SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
EERSTE VBL POST VAN 2012
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij is er ook trots op ...
Net als dit:
[..]
quote:Vader Boilesen: snel contractverlenging voor Nicolai
De vader van Nicolai Boilesen liet tegenover het Deense TV2 weten dat contractverlenging van Nicolai Boilesen bij Ajax aanstaande is.
"Ik verwacht niet dat contractverlenging nog een probleem wordt. Nicolai heeft het naar zijn zin bij Ajax en Ajax is tevreden met Nicolai, dus we zullen het gaan zien," aldus de vader en adviseur van de Deense verdediger van Ajax. In december spraken beide partijen al over de verlenging.
"Het is de bedoeling dat we begin 2012 om de tafel gaan zitten om de contractverlenging te bespreken. We moeten alleen nog een datum afspreken." De Deen speelt nu nog voor een jeugdcontract. Hij zou bij de contractverlenging drie keer zoveel kunnen gaan verdienen, zo weet Sporten.dk te melden.
quote:Boilesen verwacht dinsdag fit te kunnen aansluiten bij selectie
Nicolai Boilesen liet tegenover het Deense TV2 weten te verwachten dinsdag fit te kunnen aansluiten bij de A-selectie. Na vier maanden afwezigheid is hij hersteld van een spierblessure. "Ik heb een test vlak voor Kerst zonder problemen doorstaan. Ik verwacht dan ook helemaal fit te kunnen aansluiten bij de groepstraining," aldus de verdediger. Dinsdag zal hij eerst een nieuwe test ondergaan. "Natuurlijk is het een heerlijk vooruitzicht om weer in actie te kunnen komen. Als we de competitie hervatten, heb ik in totaal zo'n vier maanden niet kunnen spelen."
Nee, gelukkig vindt De Boer Enoh beter dan Anita.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]en Anita weer neerzetten als VM
Anita is in de opbouw beter maar Enoh laat Janssen en Eriksen beter functionerenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee hoor, alleen logisch dat Enoh VM staat als je Anita noodzakelijk op LB moet zetten.
En de bal naar een teamgenoot te passen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Sharko1985 het volgende:
Enoh is goed, hij moet alleen eens afleren om elke wedstrijd een gele kaart te pakken
Vind je Anita zo goed dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
of met enoh en anita en eriksen ervoor
Dat kunnen zijn medespelers ook niet, waardoor Enoh weer geel moet halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de bal naar een teamgenoot te passen.
op de lb positie niet, op het middenveld vind ik hem stukken beter. + dat ik altijd moet lachen als ik hem zie lopen/rennenquote:
Als Enoh normaal ballen in kan spelen is hij geschikt voor Chelsea of iets in die richting, helaas heeft hij het spel inzicht van een blinde aap.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de bal naar een teamgenoot te passen.
ja en als ie heel erg goed was, was het messi!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Enoh normaal ballen in kan spelen is hij geschikt voor Chelsea of iets in die richting, helaas heeft hij het spel inzicht van een blinde aap.
Hij heeft wel een lekker kontje ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
op de lb positie niet, op het middenveld vind ik hem stukken beter. + dat ik altijd moet lachen als ik hem zie lopen/rennen
twitter:AjaxFSideNL twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:33:02UITVERKOOP: Fiorentina en Espanyol strijden om ‘koopje’ Mounir El Hamdaoui! #AJAX reageer retweet
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker kontje ja.
Nog 29 dagen. Alles kanquote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef Tarado het volgende:
Zou het dan toch nog lukken?twitter:AjaxFSideNL twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:33:02UITVERKOOP: Fiorentina en Espanyol strijden om ‘koopje’ Mounir El Hamdaoui! #AJAX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |