Hij heeft groot gelijk!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. was om 11 uur alweer wakker dus die heeft in totaal ook 5 uur geslapenHij ligt nu een beetje te suffen op de bank
Oeh die A Gogo's wil ik ook terugzien, heb er maar 2 gekeken
Kan je ze niet gewoon terugkijken dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk!
Ik kan ze wel voor je branden. Volgens mij zijn ze niet terug te zien. laat hem me maar weten...
Heeft ie er gewoon doorheen geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Jool's ook nog gezien. Cyndi![]()
Caro deed het erg goed![]()
Fokschaap, hadden jullie Senna opgelaten of werd ze wakker? Lennon heeft helemaal niets meegemaakt. Om 20 uur naar bed gebracht, van,orgen na 8-en pas weer wakker.
we hebben haar om 10 voor 12 wakker gemaakt, toen heeft ze wat sap gehad in een plastic champagneglas. ze had het de hele dag al over vuurwerk dus wilde we haar de kans geven het vuurwerk even te bekijken, maar dat was in de hoeveelheid en heftigheid hier in Amsterdam blijkbaar een beetje te veel van het goedequote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben Jool's ook nog gezien. Cyndi![]()
Caro deed het erg goed![]()
Fokschaap, hadden jullie Senna opgelaten of werd ze wakker? Lennon heeft helemaal niets meegemaakt. Om 20 uur naar bed gebracht, van,orgen na 8-en pas weer wakker.
Vorige jaren niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan je ze niet gewoon terugkijken dan?Anders graag
Kan dan gelijk mee met Coldplay en Queen
De afleveringen die ik al gezien heb hoeft niet, dat was van dag 3 en 4 geloof ik (donderdag en vrijdag). En het heeft allemaal geen haast hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorige jaren niet.wil je dan alle afleveringen?
Ja, maar dan moet ik Queen wel eerst krijgen van D. Coldplay ligt al bijna een jaar klaar in mijn bureaula.![]()
de knak..quote:Op zondag 1 januari 2012 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was Swing out sister, en nu The Knack!
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ie er gewoon doorheen geslapenWow dat is wel knap
Vond ie het niet erg dat ie het gemist had? We hadden het er gisteren nog over dat je dan moest slapen van je ouders en dat je dan bang was dat ze je niet wakker zouden maken
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
we hebben haar om 10 voor 12 wakker gemaakt, toen heeft ze wat sap gehad in een plastic champagneglas. ze had het de hele dag al over vuurwerk dus wilde we haar de kans geven het vuurwerk even te bekijken, maar dat was in de hoeveelheid en heftigheid hier in Amsterdam blijkbaar een beetje te veel van het goede
Okay. Dat zijn dagen 4 en 5.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
De afleveringen die ik al gezien heb hoeft niet, dat was van dag 3 en 4 geloof ik (donderdag en vrijdag). En het heeft allemaal geen haast hoor
Dag Tongquote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het was leuk.
Tot volgend jaar.
Ik ga naar Freek op NED-2
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
Het was leuk.
Tot volgend jaar.
Ik ga naar Freek op NED-2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |