morgen radio 10 gold aanzettenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef D. het volgende:
Kunnen ze niet een week door gaan met afkicken?

Komt ook wel een beetje door die alcohol-spam van D.
 Komt ook wel een beetje door die alcohol-spam van D.  

hahahahahaha.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:21 schreef FritsFlits het volgende:
Toch nog een extra topicKomt ook wel een beetje door die alcohol-spam van D.

plus nog wat voorafgeneuzel in het afkicktopic van vorig jaarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
95 topics?! Ik had 75 voorspeld/berekend.
Jeutje

Ja, heb ik ook gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Kiki Dee zag ik dit jaar in dat BBCprogramma Bargain Hunt

Dat doen wij hier met Potter op SBS... krijg je met een zus en 3 kinderenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Doedezemaar neuriet weer het deuntje van de Twilight zone
 Laatste uurtje subtop straks maar doen dan
 Laatste uurtje subtop straks maar doen dan

Heb het vandaag allemaal een beetje gemist vanwege gaarheid. Was nog even een tukkie gaan doen om 5 uur en word net pas weer wakker
 Heb het vandaag allemaal een beetje gemist vanwege gaarheid. Was nog even een tukkie gaan doen om 5 uur en word net pas weer wakker  

quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar nog allemaalHeb het vandaag allemaal een beetje gemist vanwege gaarheid. Was nog even een tukkie gaan doen om 5 uur en word net pas weer wakker
 fijn 2012
 fijn 2012  Je was flink brak dan
 Je was flink brak dan  

Maria Mena? Zij is ondergewaardeerdquote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Maria weet wel hoe ze liedjes moet schrijven

Nee, Maria mcKee. Haar eigen hit kwam net voorbij. Feargal Sharkey stond met een nummer van haar wel in de lijstquote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Maria Mena? Zij is ondergewaardeerd

Uiteraardquote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hey, gezellig dat je nog mee komt doen

Ik moet morgen ook gewoon werkenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar MaJo. Ik baal, ik had morgen vrij moeten nemenik ben me nog een partij brak.
 En ondanks dat ik flink geslapen heb vandaag ben ik ook nog behoorlijk brak
 En ondanks dat ik flink geslapen heb vandaag ben ik ook nog behoorlijk brak  

Jij ookquote:
 Ik trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen
 Ik trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen  

Nee ik al helemaal niet... wel nog een "kleurtje" gekregen vannachtquote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ookIk trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen

's Ochtends of 's avonds trouwens?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij ookIk trek het niet meer zo goed om om 6 uur te gaan slapen

Wat is kuitnacht? Wij waren gaan stappen om half 3 maar dat viel ook erg tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde het eigenlijk nog later maken, ik ging om half 4 naar bed, Kultnacht viel tegen, toen ben ik maar naar bed gegaan.
Lekker nummer dit
 Dus vrij snel weer naar huis gegaan. Maar daar hebben we nog heel lang zitten kletsen
 Dus vrij snel weer naar huis gegaan. Maar daar hebben we nog heel lang zitten kletsen  En niet eens veel gedronken maar ik kan laat slapen gewoon niet meer zo goed aan
 En niet eens veel gedronken maar ik kan laat slapen gewoon niet meer zo goed aan  

's Ochtendsquote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
's Ochtends of 's avonds trouwens?
 Anders zou het wel heel extreem zijn
 Anders zou het wel heel extreem zijn 

Kultnacht is altijd op ZDF met oudejaarsnacht. Oude, foute hits, zoals Boney M en zo. Maar dit jaar waren het alleen oude Schlagers, dat was wat minder leuk.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is kuitnacht? Wij waren gaan stappen om half 3 maar dat viel ook erg tegenDus vrij snel weer naar huis gegaan. Maar daar hebben we nog heel lang zitten kletsen
En niet eens veel gedronken maar ik kan laat slapen gewoon niet meer zo goed aan

Jij en je familie ook de Beste Wensenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dit jaar!!
Zo dat was 2. Rob

Leuke uitzending!!
 Leuk dat je er nog even bij bent.
 Leuk dat je er nog even bij bent.

Ah ok, dat klinkt tofquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kultnacht is altijd op ZDF met oudejaarsnacht. Oude, foute hits, zoals Boney M en zo. Maar dit jaar waren het alleen oude Schlagers, dat was wat minder leuk.
 Wij hebben dit jaar voor het eerst nauwelijks tv gekeken. Alleen een kwartier voor twaalf uur om af te tellen, en daarna zelf muziek opgezet
 Wij hebben dit jaar voor het eerst nauwelijks tv gekeken. Alleen een kwartier voor twaalf uur om af te tellen, en daarna zelf muziek opgezet  

Ik was druk bezig om een microfoon plus geluidsrecorder neer te zetten om 't vuurwerk op nemen. Bijna geen Queen of Eagles meer gehoordquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook allemaal mee staan schreeuwen met Bohemian Rhapsody?

Ah das wel jammerquote:Op zondag 1 januari 2012 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was druk bezig om een microfoon plus geluidsrecorder neer te zetten om 't vuurwerk op nemen. Bijna geen Queen of Eagles meer gehoord
 Ik heb alles mee staan bleren
 Ik heb alles mee staan bleren  

Ik denk dat je oud en nieuw sowieso veranderd met (kleine) kinderenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:55 schreef het_fokschaap het volgende:
wij hebben vlak voor twaalf uur nog even het eind van Child in Time en daarna Eagles en Queen meegemaakt.
Om 12 uur even naar het dakterras om snel weer naar binnen te gaan omdat dochterlief het toch wel een beetje eng vond
Daarna maar snel naar bed gegaan. Een spetterend begin dus
 Wij hadden Noa (poes) bij mijn ouders ondergebracht dus daar hadden we sowieso geen zorgen over. Maar ik mis haar nu vet
 Wij hadden Noa (poes) bij mijn ouders ondergebracht dus daar hadden we sowieso geen zorgen over. Maar ik mis haar nu vet 

Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Nizno het volgende:
nog even iedereen hier een heel gezond en fijn 2012 wensen

Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Nizno het volgende:
nog even iedereen hier een heel gezond en fijn 2012 wensen

Gezellig.. Redelijk rustig. We zijn rond half 3 gaan slapen... Lennon was om 8.10 wakker. Was dus wel een beetje brak vandaag. Nu de à gogo's aan het terugkijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
's OchtendsAnders zou het wel heel extreem zijn
@Diaan!! De beste wensen voor jou en peace. Hoe was jullie jaarwisseling?

txquote:

Ik denk dat ik stukken minder heb....quote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij ook
Had nog opgezocht, maar had gisteren meer posts op 1 dag dan vorig jaar tijdens de hele Top2000-periode als ik het goed heb gezien

quote:Op zondag 1 januari 2012 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx
[..]
maar ja... de liefde is dan ook een goed doel om Fok! links te laten liggen
 gelijk heb je.
 gelijk heb je.

G. was om 11 uur alweer wakker dus die heeft in totaal ook 5 uur geslapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig.. Redelijk rustig. We zijn rond half 3 gaan slapen... Lennon was om 8.10 wakker. Was dus wel een beetje brak vandaag. Nu de à gogo's aan het terugkijken
Voor jou en G. Natuurlijk ook de beste wensen!!
 Hij ligt nu een beetje te suffen op de bank
 Hij ligt nu een beetje te suffen op de bank 

Zijdelings dus. Vandaag wel geluisterd, maar even wat aandacht aan de kinderen besteed.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij en je familie ook de Beste WensenLeuk dat je er nog even bij bent.

Dankjewelquote:Op zondag 1 januari 2012 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijdelings dus. Vandaag wel geluisterd, maar even wat aandacht aan de kinderen besteed.
Voor jou en familie ook de beste wensen

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |