abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106286857

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_106286870
Leuke titel :P
Rustig aan.
pi_106286884
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, je zet het in plaats daarvan in je fobo huichelaar.
Wait, whud? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:35:01 #4
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106286890
Goede tt
pi_106286894
quote:
14s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Mag je best zeggen hoor, ik slaap er niet minder om.
Gewoon kappen met die grapjes en voel je A.U.B. (!) niet zo belangrijk om te denken dat die tekst over jou ging, dat was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger was.
pi_106286900
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Oprotten nu met je zogenaamd grappige opmerkingen over dat onderwerp. Ik herhaal ook niet constant dat ik jou een vetzak vind.
niet waar. Je bent de grootste basher hier! Constant de lelijkheid en zwakke punten van mensen benaderen.
pi_106286904
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:32 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik had er niet bij stil gestaan namelijk. :')
Onzin, dat weet je best.
pi_106286912
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

niet waar. Je bent de grootste basher hier! Constant de lelijkheid en zwakke punten van mensen benaderen.
Dit
  zondag 1 januari 2012 @ 20:35:40 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106286913
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wait, whud? :')
Hij had in zijn fobo gezet dat hij een dikke 18 jarige neger was die het mbo deed.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106286922
H
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
Leuke titel :P
Had zelf het topic geopend dan :')
pi_106286925
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onzin, dat weet je best.
Nee, dat is echt zo. Het was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger ben. Ik dacht niet aan Heloef, dat doen jullie.
pi_106286938
Maar wat is er met Nouvelles en kinderen dan?
#TeamMiley
  zondag 1 januari 2012 @ 20:36:31 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106286957
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Gewoon kappen met die grapjes en voel je A.U.B. (!) niet zo belangrijk om te denken dat die tekst over jou ging, dat was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger was.
Tuurlijk die tekst beschrijft mij maar gaat niet over mij, het is goed met je jongen.
C'est la vie
pi_106286959
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe, echt.. hoe?
Waar ga jij uit? Welke stappen worden er ondernomen?
Verschillende gelegenheden, maar als het in dezelfde plaats is kom je sommige mensen wel eens vaker tegen en maak je steeds vaker een praatje. Zo word je wel eens uitgenodigt voor afterparty's of andere feesten, of je blijkt elkaar via via ook te kennen en komt elkaar ook eens buiten uitgaan om tegen. Of je hebt gewoon een klik en spreekt af.
Vooral als 'vaste gast' in bepaalde gelegenheden ontmoet je makkelijk mensen die er ook veel komen, en via hen weer veel andere mensen.
pi_106286965
quote:

[..]

Geconfronteerd worden met problemen die je eigen schuld zijn is best vervelend.
pi_106286970
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik ga iemand niet zo hard bashen om te zeggen dat ik hem/haar een vetzak vind. Ik heb zo m'n grenzen.
pi_106286974
quote:
17s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef arachide. het volgende:
Maar wat is er met Nouvelles en kinderen dan?
Nouvelles ging vreemd toen zijn toenmalige vriendin zwanger van hem raakte. Das 't wel zo';n beetje. En nu komt hij zich hier afreageren op de andere users
pi_106287000
quote:
3s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
H

[..]

Had zelf het topic geopend dan :')
Jij was te vroeg :')
Rustig aan.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:37:45 #19
361916 Casie
It's in the water
pi_106287007
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Wie wat waar hoe? Ik ben nogal slecht in namen, maar kan me dit even niet voor geest halen :P

Het "afkijken" van gedragingen en lichaamstaal gaat me wel oké af, ik zie bijvoorbeeld mensen van toneel off-stage iets doen, in een andere situatie doe ik het na en kijk wat er gebeurt. Af en toe leuke resultaten :)

Dankjewel! :)
Ik had 'ontmoet' tussen haakjes staan omdat we alleen snel aan elkaar zijn voorgesteld op decibel door een fokker en ik je daarna nog heb gezien op de afterparty. Weet jouw naam nog doordat ik mee lees in het hs topic :P

Hm lastig, want bij mij gaat flirten eigenlijk vanzelf. Wanneer er een klik is ga je elkaar een beetje plagen. Doe je wel dingen als net wat langer in iemands ogen kijken of kort maar duidelijk een vrouw aanraken? Natuurlijk alleen wanneer er een klik is. Want de meeste vrouwen wachten op het initiatief van een man. De uitspraak niet geschoten is altijd mis vind ik wel gelden voor het flirten, want alles helpt om beter te worden in flirten. (of het door te krijgen wanneer iemand met je flirt ;) )
pi_106287017
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij was te vroeg :')
Het duurde lang :P
pi_106287022
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik ga iemand niet zo hard bashen om te zeggen dat ik hem/haar een vetzak vind. Ik heb zo m'n grenzen.
Dat zeg je net nog wel, dat je het nou speciaal probeert te verpakken doet daar niets aan af.
Maar goed, ga toch lekker ergens anders trollen als je je zo verveelt.
pi_106287024
quote:

[..]

Nee, dat is echt zo. Het was omdat Sinos zei dat ik een dikke neger ben. Ik dacht niet aan Heloef, dat doen jullie.
Er stonden wel wat meer specificaties dan dat.

Perfecte verkapte belediging, natuurlijk.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:38:04 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106287025
quote:

[..]

Je schreef er ook bij dat je 18 was en het mbo deed, ook toeval of niet?
C'est la vie
pi_106287030
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nouvelles ging vreemd toen zijn toenmalige vriendin zwanger van hem raakte. Das 't wel zo';n beetje. En nu komt hij zich hier afreageren op de andere users
Zozo. Jij weet meer dan dat ik weet. :')

quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk die tekst beschrijft mij maar gaat niet over mij, het is goed met je jongen.
Nee, dat was echt niet zo, kan ik zweren op mijn eigen leven. Dat jij denkt dat het over jou gaat, zegt iets over jou.
pi_106287054
Hey robuust ouwe bekende :D

Oh en Nouvelle vind mij dus lelijk ;(

en tevens, haii
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')