quote:Op maandag 2 januari 2012 00:17 schreef AchJa het volgende:
Boehoe snik, snik... wind...
Flikker toch op en ga gooien stelletje verdrietzakken.
Qua kleding ook een echte directeurquote:Op maandag 2 januari 2012 00:20 schreef BB-King het volgende:
Ziet er wel typisch uit als een dart baas qua postuur.
quote:
Dom van Lewis dit ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
Wade blijft, dat publiek haat Lewis dadelijk nog meer .. loltactics jonge!
Striptease van Hazel lijkt me wel aardigquote:Op maandag 2 januari 2012 00:22 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen ze de kut van Hazel niet op die tochplek luchtdicht maken. ^^
Die wade prikt hem dan zo in de bull.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Striptease van Hazel lijkt me wel aardig
Joaquote:Op maandag 2 januari 2012 00:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Striptease van Hazel lijkt me wel aardig
Wat is 'ie toch grappig he, die Koert.twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-01-2012 om 00:07:30BREKEND: Finaleplaats Lewis staat op de tocht! #rtl7darts reageer retweet
Zou zomaar kunnen, al heb je dan wel een probleem qua publiek. Met kaartjes enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:23 schreef BB-King het volgende:
Laat me raden... partij wordt gestaakt en wordt morgenmiddag overgespeeld met 2-0 Wade
De winnaar speelt later op de avond nog de finale.
Koertquote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Wat is 'ie toch grappig he, die Koert.twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-01-2012 om 00:07:30BREKEND: Finaleplaats Lewis staat op de tocht! #rtl7darts reageer retweet
Valt me mee dat hij niet met Blew-is komt...quote:Op maandag 2 januari 2012 00:24 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 02-01-2012 om 00:01:43Ze hebben wind rtl7darts dat word waaier rijden voor de heren game onnnn reageer retweet
Gertquote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef luckass het volgende:
Die wade trekt zijn trucendoos open er staat wind maar hij maakt lewis gek het lijkt thomas voeckler wel #rtl7darts
Gertje
Mwoh, bij het fietsen is het nog wel grappig maar dit slaat nergens op.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Gert
Waarom geeft men die dorpsidioot een podium
OMG ahaha alle debielen hebben met ons ingeschakeld zie ik al.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef luckass het volgende:
Die wade trekt zijn trucendoos open er staat wind maar hij maakt lewis gek het lijkt thomas voeckler wel #rtl7darts
Gertje
Dorpsidioten doen het altijd goed bij rtl7.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Gert
Waarom geeft men die dorpsidioot een podium
Ik heb gewoon de slappe lach LOLquote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef luckass het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 02-01-2012 om 00:01:43Ze hebben wind rtl7darts dat word waaier rijden voor de heren game onnnn reageer retweet
De Zamboniquote:Op maandag 2 januari 2012 00:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
doet me denken aan de vorige Winterspelen waar die ijswagens dienst weigerde
Barney zit nog steeds te bedenken hoe hij zichzelf van het leven beroofdquote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef Szura het volgende:
RTL zou pas baas zijn als ze Barney als studiogast strikten
Die laat z'n kop nog een tijdje niet meer zien op de Nederlandse tv vrees ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef Szura het volgende:
RTL zou pas baas zijn als ze Barney als studiogast strikten
Mwah, allemaal weer een paar kilo lichter... dat is juist positief.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of erger. Álle ventilatiekanalen dicht.
Dit speelt hij wel perfect uit hoor mentaal gezienquote:
Hamilton deed het vanavond ook, lukte niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
Twee keer dubbel 18 was de bedoeling van Wade, zie je ook niet vaak.
In die partij van net ook al toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
Hamilton nog in de vorige halve finale dacht ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
Hoop het wel voor haar. Ze zal waars blind zijn .quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef BB-King het volgende:
Ik vermoed dat dat popje van Lewis altijd bovenop ligt tijdens de seks.
Dan zet je die stream uit..quote:Op maandag 2 januari 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
Hallo he. Wat ligt de stream van RTL een straatlengte achter op de tv, zie alles een minuut later.
De wind kwam van links!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:45 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, ik ben weer terug. Is die wind nou weg?
Kriebels aan haar kut.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:46 schreef Szura het volgende:
Ik snap het niet. Waarom maakt dat Pickwick-wijf op het eind van de reclame zo'n debiele bewegingen
Volledig misplaatst inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef luckass het volgende:
Cupcakes en thee reclames tijdens het darten?
Wat doet Zwinkels daar überhaupt?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef Szura het volgende:
Die Maijer met z'n blieje bakkus weer
Overigens zit er een Theo Janssen dunne versie naast Co.
Ze nodigen alle dartsliefhebbers uit die ook maar een heel klein beetje bekend zijnquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze nodigen alle dartsliefhebbers uit die ook maar een heel klein beetje bekend zijn
ik ken die man nog van Ajax 2...quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze nodigen alle dartsliefhebbers uit die ook maar een heel klein beetje bekend zijn
Iig iemand die niet meer mag darten, want die stomme bokaal is al uitgereikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad.Morgen Emile Roemer zeker?
Ach ja, het was beter dan dat Gillette-geval bij VI.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iig iemand die niet meer mag darten, want die stomme bokaal is al uitgereikt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:55 schreef Grifte het volgende:
Wade heerlijk aan het gooien, maak die Lewis maar helemaal af
Jij zult ongetwijfeld ook wat meer gespreid over het bord gooien.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het normaal dat je die gaten zo ziet bij een dartbord?Dat heb ik niet ..
Nee, ik gooi van 1 meter afstand. Dus heel vaak T20.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij zult ongetwijfeld ook wat meer gespreid over het bord gooien.
Is ie toch ook?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
In zo'n interview lijkt die Hamilton me nog best sympathiek
Typisch geval van ruwe bolster, blanke pit.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
In zo'n interview lijkt die Hamilton me nog best sympathiek
Ik weet niet wie hier de pauper is als je geen Engels (accent of niet) kan verstaan?quote:
Hij kwam in het begin niet uit zijn woordenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier de pauper is als je geen Engels (accent of niet) kan verstaan?
Misschien snap jij het woord pauper nog niet helemaal, maakt niet uit hoor.
Cool hè, lang mogen opblijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Cool hè, lang mogen opblijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur
En dat baseer je op?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij kwam in het begin niet uit zijn woorden. Denk dat ik beter engels kan verstaan/praten dan jij gab
.
Engelse familliequote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Hopen dat Lewis terugkomt. Hij breakt!
Inderdaad lol, anders zat hij nu nog beetje op de playstation, laat gaan joh trainerquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef luckass het volgende:
Zwinkels. Boeiend zo'n traininkje in de winterstop.
Haha, nee, die is verdwenen naar Engeland.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Dat is toch niet die keepert die door z'n vrouw anaal werd genomen?
Ik ben geen negerquote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een Engelse negert, het moet niet gekker worden.
Lewis.
Waterreus woont gewoon weer in Nederland hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, nee, die is verdwenen naar Engeland.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waterreus woont gewoon weer in Nederland hoor.
ja beloften enzo hequote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef BB-King het volgende:
Had die Zwinkels nu echt niet die laatste 20 minuten kunnen afkijken?
Het is maar een reservekeeper.
Arm wijf, met die dikzak.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, ze is goed in bed volgens Lewis.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:28 schreef vincerusso het volgende:
dan zie je meteen weer die blije grafbek van maijer godsamme wat een kater krijg je ervan zeg
Hadden ze in een interview een paar dagen geleden nog uitgebreid over.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Marcel weer met die grijns.
Heb wel medelij met die chick van lewis. Wat zal ze het kut hebben in bed.
Kiest ze toch zelf voor?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Die doet al het werk.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Marcel weer met die grijns.
Witlock is juist de arrogantste van de vier.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een arrogante kutspelers zaten er in de halve finales, behalve Whitlock
ALs ik haar was zou ik dan toch voor Jelle Klaassen gaanquote:Op maandag 2 januari 2012 01:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hadden ze in een interview een paar dagen geleden nog uitgebreid over.
Hamilton is een vies, fatsig mannetjequote:Op maandag 2 januari 2012 01:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Witlock is juist de arrogantste van de vier.
Hamilton arrogant noemen
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Witlock is juist de arrogantste van de vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |