Is ie toch ook?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
In zo'n interview lijkt die Hamilton me nog best sympathiek
Typisch geval van ruwe bolster, blanke pit.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
In zo'n interview lijkt die Hamilton me nog best sympathiek
Ik weet niet wie hier de pauper is als je geen Engels (accent of niet) kan verstaan?quote:
Hij kwam in het begin niet uit zijn woordenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier de pauper is als je geen Engels (accent of niet) kan verstaan?
Misschien snap jij het woord pauper nog niet helemaal, maakt niet uit hoor.
Cool hè, lang mogen opblijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Cool hè, lang mogen opblijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
En dat baseer je op?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij kwam in het begin niet uit zijn woorden. Denk dat ik beter engels kan verstaan/praten dan jij gab
.
Engelse familliequote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Hopen dat Lewis terugkomt. Hij breakt!
Inderdaad lol, anders zat hij nu nog beetje op de playstation, laat gaan joh trainerquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef luckass het volgende:
Zwinkels. Boeiend zo'n traininkje in de winterstop.
Haha, nee, die is verdwenen naar Engeland.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Dat is toch niet die keepert die door z'n vrouw anaal werd genomen?
Ik ben geen negerquote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Engelse negert, het moet niet gekker worden.
Lewis.
Waterreus woont gewoon weer in Nederland hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, nee, die is verdwenen naar Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |