rustig rustig, was al wegquote:
Je had het al gemeld op BB, yay.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zoek tevergeefs de 'echte' loisfoto
Was ik ook mee bezig ja...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zoek tevergeefs de 'echte' loisfoto
www.bergakker.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was ik ook mee bezig ja...
De naam Lois heeft ze waarschijnlijk van een ziek meisje waarvan ze de weblog volgt, zag zoiets op d'r twitter voorbij komen...
dat vroeg ik me dus ook meteen af net... mijn eerste gedachte erbij: och, wat zielig voor Quinten, een maffe moeder en nu dan ook de tante?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het dan met dat neefje Quinten zitten?! Waarvan de moeder niet zou deugen en die nu bij hun logeert..![]()
Jezus. Ik kan er gewoon niet van slapen
Ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het dan met dat neefje Quinten zitten?! Waarvan de moeder niet zou deugen en die nu bij hun logeert..![]()
Jezus. Ik kan er gewoon niet van slapen
Fijn, goeie echo!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 07:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik gok op Soempie
Helemaal vergeten te melden dat vorige week de 20-weken echo wasalles prima, alle afmetingen waren 20w0 op 2 na, 1 was 19w6 en 1 was 20w1
En we weten nu wat het wordt. Mag het alleen niet van vrouwlief overal posten (twitter, facebook, linkedin, fok, etc)
Maar het belangrijkste: alles goed
Donequote:Op maandag 2 januari 2012 07:52 schreef Gerberaatje het volgende:
Als er nog een modje meeleest, mag mijn naam gewijzigd bij de datum 21 juli naar deze naam? Dank!
Vandaag of morgen, ik bel er anders vanmiddag nog wel effe achteraan als ik nog niets gehoord heb...quote:Op maandag 2 januari 2012 08:56 schreef Kyara het volgende:
Klinkt pijnlijk Flugeltje. Ik herken het -gelukkig- niet. Zit wel ter hoogte van je nieren zo te lezen die die urineweginfectie is misschien niet zo heel vreemd. Wanneer krijg je de uitslag van de kweek?
Ja dus, dat trekt het...quote:Op maandag 2 januari 2012 09:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Ach went snel genoeg
Fluug, lijkt het een beetje op een soort griep-buikpijn? Trekt het zo door de buik/heup/rug heen? Want dan zou het wel een nierbekkenontsteking kunnen zijn... máár die zouden ze zeker uit een kweek moeten kunnen halen (is er ook een 'gewone' urine test gedaan? Dus even staafje erin voor het op kweek is gestuurd? Want daar zou het dan ook al wel uit moeten komen...)
Nou slaapt de dame altijd prima haar slaapjes, en net nu..... ligt ze te kruipen, jammeren en te doen in bedik trek haar er maar weer uit en dan hopen dat ze straks 1 lang slaapje doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wachten op de eerstebeeb van 2012!!!
Grappig, wij 3 juni (getrouwd en is de dag dat we bij elkaar kwamen, lang, lang geledenquote:Op maandag 2 januari 2012 09:32 schreef Kyara het volgende:
Nou, het is nog wel vroeg hoor. Soempie is meestal wat later met melden.
Ja Gerberaatje, gaat hard! Hier in juni 6 jaar getrouwd. en in mei wonenen we 12 jaar samen. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Wij zijn 2 juni getrouwdquote:Op maandag 2 januari 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Grappig, wij 3 juni (getrouwd en is de dag dat we bij elkaar kwamen, lang, lang geleden)
Ik word in maart 31
Groeiecho's zijn, neem ik aan, medisch geïndiceerd dus die komen gewoon uit de basisverzekering (zover ik weet).quote:Op maandag 2 januari 2012 06:39 schreef Marrije het volgende:
Asy, ik zal fbto eens bellen. Of weet jij toevallig of groeiechos van de basisverz gaan of bij die module horen.
Ja ook echt in hetzelfde jaar ook nogquote:Op maandag 2 januari 2012 09:39 schreef sproet-je het volgende:
Yep, gerberaatje tot 36 weken is de bedoeling.
Gerberaatje en ik zijn op dezelfde dag getrouwd en we zijn echt niet dezelfde
Ga d'r maar effe voor zitten jaquote:Op maandag 2 januari 2012 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Wtf heb ik gemist. *Slaap uit ogen wrijft.
Even bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik ben afgelopen zaterdag mijn eigenste mijlpaal vergeten dus ik jompel bij deze nog maar even: 26 weken!
Huh? Maar Orea is toch geen kloon? Dat is toch een username die hier al jaren voorbij komt?quote:
Ohh shit. Dat wordt nog lastig onthoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 10:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Nee ik ben niet uit de kastik ben gewoon geswitched.. tijd voor vernieuwing enzo
Ik was/ben Orea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |