Broncos hebben de tiebraker en de Chargers liggen er al uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:18 schreef OmniRocket het volgende:
wat gebeurt er bij een 3-way tie met Broncos, Chargers en Raiders?
De eerste 3 kunnen 8-8 eindigen. Met de Chiefs er vlak achter met 7-9. Een heel evenwichtige divisie dusquote:Op maandag 2 januari 2012 00:38 schreef The_Playmaker het volgende:
Verbijsterend dat een team uit de AFC West naar de playoffs moet.
Bengals zijn niet door, die zijn 3e in de divisie. Max2 gaan er door toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik denk dat ik het toch fout heb met de Titans.
Op dit moment zijn de Bengals door. (kan het alleen niet goed verklaren)
Bengals door bij een win of als naast een NYJ loss, een Oak/den loss
Om te huilen ja!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:42 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
De eerste 3 kunnen 8-8 eindigen. Met de Chiefs er vlak achter met 7-9. Een heel evenwichtige divisie dus
Ja ik vind het ook een beetje vaag, maar er staat op NFL.com:quote:Op maandag 2 januari 2012 00:50 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bengals gaan alleen door bij een win denk ik, bij een loss hebben ze een slechter Division en conference record dan Titans.
9:37quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef dustinoo het volgende:
Hoelang nog op de klok bij raiders? :$
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Touchdown chiefs chargers, lijkt me afgelopen.
Het is in het stadion doorgedrongenquote:
high-fives galore inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2012 01:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het is in het stadion doorgedrongen
Steelers denk ik. Oefenpotje.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef The_Playmaker het volgende:
Wie ook mag spelen tegen de Raiders/Broncos gaat dus gewoon winnen in de first round.
quote:Norm Van Brocklin, also known as " The Dutchman"
Passed for 554 yards on September 28th, 1951. Over 60 years ago.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:31 schreef PirE het volgende:
Vooral niet naar de OT bij Seahawks/Cardinals gaan ESPNAmerica.
Stelletje mongolen daar denkt dat de VS alleen maar een oostkust heeft.
+3 mag ik toch hopen, of moneyline?quote:
550 to win 500 op Zona -2.5 voor mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
Combo´tje op Unibet, 50 euro winst op ´t spel.
Ik geef de Giants een goede kans om ver te komen. Giants hebben van de NFC teams de meeste kans om Green Bay te verslaan. Goede offense die kan scoren, goede QB, pass rush, de tools zijn daar).quote:Op maandag 2 januari 2012 09:21 schreef Guard het volgende:
Giants dus in de play-offs, en ik geef ze nog best een goeie kans in Wildcard game tegen de Falcons.
Divisional play-offs wordt een heel ander verhaal, of tegen de defense van de Niners on the Westcoast, of tegen de offense van Green Bay in Lambeau... Ik geef het je te doen...
Dat worden allemaal losing recordsquote:Op maandag 2 januari 2012 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Shit zeg, ik zie net de conferences waartegen de AFC West volgend jaar speeld. AFC North en NFC South ....
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef Dos37 het volgende:
Hopen dat Detroit trouwens wint van Saints.
Yup, ze spelen gewoon weer tegen elkaar, in Foxboroughquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Ook voor het eerst sinds mensenheugenis volgend jaar geen Colts - Patriots, of spelen de AFC South en East volgend jaar toevallig tegen elkaar?
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, ze spelen gewoon weer tegen elkaar, in Foxborough
Geen verrassing. Ik ben benieuwd wat de Chargers doen met Norv.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Raheem Morris en Spagnuolo ontslagen.
Grote schoonmaak in Indy.quote:The Indianapolis Colts fired president Bill Polian, GM Chris Polian, and their entire front office.
Jim Caldwell and his staff will likely also be moving on once owner Jim Irsay decides on new management.
Nu maar afwachten wat ze met de optie van Manning doen.quote:
Als het grote schoonmaak in Indianapolis is, denk ik niet dat Reggie Wayne, Robert Mathis en Dwight Freeney ook nog terugkeren.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu maar afwachten wat ze met de optie van Manning doen.
Dan blijft er weinig over.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als het grote schoonmaak in Indianapolis is, denk ik niet dat Reggie Wayne, Robert Mathis en Dwight Freeney ook nog terugkeren.
Tegen Denver met Tebow kan ik nog wel gaan Quarterbacken voor de Steelersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef popolon het volgende:
Nou de Steelers gaan ook lekker de playoffs in met Ben half functioneel en Mendenhall out for the season.
Tegen de Broncos redden ze het nog wel. Maar tegen de Ravens/Patriots?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef popolon het volgende:
Nou de Steelers gaan ook lekker de playoffs in met Ben half functioneel en Mendenhall out for the season.
Artikel is van voor het bericht dat de Polians weg zijn maar wel een interessante read.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Terreros85 het volgende:
Peyton was shocked door de beslissing om Polian weg te sturen. Volgens wil Irsay heel graag Luck draften en heeft hij niet genoeg vertrouwen dat Polian dit doet.
Dat stuk over Donald Brownquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Artikel is van voor het bericht dat de Polians weg zijn maar wel een interessante read.
http://www.grantland.com/(...)-years-in-the-making
Eerlijk gezegd vind ik het maar een suf stukje. Zo zijn er elk jaar voor iedere speler bij welk team dan ook tig redenen te bedenken waarom je daar vooral niet terecht zou moeten komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef Dos37 het volgende:
http://espn.go.com/espn/p(...)eason-knows-good-him
Leuk stukje waarom Luck de draft nog maar een jaar links moet laten liggen.
Dit lijkt me meer een "er is niet veel soeps als alternatief dus laten we hem dan maar behouden". Gaan al meerdere geruchten dat andere kandidaten zoals Cowher en Gruden al "nee" hadden gezegd.quote:
Dat wordt inderdaad al gezegd. Of Billick terugkeert is ook nog maar de vraag. Die zit wel lekker in de booth. Wat hij overigens prima doet. Erg prettig om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een "er is niet veel soeps als alternatief dus laten we hem dan maar behouden". Gaan al meerdere geruchten dat andere kandidaten zoals Cowher en Gruden al "nee" hadden gezegd.
Zal Albert niet blij mee zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:29 schreef Guard het volgende:
Lang leve de stats in NFL:
Since the Pats dropped Albert Haynesworth they went 8-0. When the Bucs picked him up, they went 0-8. uit TMQ
Saints - Patriots.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog steeds volledig vertrouwen in mijn voorspelling voor dit seizoen: Packers - Ravens.
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:29 schreef Dos37 het volgende:
Packers -Patriots dat wordt hem, hoop natuurlijk op Giants.
Jammer dat hun Defense niemand kan afstoppen al is het Curtis Painterquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:00 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Denk ik ook ja.
Niemand kan Brady to Gronkowski en co of Rodgers to Nelson en co afstoppen.
De grote vraag is idd of de high-powerd offenses nu wel garant staan voor playoff/superbowl successen of wordt het uiteindelijk toch weer: defense wins championships...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hoop op Patriots - Packers, omdat het dan een nagelbijter van 64-60 wordt. Ik denk dat de Pats in de AFC de beste papieren hebben, misschien Baltimore. In de NFC zou het me niet verbazen als de Packers of Saints er vroegtijdig uit liggen. Je zag vorig jaar wat er met de Saints gebeurde en de Packers hebben een Patriots-esque verdediging. Daar kunnen de Giants of Lions ook wel een truukie op.
Dus behoren de Play off's bij Regular season neem ik aan.quote:What is included in the NFL Game Pass "Premium Season" subscription?
A: The "Premium Season" subscription to NFL Game Pass includes: access to live 2011 Preseason and Regular season games
Volgens mij niet, of je moet het bij het bestellen erbij hebben genomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Met Game Pass Premium kan ik daar de play off's ook mee zien. Dit staat er in de FAQ.
[..]
Dus behoren de Play off's bij Regular season neem ik aan.
quote:PLAYOFFS SUBSCRIPTION
Watch every 2011 Regular Season game AND every Playoff game on-demand and commercial-free. Access begins January 7th through February 13th.
Giants pass defense is de op 3 na slechtste pass defense in de NFL maar vreemd dat je daar niemand over hoort. Breese en Rodgers gooiden ieder 4 TD's tegen hun defense. En de Lions D? Vraag maar aan Matt Flynn hoe goed die zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik hoop op Patriots - Packers, omdat het dan een nagelbijter van 64-60 wordt. Ik denk dat de Pats in de AFC de beste papieren hebben, misschien Baltimore. In de NFC zou het me niet verbazen als de Packers of Saints er vroegtijdig uit liggen. Je zag vorig jaar wat er met de Saints gebeurde en de Packers hebben een Patriots-esque verdediging. Daar kunnen de Giants of Lions ook wel een truukie op.
Nee zaterdag om 22:30 Nederlandse tijd. Bengals - Texans.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Eerstvolgende wedstrijden zijn aanstaande zondag toch pas?
Dat is voor NFL Game Rewind, niet Game Pass.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef popolon het volgende:
Regular Season is het gewone seizoen.Geen playoffs.
Ik zie dat de playoffs $19.99 kosten, moet kunnen.
[..]
Play-offs moest je apart aanvinken (50 euro extra). Heb dat zelf niet gedaan omdat ESPNAmerica de play-offs uitzend. Is nu 53 euro voor 11 wedstrijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Met Game Pass Premium kan ik daar de play off's ook mee zien. Dit staat er in de FAQ.
[..]
Dus behoren de Play off's bij Regular season neem ik aan.
Ok dan. Ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee zaterdag om 22:30 Nederlandse tijd. Bengals - Texans.
Thx voor de update trouwens.
Oww!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat is voor NFL Game Rewind, niet Game Pass.
Game Pass is ongeveer de non-US variant van Game Rewind, alhoewel je bij Game Rewind de wedstrijden pas na afloop kan bekijken.quote:
quote:Aaron Rodgers routed Drew Brees to be the Associated Press' first-team All-Pro quarterback, winning by a 47 1/2 to 2 1/2-vote margin.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef rgras het volgende:
Cincinnati - Houston
Pittsburgh - Denver
Detroit - New Orleans
Atlanta - New York Giants
Hoe je een Tango danstquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:59 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat zou Matt Leinart nou in hemelsnaam aan nuttige info te melden hebben?
Misschien kan hij zijn interceptions record in een single play-off game aanscherpenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:00 schreef vivelafete het volgende:
Zou mooi zijn als Delhomme erin komt! Wat een held!
Hij is idd niet de beste speler die er ooit is geweest, toch een held!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien kan hij zijn interceptions record in een single play-off game aanscherpen
Hopen dat die kicker een epileptische aanval krijgt van al die snelle bewegingenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom al die fans achter die goal posts staan te zwaaien zodra de tegenstander een FG kickt. Vanaf zo'n afstand kun je al bijna nauwelijks die doelpalen zien, laat staan iemand die met een towell staat te zwaaien.
In het basketball kan het invloed hebben maar dit slaat soms nergens op haha. Het ergste is dat ze nu gaan denken dat het missen van die FG mede dankzij hun komt!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Hopen dat die kicker een epileptische aanval krijgt van al die snelle bewegingen
Dat denken zequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
In het basketball kan het invloed hebben maar dit slaat soms nergens op haha. Het ergste is dat ze nu gaan denken dat het missen van die FG mede dankzij hun komt!
Helemaal believable in a domequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Theorie 2: Het gezwaai zorgt voor luchtwervelingen waardoor de bal naast gaat
Verkeerde zwaaitechniek.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:36 schreef The_Playmaker het volgende:
FG is good. Toch niet hard genoeg gezwaaid!
Dit was een verkapte puntquote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef Guard het volgende:
rustug wachten op de game in NOLA, this one is over...
Domme INT trouwens...
Mazzel dat ie niet teruggebracht werd. Nu is het net of ze punten op 4th down. Weinig yards verlies.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef Guard het volgende:
rustug wachten op de game in NOLA, this one is over...
Domme INT trouwens...
Knock it down, know your down & distance...quote:
Blockenquote:
Edit: ik lees niet goed, sorryquote:Op zondag 8 januari 2012 01:56 schreef PirE het volgende:
Volgens mijn bookmaker is Texans @ Ravens een early game op zondag (19:00 dus), hopen dat de "late" game om 22:30 begint dat scheelt me weer een vrije dag.
Volgens NFL.com niet..?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas, morgen 1.00 pm ET & 8.00 PM ET
Ja, nou ga ik er juist op lettenquote:Op zondag 8 januari 2012 02:21 schreef PirE het volgende:
Tip, ga het aantal keer dat Brees zijn vingers likt niet tellen
Trust me, hij doet het heel vaak, 1x pre-huddle en minimaal 1x zodra ze lined up staanquote:Op zondag 8 januari 2012 02:22 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ja, nou ga ik er juist op letten
En nu dus een TD van de labrador.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Zonde. Dat had gewoon een punt moeten zijn.
In College kan ik dat een beetje hebben, die gasten zijn nog jong (op opa Weeden na), maar als pro moet je toch kunnen tackelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:47 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog proberen te tackelen. Ze kunnen nog geen bejaarde tackelen.
Dat dus, nu moet je gewoon punten pakken anders is het gewoon 14-14 at the half.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:07 schreef The_Playmaker het volgende:
De Lions moeten echt gaan profiteren van die turnovers anders heb je er nog niks aan.
Idd. Dat doen teams als de Packers en Pats dus wel. Die zetten dat meteen om in punten.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat dus, nu moet je gewoon punten pakken anders is het gewoon 14-14 at the half.
Hoppa, 1st downquote:Op zondag 8 januari 2012 03:22 schreef The_Playmaker het volgende:
De Saints gaan er gewoon voor op 4th down. No problem.
Geen TD, 1st down op de 1 yard toch?quote:
Geen ideequote:
Dat doen ze het hele jaar al, jong team ook natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:33 schreef The_Playmaker het volgende:
Dat had gewoon twee keer een INT kunnen zijn. De Lions maken het zichzelf moeilijk.
Geen spotfoul toch? Dus yards van de previous spot (of half the distance zoals in dit geval)quote:
Popo, de Packers zijn het op één na jongste team. De Lions het op 3 na oudste team.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat doen ze het hele jaar al, jong team ook natuurlijk.
The future is ours!
Dat zal het wel zijn, dacht eerst dat het PI wasquote:Op zondag 8 januari 2012 03:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Geen spotfoul toch? Dus yards van de previous spot (of half the distance zoals in dit geval)
Ik bedoel eigenlijk de picks de laatste jaren, die waren eindelijk goed. En Hanson is ook al 86, helpt ook al niet met het gemiddelde.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Popo, de Packers zijn het op één na jongste team. De Lions de op 3 na oudste team.
http://espn.go.com/blog/n(...)ranks-at-53-man-cuts
De Lions hebben een vrij oude OL. 2 spelers al boven de 30. Die moeten ze toch op een gegeven moment gaan vervangen. Protect your franchise.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de picks de laatste jaren, die waren eindelijk goed. En Hanson is ook al 86, helpt ook al niet met het gemiddelde.
'T was Unnecessary Roughnessquote:Op zondag 8 januari 2012 03:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, dacht eerst dat het PI was
Komt goer. Millen is weg.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:47 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De Lions hebben een vrij oude OL. 2 spelers al boven de 30. Die moeten ze toch op een gegeven moment gaan vervangen. Protect your franchise.
Game over, Saints win.quote:Op zondag 8 januari 2012 03:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Yep en dit is het begin van het einde.
Homer refs, you gotta protect the Saints @ Packers game.quote:
Daar heb je 4th down voor.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:05 schreef Guard het volgende:
3rd & short kunnen ze dan niet converteren...
To be fair: ik heb hash-marks beter zien tackelen dan de Lions vandaag doen...quote:Op zondag 8 januari 2012 04:07 schreef The_Playmaker het volgende:
Thomas heeft gewoon dik 100 yd na contact vandaag.
my thoughts exactlyquote:Op zondag 8 januari 2012 04:12 schreef PirE het volgende:
Ik kijk even of de Lions wat kunnen deze drive, anders ga ik naar bed.
Ik zie geen conclusive evidence om hem terug te draaien, maar die refs....quote:
Die zaten al een paar keer goed mis ten nadele van Detroit.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zie geen conclusive evidence om hem terug te draaien, maar die refs....
Daarom de twijfel..quote:Op zondag 8 januari 2012 04:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Die zaten al een paar keer goed mis ten nadele van Detroit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |