Die gast heeft altijd van die enorme verhalenquote:
Topstad dat Eindhovenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ook een mooie.
De avond op stratumseind begonnen. Ineens een gigantische klap metertje of 10 verderop (arme oortjes van Isdatzo).. ik zei nog "welke mongol steekt zo'n vuurwerk nou hier tussen alle mensen af".
Komt er zo'n kerel met een bloedend stompje voorbij gekropen om daarna bij de buurkroeg op tafel te gaan liggen bloeden.
Goed bezig. Wat denken die mensen
.
Whehehe, wat een rund.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ook een mooie.
De avond op stratumseind begonnen. Ineens een gigantische klap metertje of 10 verderop (arme oortjes van Isdatzo).. ik zei nog "welke mongol steekt zo'n vuurwerk nou hier tussen alle mensen af".
Komt er zo'n kerel met een bloedend stompje voorbij gekropen om daarna bij de buurkroeg op tafel te gaan liggen bloeden.
.
Eindhoven de gekste!quote:
Mja er lopen wel wat sukkels rond ja. Maar ik laat m'n avond er niet door verpesten.. uiteindelijk in 't beursgebouw een prima feestje gehadquote:
Ja, ik kan er ook echt geen medelijden mee hebben. Ik heb zelf niet gezien dat hij het ook afstak (alleen de flits), maar anderen wel (en dat 'ie het ineens weg probeerde te gooien.. BAM).quote:
Wat zei ie toen ie langsliep? "MOE 'K 'M STOMPEN?!"quote:Op zondag 1 januari 2012 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, ook een mooie.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Wat zei ie toen ie langsliep? "MOE 'K 'M STOMPEN?!"Ja die kwam ook voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En: ZUNNE GROTE VUURBAL MONGOL JONGE.
Niveautje hoor.
Huilen dan.
Gezelligquote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef jna het volgende:
Morgen fijn bellen met de mensjes van UPS over mn pakketje en Hopperdehopman
Wat had je verwacht in Eindhoven?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja die kwam ook voorbij. En: ZUNNE GROTE VUURBAL MONGOL JONGE.
Niveautje hoor.
ja nouja, ALS het ergens bezorgd is bij de buren Hopman (zelf denk ik dat de bezorger het gewoon heeft gejat) dan snap ik wel dat Hopman er van uit gaat dat er bij mij een briefje in die brievenbus ligt dat ik het daar kan ophalen. Vooral tijdens de feestdagen.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gezellig.
Hij heeft je pakketje nog niet uit eigen initiatief gebracht? Wat een lul. Neem aan dat je adres erop staat dus kan 'ie 't gewoon zelf ff afgeven.
Ja, maar we zijn ondertussen ook al een heel jaar verderquote:Op maandag 2 januari 2012 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ah zo, dacht dat 't al veel eerder was. Ik word oud denk ik.
Heul geen heel jaar. Het jaar is net begonnenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn ondertussen ook al een heel jaar verder
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef jna het volgende:
JAAAA![]()
HOPMAN
![]()
![]()
Ik UPS nog een keer gebeld zonet, blijkt dat pakketje 5 straten verderop te zijn bezorgd___! Dus ik wilde eigenlijk net daar naartoe lopen, gaat de deurbel waarbij mevrouw Hopman voor de deur staat met mn pakketje
JAAAA![]()
HOPMAN
![]()
![]()
Ik UPS nog een keer gebeld zonet, blijkt dat pakketje 5 straten verderop te zijn bezorgd___! Dus ik wilde eigenlijk net daar naartoe lopen, gaat de deurbel waarbij mevrouw Hopman voor de deur staat met mn pakketje
JAAAA![]()
HOPMAN
![]()
![]()
Ik in elk geval niet, blijf daar liefst zo ver mogelijk vandaan.quote:
BAM BAM BAM! BAM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |