quote:ZEIST - Ajax heeft bij de KNVB het verzoek ingediend om de gestaakte bekerwedstrijd tegen AZ, die op 19 januari zonder publiek wordt overgespeeld, wel toegankelijk te maken voor vrouwen en kinderen.
Precies, weg er mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als iemand meer dan 10 miljoen bied zou ik er een strik omdoen.
kutzooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Tarado het volgende:
"Focus Sigthorsson op volgend seizoen"
door Mike Verweij
[..]
glazen bol?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:30 schreef AjaxExpert96 het volgende:
[..]
Sigi mist waarschijnlijk 3 á 4 wedstrijden, dan kan hij alsnog 13 competitiewedstrijden, EL en eventueel beker meedoen, als er natuurlijk niet weer iets vervelends plaatsvindt. Genoeg wedstrijden om te scoren dus:)
Wel slim. Dan kan 410 in ieder geval gewoon naar binnen zoals normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:18 schreef Tarado het volgende:
do 05 jan 2012, 06:00 | 0 reacties
Ajax: Wel vrouwen en kinderen
Van onze Telesportredactie
[..]
omdat az, ijslander en zaakwaarnemer mondje dicht hebben gehoudenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat Ajax zoveel geld investeert in een speler die nooit meer helemaal fit zal worden?
Zelfs ik wist dat hij heel blessuregevoelig wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omdat az, ijslander en zaakwaarnemer mondje dicht hebben gehouden
Idd, in 5 seizoenen 44 wedstrijden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat hij heel blessuregevoelig was
4,5 miljoen vind ik nog wel meevallen, ze hadden hem wel wat voorzichtiger kunnen brengen, maar gezien de hoeveelheid blessures ook bij de andere spelers ontbreekt er de kennis dit te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan het dat Ajax zoveel geld investeert in een speler die nooit meer helemaal fit zal worden?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel slim. Dan kan 410 in ieder geval gewoon naar binnen zoals normaal.
Laat hem idd eerst maar eens fit worden. Dat zie ik helaas niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
4,5 miljoen vind ik nog wel meevallen, ze hadden hem wel wat voorzichtiger kunnen brengen, maar gezien de hoeveelheid blessures ook bij de andere spelers ontbreekt er de kennis dit te doen.
Als hij ooit weer fit wordt zal hij de investering wel weer goed maken ook omdat spelers die bij Ajax spelen nu eenmaal gemiddeld meer waard zijn dan bij andere clubs in Nederland
Hij is nog jong dus dat zal nog wel lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat hem idd eerst maar eens fit worden. Dat zie ik helaas niet meer gebeuren.
Sinds wanneer betekend een straf "geen publiek" opeens "alleen vrouwen?"quote:Ajax heeft bij de KNVB een verzoek ingediend om bij de bekerwedstrijd tegen AZ op 19 januari alsnog supporters toe te laten. De Amsterdammers willen de ArenA alleen openstellen voor vrouwelijke supporters en kinderen. De KNVB ziet wel wat in het idee en heeft Ajax nu gevraagd een plan van aanpak in te dienen.
Het bekerduel tussen Ajax en AZ werd op 21 december kort voor rust gestaakt toen een supporter van Ajax het veld op rende en AZ-doelman Esteban aanviel. De KNVB besloot dat het gehele duel overgespeeld moet worden, zonder de aanwezigheid van supporters.
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekend een straf "geen publiek" opeens "alleen vrouwen?"
Volgende keer alleen blanken in een nachtwinkel omdat negers hem steeds overvallen?
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog jong dus dat zal nog wel lukken
Lijkt me een goed plan, verder denk ik dat het al te laat is om de wedstrijd zo te organiseren dat het vol zit met vrouwen en kinderen, het is op een doordeweekse dag om 14:30, geen vakantie of ze zouden alle Amsterdamse scholen dispensatie moeten geven de wedstrijd te bezoeken maar of dit organisatorisch op zo'n korte termijn mogelijk is betwijfel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgende keer alleen blanken in een nachtwinkel omdat negers hem steeds overvallen?
Het is bij Ajax een terugkerend probleem dat nieuwe spelers bijna altijd redelijk vroeg geblesseerd raken. Verheijen heeft daar op zijn twitter al menig maal kritiek op geuit. nu doet Verheijen wel heel erg alsof hij het wiel heeft uitgevonden, maar toch zijn zijn methodes niet zonder resultaat. Daar waar Feyenoord op zijn methode is overgegaan en je ook zag dat in de voorbereiding er niet of nauwelijks blessures waren faalt de medische staf bij Ajax daar al jaren in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.
Maar goed, je weet het nooit --> extra inspanningen in het krachthonk en je kunt van een brekebeen een stevige speler worden (zie bijvoorbeeld Ron Vlaar)
Onder Jol was dat niet zo, maar nu weer wel dus het lijkt me niet zo moeilijk voor de technische staf om aan te wijzen bij wie het probleem ligtquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bij Ajax een terugkerend probleem dat nieuwe spelers bijna altijd redelijk vroeg geblesseerd raken. Verheijen heeft daar op zijn twitter al menig maal kritiek op geuit. nu doet Verheijen wel heel erg alsof hij het wiel heeft uitgevonden, maar toch zijn zijn methodes niet zonder resultaat. Daar waar Feyenoord op zijn methode is overgegaan en je ook zag dat in de voorbereiding er niet of nauwelijks blessures waren faalt de medische staf bij Ajax daar al jaren in.
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verbeek heeft blijkbaar middels zijn technische hulpmiddelen al vastgesteld dat hij eigenlijk te blessuregevoelig is voor betaald voetbal.
Maar goed, je weet het nooit --> extra inspanningen in het krachthonk en je kunt van een brekebeen een stevige speler worden (zie bijvoorbeeld Ron Vlaar)
Als amateurclub word je gewoon voor een paar jaar uit de competitie getrokken, maar nu ajax met dit discriminerende plan komt is het "heey, dat is eigenlijk best een leuk idee!"quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In Turkije is dat vrij normaal en werkt het goed.
Verbeek is een inspanningsfysioloog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.
Ok, thanks. Zoveel kennis heb ik er niet van...quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De vergelijking met Ron Vlaar is niet helemaal juist. Die heeft 2 blessures gehad die iedereen kunnen overkomen. Sigthórsson heeft last van een stressfractuur en Verbeek heeft aangegeven dat Sigthórsson niet in staat is om 90 minuten vol te maken. Dat valt niet op te lossen in het krachthonk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |