Die gast heeft altijd van die enorme verhalenquote:
Topstad dat Eindhovenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ook een mooie.
De avond op stratumseind begonnen. Ineens een gigantische klap metertje of 10 verderop (arme oortjes van Isdatzo).. ik zei nog "welke mongol steekt zo'n vuurwerk nou hier tussen alle mensen af".
Komt er zo'n kerel met een bloedend stompje voorbij gekropen om daarna bij de buurkroeg op tafel te gaan liggen bloeden.
Goed bezig. Wat denken die mensen
.
Whehehe, wat een rund.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ook een mooie.
De avond op stratumseind begonnen. Ineens een gigantische klap metertje of 10 verderop (arme oortjes van Isdatzo).. ik zei nog "welke mongol steekt zo'n vuurwerk nou hier tussen alle mensen af".
Komt er zo'n kerel met een bloedend stompje voorbij gekropen om daarna bij de buurkroeg op tafel te gaan liggen bloeden.
.
Eindhoven de gekste!quote:
Mja er lopen wel wat sukkels rond ja. Maar ik laat m'n avond er niet door verpesten.. uiteindelijk in 't beursgebouw een prima feestje gehadquote:
Ja, ik kan er ook echt geen medelijden mee hebben. Ik heb zelf niet gezien dat hij het ook afstak (alleen de flits), maar anderen wel (en dat 'ie het ineens weg probeerde te gooien.. BAM).quote:
Wat zei ie toen ie langsliep? "MOE 'K 'M STOMPEN?!"quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ook een mooie.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Wat zei ie toen ie langsliep? "MOE 'K 'M STOMPEN?!"Ja die kwam ook voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En: ZUNNE GROTE VUURBAL MONGOL JONGE.
Niveautje hoor.
Huilen dan.
Gezelligquote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef jna het volgende:
Morgen fijn bellen met de mensjes van UPS over mn pakketje en Hopperdehopman
Wat had je verwacht in Eindhoven?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja die kwam ook voorbij. En: ZUNNE GROTE VUURBAL MONGOL JONGE.
Niveautje hoor.
ja nouja, ALS het ergens bezorgd is bij de buren Hopman (zelf denk ik dat de bezorger het gewoon heeft gejat) dan snap ik wel dat Hopman er van uit gaat dat er bij mij een briefje in die brievenbus ligt dat ik het daar kan ophalen. Vooral tijdens de feestdagen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezellig.
Hij heeft je pakketje nog niet uit eigen initiatief gebracht? Wat een lul. Neem aan dat je adres erop staat dus kan 'ie 't gewoon zelf ff afgeven.
Ja, maar we zijn ondertussen ook al een heel jaar verderquote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ah zo, dacht dat 't al veel eerder was. Ik word oud denk ik.
Heul geen heel jaar. Het jaar is net begonnenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn ondertussen ook al een heel jaar verder
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef jna het volgende:
JAAAA![]()
HOPMAN
![]()
![]()
Ik UPS nog een keer gebeld zonet, blijkt dat pakketje 5 straten verderop te zijn bezorgd___! Dus ik wilde eigenlijk net daar naartoe lopen, gaat de deurbel waarbij mevrouw Hopman voor de deur staat met mn pakketje
JAAAA![]()
HOPMAN
![]()
![]()
Ik UPS nog een keer gebeld zonet, blijkt dat pakketje 5 straten verderop te zijn bezorgd___! Dus ik wilde eigenlijk net daar naartoe lopen, gaat de deurbel waarbij mevrouw Hopman voor de deur staat met mn pakketje
JAAAA![]()
HOPMAN
![]()
![]()
Ik in elk geval niet, blijf daar liefst zo ver mogelijk vandaan.quote:
BAM BAM BAM! BAM!quote:
Wat doe je hier. Je zou toch gaan zuipen?quote:
Ja, slapenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef jna het volgende:
Nou ik kan wel raden wat daar gebeurt als ie weer thuis is
Jonge, dean is dan zo katjelam dat er niks meer gebeurt hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef jna het volgende:
Nou ik kan wel raden wat daar gebeurt als ie weer thuis is
Ik heb iemand gecomment dat het filmpje had geliked. Nu heeft ie dat verwijderd en nu zie ik m in mijn fb.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef jna het volgende:
Oh Tante, je vindt op fb een link leuk over een chick dr kont. Klopt dat of is het zo'n ding waar je op hebt geklikt en dan meteen doorspamt?
Ik moest me inhouden om niet zelf te klikkenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb iemand gecomment dat het filmpje had geliked. Nu heeft ie dat verwijderd en nu zie ik m in mijn fb.Bedankt voor het melden.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden om niet zelf te klikken
Challenge accepted!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge, dean is dan zo katjelam dat er niks meer gebeurt hoor.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef Lithia het volgende:
Bijna.
Het heeft maar 4% alcohol gelukkig, maar wordt het per glas geteld of per fles?
Klysmaquote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon per hoeveelheid. Fles, glas, slok, whatever.
Procent komt van pro centum = per honderd.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Lithia het volgende:
Alle andere drank wordt vaak verteld hoeveel suiker, vet, etc in zit, per 250 ml. In dit geval niet.
Sorry dat ik zo achterlijk ben hoor.
Zo weinig?quote:
Oke, okequote:Op maandag 2 januari 2012 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Procent komt van pro centum = per honderd.
Dus 4% van je kratje, 4% van je fles, 4% van je glas, 4% van je slok.
4% is geen vast getal zoals 4 gram wel is. Als er 4 gram alcohol per honderd gram drank inzit, dan is het 4% (massaprocent).
Ja oplichters!quote:
iPhone 3 toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ja oplichters!
Weet je trouwens wat geen oplichterij is? Een iPhone 32gb voor slechts €190!
Het percentage in je glas is 't zelfde als in de fles, namelijk x per 100. En dan klopt het niet. 3.5/250*100 = 1.4% Als je er vanuit gaat dat 1ml water 1 gram weegt.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke, okeDus als er op Spa Fruit staat dat er 3.5 gram suiker staat per 250 ml... en er staat eronder dat het 3.9 procent is... wilt dat zeggen dat die procent telt per fles?
Godver, wat voel ik me achterlijk
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het percentage in je glas is 't zelfde als in de fles, namelijk x per 100. En dan klopt het niet. 3.5/250*100 = 1.4% Als je er vanuit gaat dat 1ml water 1 gram weegt.
3.5 gram per 250 milliliter is 't zelfde als 1.4 gram per 100 milliliter.
Blijft leuk... Maarja, geld.quote:
Thuis geleerd van papa en mamaquote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Krijg je dat op de basisschool al dan?
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
Vieze alcoholist. Hoeveel % heb je al op?
SINDS WANNEER DEEL JIJ BIER MET DEAN?!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies.
GIJ BLIJFT GODVERDOMME VAN MIJN BIER AF, VUILE KUTHOER!
Graag ook van mijn whisky afblijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef Lithia het volgende:
Ik heb iets gevonden wat uit 1820 komt en het is 40%
Vet!
Sinds wij mannen zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
SINDS WANNEER DEEL JIJ BIER MET DEAN?!
Je hebt toch te veel hier rondliggenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Graag ook van mijn whisky afblijven
Whisky is toch om op te drinken.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Graag ook van mijn whisky afblijven
mannenliefde. J'adore!quote:
Welkom terug!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Whisky is toch om op te drinken.
Nee, die van de rijst.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef Lithia het volgende:
Hoe werkt wiskey/whisky/wisky. Moet ik het in zo'n mini glaasje stoppen of is dat voor noobs?
Drinken ja, niet zuipen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Whisky is toch om op te drinken.
Ik drink het met liefdequote:
Definieer goedequote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
Mits goede dan. Slechte mag je wel zuipen.
okequote:
quote:
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef The_Dean het volgende:
Had je maar van de whisky af moeten blijven. En het ging erom dat ik dronken was, en dat ben ik niet.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Lithia het volgende:
Ik ben altijd opvliegend geweest. Sinds mijn geboorte
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Lithia het volgende:
FOK!
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
FLIKKER OP
Belangrijker is, wat is daarop je antwoord?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef Lithia het volgende:
Hihi, ik kreeg net een huwelijksaanzoek.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Een fok!er heeft me al te pakken. Sorry man
Was het goede whiskey?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:27 schreef Lithia het volgende:
les nummer 1: nooit wiksy te snel drinken
jij hebt toch ook verkantie?quote:
ik ook, daarom blijf ik mooi thuisquote:Op maandag 2 januari 2012 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben nog gesloopt van nieuwjaarsnacht meisje.
Hoi!quote:
Je had dr ergens anders op moeten laten zittenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Blijkbaar ook een van de weinige kruisbanden die ik nog over heb verrekt...
Meisje: Mag ik op je rug?
- Ja sure
En dan op een flesje gaan staan met een chick op je rug = knie auw. Toen had ik er niet zo'n last van, maar nu wel.
Haha, ja nou dat ging niet werken die nacht. Had wel d'r nummer maar ik heb 't gepresteerd om er 13 cijfers van te maken.. dusseh.. jaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je had dr ergens anders op moeten laten zitten
Vrouwen die mannen als voertuig gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Blijkbaar ook een van de weinige kruisbanden die ik nog over heb verrekt...
Meisje: Mag ik op je rug?
- Ja sure
En dan op een flesje gaan staan met een chick op je rug = knie auw. Toen had ik er niet zo'n last van, maar nu wel.
Schaafwonden?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen als voertuig gebruiken
Ik en een van mijn beste vrienden hebben ook pijn op onze knieën toen we uitgingen.. alleen weet ik niet hoe dat komt.
Blauwe plekken enzoquote:
TONEEL IS VOOR HOMO'S! ALLE CULTUUR HET LAND UIT MET HUN SUBSIDIES!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef Lithia het volgende:
BLIJF MAAR LEKKER ZUIPEN MET JOUE TONEELBUDDIES IK VERMAAK ME WEL
Pijpen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen als voertuig gebruiken
Ik en een van mijn beste vrienden hebben ook pijn op onze knieën toen we uitgingen.. alleen weet ik niet hoe dat komt.
STEM VOOOR GEERT WILDER!11quote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
TONEEL IS VOOR HOMO'S! ALLE CULTUUR HET LAND UIT MET HUN SUBSIDIES!
Hoe neuk jij als jij ook op je knieën moet zitten?quote:
Hoezo moet ik op m'n knieën zitten om gepijpt te worden?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe neuk jij als jij ook op je knieën moet zitten?
JUIST! ALLE MENSEN KAPOTRIJDEN ZOALS IN GTA SAquote:
Wij hebben beiden blauwe plekken op onze knieën. hoe moet ik pijpen om dat te veroozaken?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo moet ik op m'n knieën zitten om gepijpt te worden?
Jullie hebben allebei gepijpt?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wij hebben beiden blauwe plekken op onze knieën. hoe moet ik pijpen om dat te veroozaken?
Met je mondquote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wij hebben beiden blauwe plekken op onze knieën. hoe moet ik pijpen om dat te veroozaken?
Hihi, homo's.quote:
ik pijp heul geen knieenquote:
hij aait mij.quote:
ik verkracht hem gewoon. boeiendquote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Als 'ie goed drinken is dan gaat 'ie meteen pitten. Arme lien.
quote:
Alleen kan dat niet want hij is geen planeet maar anders...!quote:
Tik 'm aan ouwe! *pets*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen kan dat niet want hij is geen planeet maar anders...!
Eigenlijk wel, maar kan de laatste tijd niet meer voor 2'en slapen.quote:
Ja, fuckers. Optyfen.quote:
Goeie poep gast!quote:
Heb je je oude kunnen verkopen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef jna het volgende:
Ik heb een haar in mn koekje gevonden, zal ik een foto maken en de fabrikant mailen?
Nee die ligt hier nog.quote:
En dan hopen op een pakket met productenquote:
En nu afwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef jna het volgende:
Bij dezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu afwachtenOp donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
IKR!quote:
Ja daarom, daar gaat mn pakket met koekjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IKR!
Nu krijg je natuurlijk een mail terug dat ze daar stopten met lezen en derhalve je klacht niet in behandeling hebben genomen
Haar in je chips, nieuwe poging!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ja daarom, daar gaat mn pakket met koekjes
quote:
quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef jna het volgende:
Waarna ik uiteraard wel even een pauze verdien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |