enz. Heb in plaats daarvan boven opgeruimd en twijfel nu nog even over beneden.
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:22 schreef Soempie het volgende:
Fee, dat is toch logisch. Ik heb ook verzoeken gekregen, maar niet op gereageerd, omdat ik niet eens wist wie nou wie was. Heb Kyara en Bitterend in elk geval op facebook, maar dat is ook omdat ik daarbij m'n voelsprieten wel vertrouw.
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat de eerste 2012 baby nog moet komen nu.Was wel blij natuurlijk voor DB, maar verder had ik niks met 'r. Kyara en Tweeoogje vind ik lief en dus gun ik het een van ons veel meer.
Of een eventuele andere voorpieperd (Fee, IB, etc).
Zolang je mensen niet IRL kent, ook niet toelaten op FB. Maar da's slechts mijn eigen 'regel'.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ga trouwens nog eens nadenken over FB... Heb nu drie mensen erop van fok, maar twijfel of ik het toch niet liever gescheiden wil houden. Absoluut niet omdat ik die mensen niet vertrouw/denk dat ze nep zijn, hoor! Maar meer omdat ik niet wil dat ik straks met allemaal mensen op mijn FB zit die ik niet ken en van wie ik straks niet meer weet wie nou wie is. En ik wil niet hoeven nadenken bij wat voor persoonlijke info ik daar plaats.... Dus dan trek ik liever een duidelijke grens. Echt, no offense meiden.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Argento het volgende:
Ik wil bij deze, volledigheidshalve, wel even bevestigen dat Kyara echt zwanger is. Zon buik verzin je niet.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Argento het volgende:
Ik wil bij deze, volledigheidshalve, wel even bevestigen dat Kyara echt zwanger is. Zon buik verzin je niet.
En ik denk dan dat ik weer onder de verkeerde login zit te postenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw naam als laatste poster zie denk ik dat ze aan het bevallen is.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Argento het volgende:
Oja, Slaughter en Nesbo heb ik ook wel het een en ander van gelezen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef Kyara het volgende:
Kijk je wel uit met stofzuigen? Is echt niet goed voor je bekken hoor.... Ik lees vooral veel uit het genre Karin Slaughter, Jo Nesbo, Kathy Reichs, Cody McFadyan etc.... nu bezig met een paar Baldacci's.
Heel goed!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef Soempie het volgende:
En stofzuigen: heb net 1 kamer gedaan en de rest overgelaten aan
Kyara waarschijnlijk is het ondergesneeuwd door andere postsquote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef Kyara het volgende:
[..]Of ik ben een kloon van jou of andersom....
[..]
En ik denk dan dat ik weer onder de verkeerde login zit te posten
Pas als de placenta geboren is, ga je colostrum aanmaken... dus lekken is geen enkel probleem. Daardoor kun je ook een eventueel ander kindje nog voeden tijdens de zwangerschap, zonder dat je nieuwe baby te kort komt zeg maar!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:37 schreef Soempie het volgende:
Muisjes schijnen ook goed te zijn voor de moedermelk.![]()
Hier trouwens nog steeds geen lekkage. Wat ik me afvroeg, de eerste dagen is de melk anders dan de tijd erna. Wat nu als je al veel eerder begint met lekken? Dan mis je die melk en nu weet ik niet meer of dat nou juist heel goede melk was voor pasgeboren kindjes..
Ah, dankje voor de info.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Pas als de placenta geboren is, ga je colostrum aanmaken... dus lekken is geen enkel probleem. Daardoor kun je ook een eventueel ander kindje nog voeden tijdens de zwangerschap, zonder dat je nieuwe baby te kort komt zeg maar!
Oh dat is lief van je maar ik heb hier echt een megagrote boekenkastenwand vol met boeken dus ik kan nog wel even een vooruit met boeken voor de 2e keer lezen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Kyara waarschijnlijk is het ondergesneeuwd door andere postsAls je nog wat te lezen wilt, ik wil best wel wat naar je opsturen hoor.
Ja, en dat je dan overal leest "het is echt niet erg als er al melk uit komt, is heel normaal". En dan voel je je dus abnormaal als er geen melk uitkomt.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dankje voor de info.Vond het gewoon interessant. En dan betekent dat als er nog niks op gang is gekomen dat dit dus ook kan omdat de placenta nog niet geboren is? Dat er dan pas hormonen aangemaakt worden, waardoor het op gang komt? Ik vond het namelijk al zo gek dat er niks uit komt en dat dat dan mogelijk wel gaat gebeuren zodra de baby er is...
Dank jequote:Op maandag 2 januari 2012 16:11 schreef Asyniur het volgende:
Fee-nix, je houdt wel wat vast ja. Maar als ik alleen naar de 36 weken foto kijk dan vind ik het reuze meevallen. Als ik mezelf in de spiegel zie, dan word ik ook niet vrolijk
maar ik begrijp niet zo goed dat jij dit moet regelen als zíj het voor de verrassing wil doen. Laat het haar dan zelf regelen...quote:Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef Kyara het volgende:
Joh, ik herken mijn hoofd en mijn voeten ook al weken niet meer...... handen lijken iets bij te trekken maar mijn ringen komen niet steeds niet verder dan halverwege mijn vingers.
Ook leuk, mijn moeder wil als verrassing een geboortebord in onze tuin zetten. Maar dat mag ik nu zelf gaan uitzoeken/regelen. Zit daar eigenlijk helemaal niet op te wachten dus probeer het dan nu maar richting een (stoffen) geboorteslinger te sturen. Die hang ik dan wel binnen op of voor het raam. Iemand daar ervaring mee?
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Het wordt ineens lastig omdat ze niet weet of het nou in de grond moet of voor de ramen. En bovendien kan je al reserveren en dan moet ze het geslacht weten... blablabla....quote:Op maandag 2 januari 2012 16:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
maar ik begrijp niet zo goed dat jij dit moet regelen als zíj het voor de verrassing wil doen. Laat het haar dan zelf regelen...
Dan zeg je dat je het niet wil. Maar zulke dingen zijn ook nog altijd te regelen als de baby er is hoor. Zeg maar dat jij geen puf meer hebt om het te regelen en dat als ze iets wil, ze het zelf moet regelen en anders bedank je heel lief...quote:Op maandag 2 januari 2012 16:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Het wordt ineens lastig omdat ze niet weet of het nou in de grond moet of voor de ramen. En bovendien kan je al reserveren en dan moet ze het geslacht weten... blablabla....
ik weet alleen helemaal niet of ik wel op zo'n bord in de tuin zit te wachten eigenlijk.
Klopt! In china willen ze graag draken ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Hahaha ja dat wist ik al! Draken brengen geluk, toch?
Gerberaatje, we zitten inderdaad dicht op elkaar met de uitgerekende datum...leukquote:Op maandag 2 januari 2012 08:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo Tante-Soes, dan zitten we wel heel dicht op elkaar
Fee, wat klote van je slechte nachtinderdaad even goed bespreken van je litteken
Ik blijf echt zó moe! Misschien is het nu nog wel erger dan de afgelopen weken.. slaap me een slag in de rondte, maar blijf een mega kater gevoel houdenDametje was om 6 uur ook al up and running, maar die gaat zo weer haar slaapje doen, en ik ook
![]()
Ik ben een os, nee das leuk!quote:
Net als die van mij dus en alle andere kindjes die het afgelopen jaar zijn geboren.... Daarom vind ik de chinese altijd wat apart in elkaar steken.quote:
je bedoelt 1 mm denk ik?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef bodpa09 het volgende:
Hier terug van de nekplooimeting. Nekplooi van 1 cm, dus dat is keurig. Van een kans van 1 op 179 naar een kans van 1 p 3000 gegaan. Volgens de echoscopiste heeft deze 37 jarige nu dezelfde kansen als een meisje van 15.
Ik ben ook een os!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef bodpa09 het volgende:
Thanks voor de felicitaties dames en ik bedoel idd 1 mm, dodo die ik ben.
Ik kreeg 3 uitslagen in totaal: voor 13 (1 op 8000), 18 (1 op 8000) en 21 (1 op 3000).
Het blijft natuurlijk een kansberekening, maar toch erg fijn.
Ja, al is 7 weken natuurlijk best nog wel heel lang. Dus vooral heel rustig doen, maar heb het idee dat ze op het werk van Flugel wel tof zijn wat dat betreft?quote:
Wat goed zeg!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef bodpa09 het volgende:
He Flugel, wat shit dat je zo'n buikpijn hebt!
Hier terug van de nekplooimeting. Nekplooi van 1 cm, dus dat is keurig. Van een kans van 1 op 179 naar een kans van 1 p 3000 gegaan. Volgens de echoscopiste heeft deze 37 jarige nu dezelfde kansen als een meisje van 15.
Flugeltje, ook van hier nog ff: hou je taai, jij kunt dat! en eenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef flugeltje het volgende:
tnx voor het meeleven allemaalHet is nog wel te doen hoor, ik kan tenminste nog enigszins uit de voeten en je hebt ook heel veel vrouwen die dat niet meer kunnen...
Hier ook, en hardquote:Op maandag 2 januari 2012 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Hier op de bank naast me wordt er geschopt
Inderdaad. Eerst al de gefriemel binnenin wat onvoelbaar is aan de buitenkant 'Ja, ik voel belletje ploppen. Volgens mij is 'm dat!!'quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gaaf hè? Maakt het voor de mannen toch weer wat tastbaarder
Ja, tof inderdaad. Al een beetje in de papa-modus aan het komen? Huisje op orde maken, klusjes agronden, etc.?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Inderdaad. Eerst al de gefriemel binnenin wat onvoelbaar is aan de buitenkant 'Ja, ik voel belletje ploppen. Volgens mij is 'm dat!!'
En als ie dan eindelijk ook voor mij voelbaar is
In de herfstvakantie heb ik al in de latex gezeten en alle babywinkels bekeken. Het is nu afwachten op de levering van de babykamer. Dat wordt ook weer een gezellige klus, vrees ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, tof inderdaad. Al een beetje in de papa-modus aan het komen? Huisje op orde maken, klusjes agronden, etc.?
18 mei is ze uitgerekend. Ben er veel relaxer onder, weer nu een beetje wat ons re wachten staat. Zal vooral mijn taak zijn om ons zoontje wat op te vangen; voor hem zal het wel heel eeg wennen zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
In de herfstvakantie heb ik al in de latex gezeten en alle babywinkels bekeken. Het is nu afwachten op de levering van de babykamer. Dat wordt ook weer een gezellige klus, vrees ik.
Mijn vrouw is uitgeteld op 1 aprilWanneer word jij pappa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat niet in de opquote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn vrouw is uitgeteld op 1 april
Jawel hoor, maar ik word gewoon genegeerd:quote:Op maandag 2 januari 2012 21:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je staat niet in de opwil je dat wel/niet?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Oeh, ik wil ook in de OP: uitgerekend op 1 april, en het wordt een jongetje
Typisch vrouwenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar ik wil er nog steeds tussen hoor, op 1 april
Even repostenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
---
Jawel hoor, maar ik word gewoon genegeerd:
---
Typisch vrouwen
Ik kon de OP toen al niet meer aanpassen omdat Lois er al in gezeten hadquote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik word gewoon genegeerd:
[..]
[..]
Typisch vrouwen
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iemand (of twee) moet toch voor een beetje testosteron in dit topic zorgen
Nee geen keizersnee. In een notedop: uurtje na het breken van de vliezen aan de weenopwekkers gegaan. Na een uur heftige weeen nog steeds 2 cm ontsluitingquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef Troeta het volgende:
Heb je een keizersnee gehad dan octo?
Ze is echt leuk!!! En de naam is geweldig!!
Ik vond het al wel wat apart dat ze je foto plaatste idd.
DIe nesteldrang komt vaak net op het moment dat je vrouw het niet meer zelf kan. En dan komen de ordersquote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben trouwens erg benieuwd wanneer hier in huis de nesteldrang gaat toeslaan. Er moet namelijk nodig een hoop gepoetst en opgeruimd worden.
Sommige vrouwen krijgen daar nooit last vanquote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben trouwens erg benieuwd wanneer hier in huis de nesteldrang gaat toeslaan. Er moet namelijk nodig een hoop gepoetst en opgeruimd worden.
Wat Kyara zegt... Ik kan hier het wc-incident nog wel een keer vertellenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Precies.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat Kyara zegt... Ik kan hier het wc-incident nog wel een keer vertellen
Zoiets als vandaag dus: 'De schommelstoel moet nog geverfd worden, ik haal wel wat verf en zo'.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
DIe nesteldrang komt vaak net op het moment dat je vrouw het niet meer zelf kan. En dan komen de orders
Nu wil ik het weten ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef Kyara het volgende:
[..]ja, dat schrikt alleen ook weer zo af....
Das relaxed!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:52 schreef Kyara het volgende:
Mijn hulp had plaatsvervangende nesteldrang. Hele huis is weer aan kant.
Iets met een zwangere vrouw die vond dat de wc-pot vervangen moest worden en de voegjes van de toilet smetteloos wit moesten zijn. Diezelfde zwangere vrouw heeft na heel lang zeuren tegen d'r volgens haar zeer luie vriendje die 'blijkbaar' helemaal niet het beste met z'n kind voorhad (quote:Op maandag 2 januari 2012 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook.
Denk ik ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vandaag maar eens voor het eerst naar de zwangerschapszwemmen gegaan... was erg rustig daar!!
Om precies te zijn was ik de enige.. want het was niet vandaag ivm vakantie
![]()
Verder belden ze me voor het verzetten van de afspraak voor de seo en nu mag ik ma 9 jan. al ipv vrijdag 13 jan.![]()
Welkom papawormjim![]()
Octo wel fijn een snelle bevalling, maar die naweeën dat lijkt me toch niks! brr maar het prachtig oliebolletje geworden![]()
Whehehe, volgens mij had iedereen hier een half complex door dat lichaam van MJquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Covie ik ben ook verdachtheb je nooit de foto's van mijn goddelijke lichaam gezien?
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:05 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha ik had geen complex hoorik ben geen Miss
World, en dat hoef ik ook niet te zijn
Heeft de conducteur geen plaszak voor je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:08 schreef KatyM het volgende:
Even een frustratie post...
Ik zit nu al anderhalf uur!!! in een stilstaande trein voor schiphol. Ik moet plassen en t is een sprinter zonder wcs![]()
Ik ben in tofheid gewoon miss world en daardoor automagische een milf...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:05 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha ik had geen complex hoorik ben geen Miss
World, en dat hoef ik ook niet te zijn
Okay, ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:18 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Flauwe modus: snel, ga in een hoekje plassen!
/flauwe modus je mag me slaan....
Daar heb je die echo niet voor nodig hoor, ik had al kunnen bevestigen dat jij haske nep bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat dus
En daarbij heb k een kind gekregen en ben veel afgevallen. Logisch dat t niet zo strak meer is![]()
Oh en ik ben nep. Ik heb vanmiddag helemaal geen echo
Nou moet ik lachen en nog meer plassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:18 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Flauwe modus: snel, ga in een hoekje plassen!
/flauwe modus je mag me slaan....
Eigenlijk ben jij ook mijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:26 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Daar heb je die echo niet voor nodig hoor, ik had al kunnen bevestigen dat jij haske nep bent.
Ik ga me rot lachen als je vandaag een dag terug wordt gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook mijdie bijna dezelfde uitgerekende datum kan nooit echt zijn.
Asy, om 13.45
Jeetje wat vervelend! Waarom staat die trein stil dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:29 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou moet ik lachen en nog meer plassen. Geen plaszak te vinden hier.
Zijn er mensen die lachen hier om er zo maar t beste van te maken.. Hoe haaal je t in je hoofdbah!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ga me rot lachen als je vandaag een dag terug wordt gezet
Stroomstoring. We moesten nu overstappen midden op t spoor in de intercity erachter. Die zou ons eerst duwen duwen maar dat ging niet. Ach wat is nu 3 uur in de trein he. In deze trein ben ik goddank het wel naar de wc geweest! Maar we staan nog steeds stilquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend! Waarom staat die trein stil dan?
Jeetje wat vervelendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Stroomstoring. We moesten nu overstappen midden op t spoor in de intercity erachter. Die zou ons eerst duwen duwen maar dat ging niet. Ach wat is nu 3 uur in de trein he. In deze trein ben ik goddank het wel naar de wc geweest! Maar we staan nog steeds stil.
ik wel, want ik ben gaan plassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:00 schreef CrazyMoon het volgende:
En ik ben dus nog steeds niet van de bank opgestaan..
Ik zou thuis blijven denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:05 schreef KatyM het volgende:
Ja onderweg naar werk, 5 voor 7 weg, nu om 11 uur weer thuis. Zo een poging met de auto.
Dank voor al het medeleven, dat helpt
Normaal wel ja... deze zwangerschap bestaat tot nu toe uit de leerschool: loslatenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou thuis blijven denk ik
Gerberaatje, jij bent toch altijd al een bezig huishoudbijtje?
Ben je nu net uitgestapt op Leiden? Had je even bij mij in de winkel(s) koffie kunnen komen drinken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Stroomstoring. We moesten nu overstappen midden op t spoor in de intercity erachter. Die zou ons eerst duwen duwen maar dat ging niet. Ach wat is nu 3 uur in de trein he. In deze trein ben ik goddank het wel naar de wc geweest! Maar we staan nog steeds stil.
Bij deze.quote:
Hij is uitgekocht door z'n vorige baas en begint in februari ergens anders. Dus als de baby nou snel komt kan hij ook langer genieten (van slapeloze nachten enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:35 schreef Kyara het volgende:
Soempie, heeft jouw man nu vakantie?
Ja, doen we een datumdrieling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |