staat 'ie ook niet in de nieuwe bestellijst dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef revpolen het volgende:
me hele illusie! ik dacht dat jullie altijd in hun systeem zaten en konden kijken...
morgen zal ik ze ff mailen..
Oi, het was een echte 4 Gb Sandisk heurquote:Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ook, of je microSD het beloofde aantal GB's heeft...
Dan worden het deze.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja? Je hebt ook meer gelezen over x-Fire (Trust-/Ultra-/etc) accu's?
Niet de meest consistente batterijen. Soms ook veel fakes. Vooral de levensduur is erg kort. Haal je niet heul veel laadcyclussen mee. Er zijn verschillende batches, in een pack van twee kunnen ze dag en nacht van elkaar verschillen enz etc.
Kun je misschien beter die Soshines halen..
(Of die jij wilt bij Dino... zag ze voor rond de $8,- en reacties, hoewel dat ook niet alles zegt, waren vrij lovend)
Hier nog een keer die testgast: http://lygte-info.dk/info/Batteries18650-2011%20UK.html en de twee grote zaklampfora: http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable / http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included
Ja ja sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dus dat kabeltje kost iets meer dan een halve cent?
Als je een pakketje na 1,5/2 maand niet hebt pas gaan klagen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef richard1992 het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat de pakketjes van FP aankomen? De meeste shops zoals BIC zeggen dat het 3 tot 5 dagen langer duurt maar bij FP loopt het wel erg uit.
heb 3 pakketjes die al tussen de 2 en bijna 4 weken onderweg zijn.
Moest nog even van ze wachten, anders zou FP ze opnieuw verzenden.
bij focal heeft het een keertje.3 maand geduurd voordat ik het had.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef richard1992 het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat de pakketjes van FP aankomen? De meeste shops zoals BIC zeggen dat het 3 tot 5 dagen langer duurt maar bij FP loopt het wel erg uit.
heb 3 pakketjes die al tussen de 2 en bijna 4 weken onderweg zijn.
Moest nog even van ze wachten, anders zou FP ze opnieuw verzenden.
als hij over 2 dagen niet binnen komt dan is hij 4 weken onderweg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef Loll het volgende:
[..]
bij focal heeft het een keertje.3 maand geduurd voordat ik het had.
Die usb stick is echt professioneel:) zeker te weten USB 3.0!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef neo2000 het volgende:
Veel succes met je goedkope USB stick!!![]()
Yep, no compatibility issues there, guaranteed!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:16 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Die usb stick is echt professioneel:) zeker te weten USB 3.0!
En wat hebben wij daaraan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Dhaha het volgende:
Ik kocht gisteren 3 in-ear oordopjes op Focalprice voor 15 euro totaal. Na 1 dag shipped
linkje mag denk ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
En wat hebben wij daaraan ?![]()
ten eerste geen linkje naar welke In ear dopjes
ten tweede na 1 dag shipped, gebeurt bij de meeste shops hier wel..
Link is gewoon toegestaan:), en focalprice is erg snel in het versturen meestal alles binnen 24/48 uur!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef Dhaha het volgende:
[..]
linkje mag denk ik niet
en ik vind 1 dag in vergelijking tot DX snel
Link is niet toegestaan als het om een nep product gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:16 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Link is gewoon toegestaan:), en focalprice is erg snel in het versturen meestal alles binnen 24/48 uur!
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Een linkje naar iets onschuldigs altijd wel uiteraard... (en zonder referral).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:16 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Link is gewoon toegestaan:), en focalprice is erg snel in het versturen meestal alles binnen 24/48 uur!
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Voor mij idd Focal de beste service. Iets kapot? Gelijk refund/coupon/resend. Shippen altijd binnen een dag bij mij. Verzending meestal 2-3 wekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef richard1992 het volgende:
[..]
als hij over 2 dagen niet binnen komt dan is hij 4 weken onderweg.
Sturen ze een nieuwe naar me op, dus prima service, nog nooit problemen gehad bij FP ze lossen alles netjes op!
Godver, net 87 cent voor betaaldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:28 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg een mailtje, EU-stekkeradapter 1ct: http://www.ahappydeal.com/Cables-Converters-st2-sid300.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |