Ja, echt een reden om te gaan kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef TheGOAT het volgende:
Dakar kijken, iemand is doodgegaan daar, een 38-jarige argetijn op de motor dacht ik
Jij ook weer lekker aan het schelden. Goed niveau weer dankzij jouquote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk?
Altijd hetzelfde met die tyfusAjacieden. Hoelaat gaan ze weer verder?
Happelquote:
Hij zei 'u kunt de partij live zien op www..".quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel toch? Hij zei toch "Maar wij zijn er zodalek ook weer met..."
Net zoveel een sport als darts inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef inZanity het volgende:
Dakar
Sowieso 'sporten' met auto's en motorfietsen..
Okquote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Je zou maar 30 eu (x8.00) hebben ingezet op Hamilton bij 3-5 achter![]()
![]()
![]()
Wilde eigenlijk 120 eu inzetten, maar ging over maximale winst oid bij Unibet
Homo.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef inZanity het volgende:
Dakar
Ja, en daarna zei hij dat tv ook zsm weer terugkwam. Langer luisteren dan je oren lang zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zei 'u kunt de partij live zien op www..".
Darts is een stuk minder zwaarquote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Net zoveel een sport als darts inderdaad
Ah leuk. Ramptoerisme.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef TheGOAT het volgende:
Dakar kijken, iemand is doodgegaan daar, een 38-jarige argetijn op de motor dacht ik
Als je deze week vaker hebt gekeken, kun je verwachten dat ze dan gewoon vanaf het begin gaan uitzenden.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, en daarna zei hij dat tv ook zsm weer terugkwam. Langer luisteren dan je oren lang zijn.
Dat is toch helemaal geen uitdrukking gekkie.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, en daarna zei hij dat tv ook zsm weer terugkwam. Langer luisteren dan je oren lang zijn.
Adamsquote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Wie wordt het?
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef inZanity het volgende:
Dakar
het word je dronken vaderquote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Tieft eens op met die kutpolls van je. Ambro, kan je niet eens wat aan dat postgedrag van die Ajacied doen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tieft eens op met die kutpolls van je. Ambro, kan je niet eens wat aan dat postgedrag van die Ajacied doen?
Inderdaad, eraf mieteren die mongolquote:Op zondag 1 januari 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tieft eens op met die kutpolls van je. Ambro, kan je niet eens wat aan dat postgedrag van die Ajacied doen?
Wat een homopollquote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En jij bent zeker de heilige van het stel. Zwijg als jij zelf niet beter bent huilebalkquote:Op zondag 1 januari 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb op 'Ik weet het niet gestemd' want hoe kan je dat nu al weten dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De keuze is nogal beperkt.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
• Lewis/Wade
• Hamilton
• Ik weet het niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll gemaakt door een VMBO'er.quote:
Wat verwacht jij van deze partij?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
Beter haalt Wade zometeen weer wat gekke shit uit. Het publiek bedanken als ze Lewis uitfluiten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |