De wind kwam van links!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:45 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, ik ben weer terug. Is die wind nou weg?
Kriebels aan haar kut.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:46 schreef Szura het volgende:
Ik snap het niet. Waarom maakt dat Pickwick-wijf op het eind van de reclame zo'n debiele bewegingen
Volledig misplaatst inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:47 schreef luckass het volgende:
Cupcakes en thee reclames tijdens het darten?
Wat doet Zwinkels daar überhaupt?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef Szura het volgende:
Die Maijer met z'n blieje bakkus weer
Overigens zit er een Theo Janssen dunne versie naast Co.
Ze nodigen alle dartsliefhebbers uit die ook maar een heel klein beetje bekend zijnquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze nodigen alle dartsliefhebbers uit die ook maar een heel klein beetje bekend zijn
ik ken die man nog van Ajax 2...quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze nodigen alle dartsliefhebbers uit die ook maar een heel klein beetje bekend zijn
Iig iemand die niet meer mag darten, want die stomme bokaal is al uitgereikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad.Morgen Emile Roemer zeker?
Ach ja, het was beter dan dat Gillette-geval bij VI.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iig iemand die niet meer mag darten, want die stomme bokaal is al uitgereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |