Hi DG!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Dropt in en zegt even gelukkig nieuwjaar engel.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nog een gelukkig nieuwjaar aan de mensen hier!
Dankjewel!!!!quote:
Zou het niet durven om stout te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi DG!
Ook voor jou wens ik het beste... en braaf zijn he
Hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nog een gelukkig nieuwjaar aan de mensen hier!
Vertel! Maak ons jaloersquote:
Mijn meisje kan heul lekkere currys maken, deze was met lamsvleesquote:
Dat heb je goed voor elkaar dan!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn meisje kan heul lekkere currys maken, deze was met lamsvlees
Scheelt dat ze kok isquote:
Bijna een jaar nuquote:Op zondag 1 januari 2012 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Oo echt? Leuk! Hoe lang hebben jullie al?
Ohja, ik moet eens komen eten bij julliequote:
Ik loop een beetje achterquote:
Geeft niet, niet iedereen kan snel zijnquote:
Whehehequote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ik moet eens komen eten bij jullie
Jij bent ook nog met de oudere dame?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, niet iedereen kan snel zijn
Al ruim twee maanden niet meer, ben weer aan het datenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent ook nog met de oudere dame?
Wat "ook twee maanden"??quote:Op zondag 1 januari 2012 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Ook twee maanden! Dan loop ik niet zoveel achter
Jij ook gelukkig nieuwjaar, Ripquote:Op zondag 1 januari 2012 23:53 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig nieuw jaar mensen! Londen is geweldig met OnN!
Aah, dat is logischerquote:Op zondag 1 januari 2012 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Dat moest "ooh" zijn. Lange leven de auto correctie op de iPad
jij ook gelukkig nieuwjaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:53 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig nieuw jaar mensen! Londen is geweldig met OnN!
Jij ook hequote:
het valt mee iddquote:Op maandag 2 januari 2012 00:26 schreef automatic_ het volgende:
Aha! Dan heb ik het niet echt gemist haha
Heerlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zijn we weer een stapje dichter bij de dood!
hoegenaamd niks.quote:
Als eerbetoon vis bakken vanavondquote:
Nee, maar ze zijn lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van de vis
Jij ook een heel fijn 2012!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:56 schreef rival het volgende:
Ook ik wens jullie allen een heel fijn 2012 toe!
Dit klinkt me toch net ìets the Spice Girls hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 10:11 schreef MNR het volgende:
Sporty Noukie, altijd leuk om een glimp van je op te vangen
Ruim tien jaar geleden nog leuk, maar nu een stel uitgezakte wijven?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt me toch net ìets the Spice Girls hoor
Dito!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:11 schreef MNR het volgende:
Sporty Noukie, altijd leuk om een glimp van je op te vangen
Holy moly, jij moet er onder hand toch wel zo uit zienquote:Op maandag 2 januari 2012 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dito!Nog lekker gesport?
Ik vanmorgen al 1,5 uurHet jaar ook goed sportend uitgegaan, uurtje spinning, half uurtje cardio, half uurtje zwemmen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee...quote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
Ruim tien jaar geleden nog leuk, maar nu een stel uitgezakte wijven?
Ik hoop van nietquote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim tien jaar geleden nog leuk, maar nu een stel uitgezakte wijven?
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:22 schreef STING het volgende:
Holy moly, jij moet er onder hand toch wel zo uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt, gelukkig!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Holy moly, jij moet er onder hand toch wel zo uit zienHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja! Vrijdagavond laatste dansles gehadquote:Op maandag 2 januari 2012 10:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dito!Nog lekker gesport?
Ik vanmorgen al 1,5 uurHet jaar ook goed sportend uitgegaan, uurtje spinning, half uurtje cardio, half uurtje zwemmen..
Nu is het puberspice?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Babyspice is gewoon met me mee-geevolueerd.
Vast heel liefquote:
Ik vind Victoria echt wel een mooie vrouw..quote:
Idd, waar zijn de wel te genieten users als StBab etc?quote:
I dunno.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Idd, waar zijn de wel te genieten users als StBab etc?
Ik ga op deze manier zelfs krea missenquote:
Dat is wel kut dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga op deze manier zelfs krea missen.
Je hebt het maar zwaar he?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga op deze manier zelfs krea missen.
Echt? Ik vind haar lelijk en eng en rare tieten enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind Victoria echt wel een mooie vrouw..
Koekje drbij?quote:
Tieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt? Ik vind haar lelijk en eng en rare tieren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |