Het was zeker leuk! Tot elders op 't forum!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het was leuk.
Tot volgend jaar.
Ik ga naar Freek op NED-2
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
En nogmaals schande dat er geen enkel nummer van ze in de lijst staat
Voor de zekerheid: die met Sabine Uitslag en met die nieuwslezer Jeroen van ... die het over Metallica heeft. Die 2 heb ik dus gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dat zijn dagen 4 en 5.
Komt goed!!
gezellig bij ons in bed. en vanochtend tot 8.30 lekker geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Het is ook best hard voor die kleintjes hoor. Wilde ze daarna wel weer slapen?
Alle goede nummers zijn ook op een vinger te tellenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is niet het ergste nummer van ze, maar ik heb echt wel genoeg Blof gehoord voor een jaar
Sabine Uitslag is nu, aflevering 3. Maar Okay, zal ik onthouden.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: die met Sabine Uitslag en met die nieuwslezer Jeroen van ... die het over Metallica heeft. Die 2 heb ik dus gezien
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gezellig bij ons in bed. en vanochtend tot 8.30 lekker geslapenwij allebei op het randje en zij verticaal tussen ons in
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nu echt cold turkey, nl. slapen
tot de kerst
Succes!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nu echt cold turkey, nl. slapen
tot de kerst
Da's een ander (slaap)ritme ineens weer, hè.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, lig lekker in bed. Laatste uur subtop nog meemaken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |