Jij ookquote:
Nee ik al helemaal niet... wel nog een "kleurtje" gekregen vannachtquote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ookIk trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen
's Ochtends of 's avonds trouwens?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ookIk trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen
Wat is kuitnacht? Wij waren gaan stappen om half 3 maar dat viel ook erg tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde het eigenlijk nog later maken, ik ging om half 4 naar bed, Kultnacht viel tegen, toen ben ik maar naar bed gegaan.
Lekker nummer dit
's Ochtendsquote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
's Ochtends of 's avonds trouwens?
Kultnacht is altijd op ZDF met oudejaarsnacht. Oude, foute hits, zoals Boney M en zo. Maar dit jaar waren het alleen oude Schlagers, dat was wat minder leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is kuitnacht? Wij waren gaan stappen om half 3 maar dat viel ook erg tegenDus vrij snel weer naar huis gegaan. Maar daar hebben we nog heel lang zitten kletsen
En niet eens veel gedronken maar ik kan laat slapen gewoon niet meer zo goed aan
Jij en je familie ook de Beste Wensenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dit jaar!!![]()
Zo dat was 2. Rob![]()
![]()
Leuke uitzending!!
Ah ok, dat klinkt tofquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kultnacht is altijd op ZDF met oudejaarsnacht. Oude, foute hits, zoals Boney M en zo. Maar dit jaar waren het alleen oude Schlagers, dat was wat minder leuk.
Ik was druk bezig om een microfoon plus geluidsrecorder neer te zetten om 't vuurwerk op nemen. Bijna geen Queen of Eagles meer gehoordquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook allemaal mee staan schreeuwen met Bohemian Rhapsody?
Ah das wel jammerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was druk bezig om een microfoon plus geluidsrecorder neer te zetten om 't vuurwerk op nemen. Bijna geen Queen of Eagles meer gehoord
Ik denk dat je oud en nieuw sowieso veranderd met (kleine) kinderenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
wij hebben vlak voor twaalf uur nog even het eind van Child in Time en daarna Eagles en Queen meegemaakt.
Om 12 uur even naar het dakterras om snel weer naar binnen te gaan omdat dochterlief het toch wel een beetje eng vond
Daarna maar snel naar bed gegaan. Een spetterend begin dus
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Nizno het volgende:
nog even iedereen hier een heel gezond en fijn 2012 wensen
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Nizno het volgende:
nog even iedereen hier een heel gezond en fijn 2012 wensen
Gezellig.. Redelijk rustig. We zijn rond half 3 gaan slapen... Lennon was om 8.10 wakker. Was dus wel een beetje brak vandaag. Nu de à gogo's aan het terugkijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
's OchtendsAnders zou het wel heel extreem zijn
@Diaan!! De beste wensen voor jou en peace. Hoe was jullie jaarwisseling?
txquote:
Ik denk dat ik stukken minder heb....quote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij ook
Had nog opgezocht, maar had gisteren meer posts op 1 dag dan vorig jaar tijdens de hele Top2000-periode als ik het goed heb gezien
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx
[..]
maar ja... de liefde is dan ook een goed doel om Fok! links te laten liggen
G. was om 11 uur alweer wakker dus die heeft in totaal ook 5 uur geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig.. Redelijk rustig. We zijn rond half 3 gaan slapen... Lennon was om 8.10 wakker. Was dus wel een beetje brak vandaag. Nu de à gogo's aan het terugkijken
Voor jou en G. Natuurlijk ook de beste wensen!!
Zijdelings dus. Vandaag wel geluisterd, maar even wat aandacht aan de kinderen besteed.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij en je familie ook de Beste WensenLeuk dat je er nog even bij bent.
Dankjewelquote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijdelings dus. Vandaag wel geluisterd, maar even wat aandacht aan de kinderen besteed.![]()
Voor jou en familie ook de beste wensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |