quote:Op maandag 2 januari 2012 00:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Maandag AVRO, dinsdag de VARA, woensdag de EO (met onder meer de Muzikale Fruitmand) en de VPRO, donderdag de TROS en vrijdag Veronica.
Ja precies! Was echt creepy.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh daar moet ik maar eens gaan kijken dan.
En idd die special met platen achterstevoren draaien: I buried Paul........ Man, ik vond het echt eng.
Heb geen tv op m'n slaapkamerquote:
Bedankt voor de gezelligquote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bed roept
Dag lieve mensjes, het was me een waar genoegen. Graag tot een volgende keer.
Jullie hebben mijn week gezellig gemaakt.
Geheel wederzijds allemaal!quote:Op maandag 2 januari 2012 00:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bed roept
Dag lieve mensjes, het was me een waar genoegen. Graag tot een volgende keer.
Jullie hebben mijn week gezellig gemaakt.
't Is even wachten, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was 'm dan voor dit (afgelopen) jaar. Gelukkig is er dit jaar een nieuwe top 2000
Zolang de maya's maar geen roet in het eten gaan gooienquote:Op maandag 2 januari 2012 00:19 schreef Eska het volgende:
[..]
't Is even wachten, maar dan heb je ook wat.![]()
Welnee, da's gewoon een uit de hand gelopen bananasplit-grap.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang de maya's maar geen roet in het eten gaan gooien
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang de maya's maar geen roet in het eten gaan gooien
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Welnee, da's gewoon een uit de hand gelopen bananasplit-grap.
quote:
Jep, tot volgend jaar zekerquote:Op maandag 2 januari 2012 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
het is hier nu wel een beetje klaar, helaas, denk ik...
Sommige van jullie tref ik nog wel in andere topics of elders. Voor de rest die ik niet meer ergens tref: tot het einde van het jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |