abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106847289
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:33 schreef Wokkel het volgende:
Daar kan je geld mee verdienen!

[..]

Enorm misbruik gezinshereniging
En hoe vaak is dat nou werkelijk gebeurd? Goed, er zijn kennelijk Turken en Marokanen die tot 8 bruiden hebben binnengehaald. Maar waar hebben we het over: 2 man of honderden? Dat haal ik niet uit dat artikel. Ik zou het tijd- en geldverspilling vinden om speciaal een wet te maken voor een handvol mensen die creatief gebruik gemaakt hebben van de wettelijke mogelijkheden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_106986232
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:06 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

En hoe vaak is dat nou werkelijk gebeurd? Goed, er zijn kennelijk Turken en Marokanen die tot 8 bruiden hebben binnengehaald. Maar waar hebben we het over: 2 man of honderden? Dat haal ik niet uit dat artikel. Ik zou het tijd- en geldverspilling vinden om speciaal een wet te maken voor een handvol mensen die creatief gebruik gemaakt hebben van de wettelijke mogelijkheden.
Ga maar uit van minimaal 2 binnengehaalde partners per persoon, dan zit je denk ik wel aan de veilige kant. Die 2 partners halen op hun beurt ook weer mensen binnen, etc etc.

Jammer dat dit soort cijfers niet makkelijk te raadplegen zijn.
pi_106986641
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:06 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Is geen wet voor nodig, bij iedere aanvraag hoeft er alleen gekeken worden of diegene al eerder een mvv aangevraagd heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_106999906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 13:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is geen wet voor nodig, bij iedere aanvraag hoeft er alleen gekeken worden of diegene al eerder een mvv aangevraagd heeft
Tuurlijk wel, als er in de huidige wetgeving geen grond is om herhaaldelijke 'gezinshereniging' te weigeren, dan heb je een wetswijziging nodig.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_107003790
Nee, kan gewoon een eis zijn voor gezinsgerenig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:43:32 #56
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_107004384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, kan gewoon een eis zijn voor gezinsgerenig
Die eisen STAAN in de wet. Daar kunnen niet zomaar extra zaken aan toegevoegd worden zonder wetswijziging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')